Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
е то скрап-части снимани едва ли е интересно...кат почне 'саденето' на двигателя ше снимам повече
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
Само да те питам.. Рейката знаеш ли с какви обороти от лок до лок е?
Също така .. ти ще я завъртиш и ще я сложиш като лява, нали? И хидравлична ли ще я ползваш или ще я преправяш на суха?
Също така .. ти ще я завъртиш и ще я сложиш като лява, нали? И хидравлична ли ще я ползваш или ще я преправяш на суха?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
TheStorm написа:Само да те питам.. Рейката знаеш ли с какви обороти от лок до лок е?
Също така .. ти ще я завъртиш и ще я сложиш като лява, нали? И хидравлична ли ще я ползваш или ще я преправяш на суха?
е36/м3 - 3 об
е36 -3 1/4 об
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Колата вече си е при мен...т.е. у поредния сервиз. Взех си я от Цецо с уговорката да завърши на Алпинката 2002-ката и после да довършиме мойта....щото си остана доста работа.
Като за първи измервания, коша на Е21-цата е много широк (необяснимо впредвид моторизацията с която излиза). За спорта премерих всички двигатели в сервиза ... като от 5.2 FSI V10, 4.2 V8...та даже и Субару СТИ 2.5 всичко влиза
Сега трее да събера всички железа на едно място...или да осигуря модели (блок, картер и празна кутия...да е по-леко, че иначе кеч голем) за да се направя стойките и тампоните за двигателя и скоростите.
Блок ше даде Киро Драгпаура (той има строшени бая), картер даде Явор Унифлекса...а Спас с ауди моргата ше помогне с празна кутия...само некой трее да го сглоби.
Като за първи измервания, коша на Е21-цата е много широк (необяснимо впредвид моторизацията с която излиза). За спорта премерих всички двигатели в сервиза ... като от 5.2 FSI V10, 4.2 V8...та даже и Субару СТИ 2.5 всичко влиза

Сега трее да събера всички железа на едно място...или да осигуря модели (блок, картер и празна кутия...да е по-леко, че иначе кеч голем) за да се направя стойките и тампоните за двигателя и скоростите.
Блок ше даде Киро Драгпаура (той има строшени бая), картер даде Явор Унифлекса...а Спас с ауди моргата ше помогне с празна кутия...само некой трее да го сглоби.
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Нов във форума
e като стават големите говеда ... какво се занимаваш с малолитражки 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Нов във форума
Като има място слагай направо M73+две духалки... ако не пречи че е BMW 

- ceco_mihailov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.10.2006
- Местоположение: гр.София , Овча Купел 2
- Пол: Мъж
- Кара: 2140t
Re: Нов във форума
Не подценявайте килограмите , а аз се чувствам леко гузен , щото Андрей са си напъва сухожилията с тоя туч - петцилиндровия ... разправях му колко готин звук имал този двигател (или поне на Ники Златков аудито бръмчи благозвучно
) и той взе че заряза идеята за 1,8т двигателя...
Както и да е , а сега ще сложа "няколко" снимки , че да се знае в какъв вид отпътува колата от гаража ми , "постегнах" и задницата за периода от юли до началото на ноември
.
Първо позиционирах преходните греди ужким където трябва да са... в последствие установих ,че съм сбъркал с малко (15мм разлика между лява и дясна база на колелата) :


За първи път струговах и полиуретанови тампони , приятно занимание общо взето:

(такива "червени" работи има и на стабилизиращата щанга отпред , при носачите)
След това "сковах" набързо малко тръбички в багажното отделение:

А така укрепих и предни опори на гредите:


Аз държа патента за това укрепване
...
Преработих носачите отзад , за да се приберат гумите , Андрей носи някъде си единия полувал , да го скъсяват и него (късата фабрична отиде на мястото на дългата , а дългата се скъси) . И започнах веждите , култовите за моя гараж - вежди от голф 2... това е третата кола която правя с такива вежди
. Действах както подобава за една 600коньова кола
.









Общо взето си правех , каквото си искам
, като своеволията ми продължиха и в багажното отделение
:







През 30-те минути преди да дойде камиончето , успяхме да сгънем и едно кръгче за запушване на дупката при резервната гума... ама не остана време за снимане .
Някога в бъдещето това странно изделие , пак ще се върне при мен , навярно с пресветия 5цилиндров двигател , и това което ще остава за работа е ... да направя кола от тази заготовка , усещам ,че ще бъде интересно
.
до догодина с тази тема 

Както и да е , а сега ще сложа "няколко" снимки , че да се знае в какъв вид отпътува колата от гаража ми , "постегнах" и задницата за периода от юли до началото на ноември

Първо позиционирах преходните греди ужким където трябва да са... в последствие установих ,че съм сбъркал с малко (15мм разлика между лява и дясна база на колелата) :


За първи път струговах и полиуретанови тампони , приятно занимание общо взето:

(такива "червени" работи има и на стабилизиращата щанга отпред , при носачите)
След това "сковах" набързо малко тръбички в багажното отделение:
А така укрепих и предни опори на гредите:


Аз държа патента за това укрепване

Преработих носачите отзад , за да се приберат гумите , Андрей носи някъде си единия полувал , да го скъсяват и него (късата фабрична отиде на мястото на дългата , а дългата се скъси) . И започнах веждите , култовите за моя гараж - вежди от голф 2... това е третата кола която правя с такива вежди











Общо взето си правех , каквото си искам









През 30-те минути преди да дойде камиончето , успяхме да сгънем и едно кръгче за запушване на дупката при резервната гума... ама не остана време за снимане .
Някога в бъдещето това странно изделие , пак ще се върне при мен , навярно с пресветия 5цилиндров двигател , и това което ще остава за работа е ... да направя кола от тази заготовка , усещам ,че ще бъде интересно



- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Да снимки от лятото е пуснал тука Цецо...сега колата отлежава и си чака реда за трансплантация. Ама си има доста работа за набавянето и транспортирането и т.н. вобще логистиката на доста неща...иначе аз си права некви неща докато чакам....може и да не се получи, ама ми се прави нещо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна andrein на 23 Ное 2011, 0:08, променена общо 1 път
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
..и тва целото ако се оърне наопъки мое и да се получи нещо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Имам едно питане, видях, че с ГРИНГО сте намушили койловърите, но ми е интересно какъв е хода на амортисьора, за да не хлопа пружината, когато регулиращата гайка е най-долу.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Мисля, че точно по твой съвет колега, амортисьора на стругар и до желания размер
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
Мерси, мислих, че някой е открил друг вариант, но уви.
Всъщност КОНИ имат късоходови-спортни-регулируеми пълнители, но ме достраша да питам на сайта им.
Всъщност КОНИ имат късоходови-спортни-регулируеми пълнители, но ме достраша да питам на сайта им.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Нов във форума
Сложи нещо по-голямо, че сега коша празен стои 

- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани