Голяма "брада" ли е ...
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Голяма "брада" ли е ...
...аксиален луфт на коляновия вал на 324тд???
На мой приател в Дару кар са му казали веднага да си продава колата заради такъв луфт
Това не се ли лекува някак???
Помагайте моля
На мой приател в Дару кар са му казали веднага да си продава колата заради такъв луфт

Помагайте моля

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Някой може ли да даде повече инфо ? Трябва да се смени коляновия вал ли? Или какво ?
Гадния луфт не може ли да се обере някак??? Ако кара така какво ще стане ???
РОСКА,БАВАРЕЦ ПОООООММОООООООЩ!!!
Гадния луфт не може ли да се обере някак??? Ако кара така какво ще стане ???
РОСКА,БАВАРЕЦ ПОООООММОООООООЩ!!!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
91-ва година,километрите незнам,а и кой знае РЕАЛНИТЕ километри на колата си???Ще проверя колко пише на километража,предполагам около 180-200к 

Не само че има ремонтни,но има и номинални лагери с ремонтна аксиална площ!!!!!
Изобщо не е повод за притеснение!Убеден съм не 100,не 200 ,а 1000 % процента ,че коляновия вал не е мръднал!!!!!!!!!!
Просто композицията на аксиалната площ се износва много по-бързо от тази на самия лагер ,под натиска на сериозния притискател.Новината си е кофти,щото може да ти изяде набързо хонинга и да се сдобиеш с елипса в цилиндъра и ред други неприятни неща,това не значи ,че има БМВ на над 350-400 000 км без аксиален луфт!!!!
Аз лично бих поръчал от Дару само тази черупка с акс. лагер на номинал и край с проблема!!!!!
Изобщо не е повод за притеснение!Убеден съм не 100,не 200 ,а 1000 % процента ,че коляновия вал не е мръднал!!!!!!!!!!
Просто композицията на аксиалната площ се износва много по-бързо от тази на самия лагер ,под натиска на сериозния притискател.Новината си е кофти,щото може да ти изяде набързо хонинга и да се сдобиеш с елипса в цилиндъра и ред други неприятни неща,това не значи ,че има БМВ на над 350-400 000 км без аксиален луфт!!!!
Аз лично бих поръчал от Дару само тази черупка с акс. лагер на номинал и край с проблема!!!!!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани