Конденз във фара?-Решен е проблема
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
georgi9909 написа:Напълно сериозен съм. Зимата много се ядосвах, че ми се изпотяват фаровете и ми хрумна на майтап за тези пакетчета, но от както ги сложих казвам ви не съм видял конденз.Супер много се зарадвах защото го направих на майтап пък то действало.
за съжаление решението е временно



- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Според мен истината е в недопускането на влага във фара. Гонейки тази идея преди 2 месеца смених уплътненията с нови и след почистване на фугите на предните стъкла(не съм ги свалял) ги залях наново. Хрумна ми , че със старите уплътнения мога да подменя тези от капачките, но все още си чакат. Както и аз чакам някой порой за да тествам подобренията.
Направих и нещо изключително просто, което си мисля ще намали да го кажем мокренето на самия фар и проникването на влага, но това като направя някоя снимка.
Направих и нещо изключително просто, което си мисля ще намали да го кажем мокренето на самия фар и проникването на влага, но това като направя някоя снимка.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Колеги моля обяснете ми как да сваля челното стъкло на зкв фарове за ги почистя а и има влага вътре и да го запечатам наново с силикон и по какъв начин? Какъв силикон да ползвам? И какво е това уплътнение и каде се намира че аз като разглобявах фара никъде не видях уплътнения.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
hus0 написа:Колеги моля обяснете ми как да сваля челното стъкло на зкв фарове за ги почистя а и има влага вътре и да го запечатам наново с силикон и по какъв начин? Какъв силикон да ползвам? И какво е това уплътнение и каде се намира че аз като разглобявах фара никъде не видях уплътнения.
Бях тръгнал да ги махам на Бош-а но се отказах да не се почупят, съветите бяха с пистолет за горещ въздух и едновременно се подпъхва отвертка. Аз направих следното с макетен нож изрязах възможно по-дълбоко отвън силикона и след това залях с полиуретан (не силикон) продават го в Бриколаж в алуминиев флакон е. Като течна гума е. А за конденза ще трябва да си разглобиш фаровете(сваляш малките стъкла) и хубаво да подсушиш отвътре, съветвам те да смениш и уплътненията на двата фара.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
А какви са тия уплътнения аз не видях да има някъде?? А за залепянето става ли с тоя черния силикон?? Гледам сега е мацнато с тоз прозрачния силикон. Кръглите стъкла лесно ли се свалят за да изчистя отвътре челното стъкло??
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Може и с черния силикон да ги залепиш, но каквото и да е лепене, за да стане както трябва, най-важно е повърхността да е идеално почистена и обезмаслена.
Кръглите вътрешни стъкла се махат много лесно, защипват се, а след тяхното махане, бъркаш през дупката и си изчистваш челното стъкло.
Кръглите вътрешни стъкла се махат много лесно, защипват се, а след тяхното махане, бъркаш през дупката и си изчистваш челното стъкло.
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Аз като ги гледах моите кръгли стъкла отсрани имаха и малко силикон. Задължително ли е и те да се лепят с силикон след като ги сваля??
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Не се лепят, някой върл мунингист е действал, няма никаква логика 
Едит:в същност като се замисля, май оригинално са с няколко точки черен силикон, ама няма смисъл, застават си идеално.

Едит:в същност като се замисля, май оригинално са с няколко точки черен силикон, ама няма смисъл, застават си идеално.
- Jorjinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 30.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 coupe
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
пичове правите по 1 дупка във капачките палите фаровете и оставате Крушката да нагрее и да изпари конденза който ще излезне през дупката на капачката и от там нататък все от там ще излиза.В сервиз работя десетки фарове така съм излекувал особенно интеркарски ментаци.А при мен на моето е36 конденз няма и не е имало.Измих си фаровете сложих ги на колата палнах фаровете за 10-15 мин и няма и спомен от конденз.Тая тема се дъвчи през ден 2 и всеки с некви нови негови си методи и повечето все несполучливи..Прото фара няма ли от каде да диша винаги ще сабира конденз за тва си имат завотски удушници и съм 90% сигурен че почти никои не проверява аджаба запушен ли е тоя удушник

- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Скоро ще ги сваля и ще ги вида. Значи след това няма смисъл от силикон? Което е добре по малко играчка ще е 

Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
Ами няма, освен, ако стъклото не се хваща здраво и в движение да се размести, а с цел уплътняване, там няма никкъв смисъл.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Конденз във фара?-Решен е проблема
мойте фарове не се изпотяват никога, ама и никога не съм ги отварял и като гледам няма и да ги отворя щото от там идват проблемите после.
а за колегите които им кондензират, явно фара е имал некви интервенции или от слънцето са заминали уплътненията, единсвеното решение за мене е да се отвори от човек къде знае кво прави и да се сменят уплътнения да се залепи и да се затвори. като карате на отворени капачки оставяте цялата гняс лятото и зимата къде ви се набива по мотора да отиде и във фаровете.
а за колегите които им кондензират, явно фара е имал некви интервенции или от слънцето са заминали уплътненията, единсвеното решение за мене е да се отвори от човек къде знае кво прави и да се сменят уплътнения да се залепи и да се затвори. като карате на отворени капачки оставяте цялата гняс лятото и зимата къде ви се набива по мотора да отиде и във фаровете.
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани