Проблем при форсиране на м42б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Колега промяна има без ламбда сондата но това за което съм писал не се променя а пък и сутрин като паля нали първите 30сек. ламбда сондата не работи, а пък при мене проблема е най-тежък сутрин като запаля,затова реших че не е от ламбда сондата!!!
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Ми то ламбдата си е консуматив така или иначе.Идва си време колгато трябва да се смени.Но да ти кажа от личен опит.Ако майстора не може да ти оправи колата значи ти е калпав майстора.Също така при такива незнайни проблвми се търси най-добрия майстор да е човарка и да я направи.Аз се мъчих с моята на принципа проба/грешка и хвърлих шапка пари за части които са работли и накрая я оставих при един пич който ми я прегледа обстойно и ми каза така това и това и има на колата , купи си частите нови или втора рака , донеси ми ги и ще я направим.Занесох ги аз, той ми направи колата.Вървеше супер и на 3-тия ден от 3-та на 6к оборота 2-ра и ударих клапаните
.Но мисълта ми беше , че за 60лв работа пича ми оправи колата за ч седмица а аз се мъчих 1 година и повече




- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Разбирам те колега и аз съм оставил в момента колата да я гледат и чакам да видя какво ще ми кажат,и аз най-вече се притеснявам от това да сменя нещо и да не се оправи за това гледам да разбера от какво е проблема и така да съм сигурен да не си харча парите за неща които е нямало нужда от смяната им.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Здравейте колеги току що се връщам от диагностика и там не показа нищо,вече се чудя какво да правя,искам да попитам възможно ли е да е станало нещо по самият двигател вътре в него понеже майстора ми вика, че можело да има нещо си по двигателят да е прескочило нещо не съм сигурен какво ми каза не можах да го запомня,можели да има нещо общо с центровката? Иначе двигателят си има същата тяга по същият начин си върви ускорението си е същото само това,че при подаване на рязко газ се зачудва в първият момент!!! И това с форсирането на място си го има все още!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Сигурно е имал предвид ангренажа, но то току така зъб не прескача. Още повече, че тогава мотора ще работи зле постоянно. Бобините се проверяват на тъмно. Ако святкат значи не са много добре. А кабелите към свещите - просто се гледа за лоша връзка. Аз на твое място бих намерил сигурен дебитомер за проба, а защо не и температурен датчик. Просто трябва да почнеш да изключваш възможните причини, проверявайки съответните елементи. Още повече, че и такива диагностики правят напоследък... от това, което чета съдя, че на места положението е плачевно. Пък това са уж професионалисти, сложени там да откриват проблеми.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Така си е колега и аз се дразня много от това ама какво да направя няма много голям избор тука в нашият малък град има 2-3 майстора дето се мислят за големи разбирачи пък не може да ми открия проблема,а за това за за бобината не знаех,че трябва да свети аз знам за кабелите понеже аз моите преди година бях решил да ги сменя и ми казаха да видя на тъмно ако светят значи са за смяна и като разбрах колко пари са нови и се от казах и един приятел майстор ми каза щом мотора си работи нормално няма проблем не ги сменяй сега,а пък в събота ще ходя до шумен при един колега и той ми обеща да пробваме кабели бобина компа и дебитомера ще видим да видим дали ще се оправи от някой от тези неща и ако се оправи да си го вземам, че ми писна вече,а температурният датчик е добре и на диагностиката си е наред каквато е вътре температурата такава е и на диагностиката!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при форсиране на м42б18
jujko88 написа:за бобината не знаех,че трябва да свети
а температурният датчик е добре и на диагностиката си е наред каквато е вътре температурата такава е и на диагностиката!!!
НЕ трябва да свети.
За темп. датчик - имам предвид този, който подава инфо на компа, а не този за уреда на таблото.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Според мен са дюзи пък вие си ме убеждавайте че не са 

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
не колега исках да кажа за бобините,че незнаех че светят когато неса добре а не че трябва да светят,а за температурният датчик който казваш на диагностиката излизали ако не как мога да го проверя и изобщо каде се намира той.
А до колегата който казва,че са дюзите-колега как може да си сигорен в дюзите при положение,че са чистени и казаха,че на дюзите има няма нищо,то немога да съм сигурен и аз че са добре щом те са ми казали но все пак.....
А до колегата който казва,че са дюзите-колега как може да си сигорен в дюзите при положение,че са чистени и казаха,че на дюзите има няма нищо,то немога да съм сигурен и аз че са добре щом те са ми казали но все пак.....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при форсиране на м42б18
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Номер 6 е датчика за уреда, номер 8 е за компа. На диагностика би трябвало да излиза, ама то какви ли не диагностики вече има. Аз докато не го проверя не бих бил сигурен.
Номер 6 е датчика за уреда, номер 8 е за компа. На диагностика би трябвало да излиза, ама то какви ли не диагностики вече има. Аз докато не го проверя не бих бил сигурен.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Благодаря колега!!!
И да кажа, днес установих,че колата когато я запалих сутринта и тръгнах и след 1,2 мин. реших да подам газ и да видя как е при ускорение и беше много зле нещеше да се ускорява едвам едвам на тласаци направо все едно дърпах някой беше адски зле,с триста зора отиде до прекъсвач но като загря всичко това изчезна,но си остана проблема с форсирането де

И да кажа, днес установих,че колата когато я запалих сутринта и тръгнах и след 1,2 мин. реших да подам газ и да видя как е при ускорение и беше много зле нещеше да се ускорява едвам едвам на тласаци направо все едно дърпах някой беше адски зле,с триста зора отиде до прекъсвач но като загря всичко това изчезна,но си остана проблема с форсирането де



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Стига си го вкарвал тоя мотор в обороти като е студен още, щото после ще се оглеждаш за друг... Проблема си е проблем, но това не значи да тормозиш двигателя. Свидетел бях как перфектно работещ мотор за няма и година не ставаше за нищо, точно заради такава "експлоатация".
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Колега аз просто исках да видя как е положението при студен мотор не съм искал да я тормозя аи то беше само веднъж,аз си паза моят мотор това ми е първото ускорение до прекъсвач при студен мотор от както съм го сменил тоя двигател а вече ще стане почти 1година и половина.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем при форсиране на м42б18
Дай ми данни на Еконт/до теб/ да ти подаръ един температурен датчик за проба
.Попринцип като му откачиш буксата оборотите трябва да се опитват да паднат-това при работещ датчик..

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем при форсиране на м42б18
това го пробвах колега и като го откачих наистина паднаха оборотите промени се работата и като подадох газ угасна колата,значи предполагам работи колега нали така!!! но когато го пробвах колата беше на около 70 градуса трябвали да е загряла напълно?.
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани