Придърпва докато е студена М50Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Придърпва докато е студена М50Б20

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Ное 2011, 19:33

bweenie написа:еми колега на мен примерно доста пъти ми се е случвало да карам приятели по болници посред нощ и в такива случай не мисля че си струва да чакам м50то да заграее...



Да де, това казвам и аз :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Придърпва докато е студена М50Б20

Мнение от ares2 » 21 Ное 2011, 11:29

:dunno: най-често са разни темературни нередности които объркват горивната система
има няколко сензора които ще се покажат на диагностика ако правиш
много често обаче повечето коли палят и работят добре докато загреят и после почват тези разправии..
виж си налягането на реиката
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 335i 2008

Re: Придърпва докато е студена М50Б20

Мнение от bweenie » 21 Ное 2011, 16:09

ares2 написа::dunno: най-често са разни темературни нередности които объркват горивната система
има няколко сензора които ще се покажат на диагностика ако правиш
много често обаче повечето коли палят и работят добре докато загреят и после почват тези разправии..
виж си налягането на реиката



при мене колата като загрее работи като часовник..
а налягането на реиката как да го проверя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Придърпва докато е студена М50Б20

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Ное 2011, 19:46

В сервиз, с манометър ще ти го измерят. Но няма логика да е нередност с налягането. Аз доколкото знам то се изменя спрямо вакуума, който създава двигателя, независимо студен или загрял. Разликата в горивоподаването иде от инжекторните времена за студен/загрял мотор и съответните режими на работа.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook