Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 14 Ное 2011, 23:22

chenchev написа:
BadAngel написа:
K_Ilkov написа:
ms написа:
BadAngel написа:
CAMyPAu написа:Дачия Логан - бутоните за стъклата са малко под касетофона... все едно викаш асансьора ... :conf:


колега, това е кост сейвинг десижън, по-малко кабели и по-проста конструкция

между другото на по-старите модели, всички са с такива копчета, примерно на мерцедес 124 са при скоростния лост

Е то и на Е46 са там бутоните- и там ли е кост сейвинг решение ;)

я пак
по-евтино е да са до ск лост ли?
нещо не ми се чини да е така баш ...


ми, жицата е по-къса :)


Аха викаш по-добре от таблото,жицата да отива към вратата и да дава маса на моторчето,отколкото 3-4-5рно по малката дистанция от средата на вратата до моторчето...? :mhihi:


колега, говориш без да мислиш :)
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна/Попово
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е53
Мечтае да кара: E39 M5...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от chenchev » 14 Ное 2011, 23:27

BadAngel написа:
колега, говориш без да мислиш :)


Иии пак не мога да си го обясня по друг начин.. :roll: :lol: :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 14 Ное 2011, 23:40

chenchev написа:
BadAngel написа:
колега, говориш без да мислиш :)


Иии пак не мога да си го обясня по друг начин.. :roll: :lol: :oops:


бате, що е така, еми щото енженерите от датчия са го направили така

все пак те са про, а ние аматьори :)

по принцип по начина, по който
аз си го представям найстина отива по-малко жица, не знам ти как го изографисваш :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ms » 14 Ное 2011, 23:51

а що си мислите, че на някой му пука за 2м. жица дето струва половин цент има-няма :?:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 14 Ное 2011, 23:53

ms написа:а що си мислите, че на някой му пука за 2м. жица дето струва половин цент има-няма :?:


като правиш тиражи по 4 милиона брички по 1 цент от всякъде колко излизат.. :)

и имай предвид, че от всичко се пести по цент, а сега колко излезнаха :ok:
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от maxpower » 15 Ное 2011, 0:51

Трябва да се съглася, при ваг групата от новите модели масово се икономисва от дължината на кабелите и редовно се стига до скъсване на някой, защото просто е трябвало да го направят 5-10мм по дълъг.
Пример
- кабели за ел мотори за паркинг спирачка на задни спирачни апарати на А6, както и при Пасат след 2006г
-кабел маса на Тоуарег и други модели- редовно се къса- ако го бяха направили мааалко по дълъг щеше да деяни ама икономия. :banghead:
Как после да си купя по нова кола- ми никога :dummy:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от K_Ilkov » 15 Ное 2011, 9:32

Vra4anin написа:При дачиата едва ли са търсили пестене от жица, по-скоро пестене от разработка на втори тип кора за врата. По-евтино е кората на вратата и евентуално мястото където биха се сложили на тази кора копчетата за ел. стъкла (пластмасова ниша някаква си) да е една и съща - разликата е само дали има дупка за врътката или няма дупка на кората и за модел С и за модел БЕЗ ел. стъкла, а добравянето на едни бутони да е някъде си на друго място, в случая - на таблото се прорезват две продълговати отвора, пъхат се бутоните и воала - вече си с електрише фенстерхебер :mhihi: .
Според мен е това бил замисъла, пък знам ли...

PS: на логана я фейслифтовата версия от преди 2 години някъде, модернизираха дизайна именно и на корите на вратите и сега са много фиешън :winky: :mhihi:

е това вече е смислено :yes:
това със жицата все още ми се струва, че ако е на вратата е по-малко ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 15 Ное 2011, 11:20

на много баничарки от френските :mhihi: се случва да имат панорамно огледало за задно виждане, а отзад да няма стъкло

причината? кост сейвинг, по-евтино е да имаш 1 тип стъкло с огледало на него, от колкото стъкло с огледало и такова без

за сметка на това тия огледала падат редовно като минеш по дупка :mhihi: :mhihi: :mhihi:
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 5.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i
Мечтае да кара: M-POWER
Детайли за колата: бяга яко

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от iani qnkov » 15 Ное 2011, 11:22

Служебната ми кола е пежо партнер 2005та година чист дизел...Значи наистина е кола за товари и тн.ама та няма нищооо няма ел стъкла нито ел огледала,нито централно има аларма, която е отделно, но няма централно и дясната врата да я закл. трябва да е затворено мн дразни тва животно...таблото е от отвратителна пластмаса няма климатик няма нищо.вратите мога да ги откл със стотинка квото ида завреш и да завъртиш тя се откл :shock: хидравличната помпа му заминава на 3 месеца...
БМВ доставя душевни оргазми..:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 27.03.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: колело в парка
Мечтае да кара: E34 Alpina
Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Бай Семо » 15 Ное 2011, 12:14

iani qnkov написа:Служебната ми кола е пежо партнер 2005та година чист дизел...Значи наистина е кола за товари и тн.ама та няма нищооо няма ел стъкла нито ел огледала,нито централно има аларма, която е отделно, но няма централно и дясната врата да я закл. трябва да е затворено мн дразни тва животно...таблото е от отвратителна пластмаса няма климатик няма нищо.вратите мога да ги откл със стотинка квото ида завреш и да завъртиш тя се откл :shock: хидравличната помпа му заминава на 3 месеца...

карай я към Надин :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Next » 15 Ное 2011, 12:45

BadAngel написа:на много баничарки от френските :mhihi: се случва да имат панорамно огледало за задно виждане, а отзад да няма стъкло

причината? кост сейвинг, по-евтино е да имаш 1 тип стъкло с огледало на него, от колкото стъкло с огледало и такова без

за сметка на това тия огледала падат редовно като минеш по дупка :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Слагат го за да се чоплим като чакаме на светофарите :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 13.09.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 528 на газчица...
Мечтае да кара: МиГ-29

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от pkaramitev » 15 Ное 2011, 15:07

ShibinG написа:е39 , предтавете си следната ситуация , откача се клемата/или пада/ на акумулатора , колата заключена, ключалка има само шофьорската врата , аз трябва някак си да се вмъкна през купето през задните седалки /добре че е комби/ да отворя кората под която седи акумулатора и да му закача клемата с челна стойка защото той може да се отвори само с централното а ти не работи при паднал акумулатор а и случайно не си нося резервен за да давам плюс от клемата на мотора ,а дори да имам кабели за ток и някой спре да ми даде .кабелите са да логичното си място в багажника и ползата от тях е никаква.

защо просто не са сложили една ключалка на багажника след като акумулатора е там и всичко се случва



Колего!
Като вдигнеш задният капак,си отвори падащото капаче с инструментите и триъгълника,слид това погледни пак капака от вътрешната страна,и ще видиш едно черно елипсовидно капаче.
Това ти е аварийното отваряне на капака когато няма ток,за да можеш да го отвориш!Не е прост толкова Гюнтер,просто ти не си си направил труда да разучиш туй-онуй!
Отгоре на всичко ток се подава през двигателният отсег.На двигателу имаш място за връзване на кабел,с едно черно капаче и на купето,до десният ботуш се намира!
До сега на ми се е налагало да ползвам тези клеми,но вече отварях багажника по описаният метод!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.07.2006
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от w3s7 » 23 Ное 2011, 20:48

Изображение
табелка на багажника на ТТ :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от kdl » 23 Ное 2011, 21:41

Къде видя недомислие в това?
Колата си е малка, като се вози някой отзад, да има едно на ум!

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от randity » 23 Ное 2011, 21:50

Не знам дали е споменато, но според мен на новите тойоти /може и на други коли да има така/, километража да е по средата на таблото е доста глупаво, както и при мини.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook