Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от Dirty M5 driveR » 16 Ное 2011, 15:24

Ами аз не виждам друго решение. Диагностиката е казала датчик, значи освен да го смени или да иска от приятел/колега работещ такъв, няма как да разбере дали е от него или не. Не знам какво очаква да му кажем ние. Тоя проблем може да е причинен от стотици неща, значи да почнем да изреждаме всичко наред. И каква е файдата, като е потърсил професионална помощ, излязла е грешка в датчика, и той се чуди дали да го сменя или не?! Ще смени нещата, който ние изредим ли? Нищо против колегата, но за мен тия неща са несериозни. Трябва да се знае, че форума не е място за гадатели и магьосници. Тук можем да дадем съвет, насока, да обясним доста неща, но ако дадения човек не се заеме с разрешаването на проблема било то в сервиз, или сам да провери една по една възможните причини, няма как да оправи нещата. Това е грешката на много хора тук. Просто не са хванали идеята съществуването на подобен автомобилен форум. Такива спорове се появяват във все повече теми, и мисля че трябва да поработим имено върху това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.04.2007
Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от shumisho » 16 Ное 2011, 20:13

HeBePeH написа:Колегата е с БМВ от един месец и е закарал колата на една диагностика .
Нормално е , да е объркан и да търси второ мнение, и то в БМВ форум кадето очаква правилния отговор и повече мнения и препоръки .
А вия почнахте да му се нахвърляте защо не е сменил датчика веднага щом са му казали , че е от него . Ами има стотици теми в който колеги се оплакват , че подменят дадена част с нова и се оказва проблемат друг .
Вия половината се родихте научени и всичко знаехте . Че дори си сменяте част за 5 дни , а карате с неработеща ламбда сонда месеци :twisted:


Колега, нещо не те разбирам. Аз, като всеки друг (включително и автора на темата), сам си решавам кога с какво и как да си сменя по колата, по жената и т.н.
Това, че ние му казваме да си го смени (след като е бил вече при 2-ма майстори), защото определено това е проблема, не го кара да скочи, да даде 180 лв. и да го сменя, но може да види кой е NAPSTERS, Явор и да прецени дали да го направи.
А ти сам си прецени ти или аз с мненията си сме му помогнали повече ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от Archi » 19 Ное 2011, 23:00

Не знам от къде е колегата, но според мен е най - удачно да каже от къде е и в зависимост от това (София, Пловдив) да му препоръчате някой добър майстор.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 530D estate

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от zegher » 23 Ное 2011, 13:22

Освен датчикна разпределителния вал има и датчик на коляновия вал. Той често не показва грешка, но като умре вдига разхода драстично. Аз като купих моята имах същия проблем - беше тромава и гореше зверски. Смених и двата датчика - те са характерен проблем за модела (към 400 лв общо с работата) и колата стана неузнаваема. За тия години колко пари съм спестил от бензин да не говорим :lol:
Така че сменяй и карай, всяка кола е бирник но тази не е от най-скъпите за поддръжка - ще се убедиш след някоя и друга година с нея.

Успех М.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от NAPSTERS » 23 Ное 2011, 22:53

zegher написа:Освен датчикна разпределителния вал има и датчик на коляновия вал. Той често не показва грешка, но като умре вдига разхода драстично. Аз като купих моята имах същия проблем - беше тромава и гореше зверски. Смених и двата датчика - те са характерен проблем за модела (към 400 лв общо с работата) и колата стана неузнаваема. За тия години колко пари съм спестил от бензин да не говорим :lol:
Така че сменяй и карай, всяка кола е бирник но тази не е от най-скъпите за поддръжка - ще се убедиш след някоя и друга година с нея.

Успех М.

явно от опит говориш, но аз поне несъм имал случай при който ,ако има повреден датчик, да не го изкара като грешка. дори да има нещо такова, на лайв дата като му се видят показанията става ясно.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 530D estate

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от zegher » 24 Ное 2011, 13:12

явно от опит говориш, но аз поне несъм имал случай при който ,ако има повреден датчик, да не го изкара като грешка. дори да има нещо такова, на лайв дата като му се видят показанията става ясно.


Ами да, моята като я закачих на компютър не показа датчик на колянов вал, но проблема се оправи чак като го смених, знам ли, може компа да не е бил както трябва.
Важното е, че като купиш кола на старо трябва поне 5-6 месеца да се занимаваш с нея докато я вкараш в пътя, после проблемите спират да се появяват и си караш дълго без много разходи - вече 7-8 коли съм сменил от различни марки - все така се получава :lol:

М.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 23.11.2011

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от lude7in » 24 Ное 2011, 20:54

здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20 газ бензин,следните проблеми са ми,оборотите са ми мн ниски на празен ход даже падат и до 500,когато съм в движение от 2000 до 2500 оборота колата трудно се набира и има някво тресене докъто стигне 3000 и се оправа и почва да си работи нормално мотора е ванос и за тези 150 коня хич не върви така работи и на бензин и на газ благодаря предварително,а и съшто така ми казаха че тука в плевен не си заслужава да се ходи на диагностика штот ништо не правели,благодаря ви предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Дънди, Шотландия
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: фадрома в народното събрание

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от Archi » 24 Ное 2011, 22:47

lude7in написа:здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20 газ бензин,следните проблеми са ми,оборотите са ми мн ниски на празен ход даже падат и до 500,когато съм в движение от 2000 до 2500 оборота колата трудно се набира и има някво тресене докъто стигне 3000 и се оправа и почва да си работи нормално мотора е ванос и за тези 150 коня хич не върви така работи и на бензин и на газ благодаря предварително,а и съшто така ми казаха че тука в плевен не си заслужава да се ходи на диагностика штот ништо не правели,благодаря ви предварително.


За оборотите колега почти на 100% е филтър картерни газове http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=113348 , виж тук е обяснено много хубаво как се сменя, нищо сложно не е можеш да си го смениш и сам, а за другия проблем най вероятно е ваноса http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5&t=167036 , но тук не съм съвсем сигурен, нека да кажат по компетентните колеги !

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 21.07.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 530D estate

Re: Проблеми с варвенето и разхода на BMW 520I E 39

Мнение от zegher » 24 Ное 2011, 22:58

На 6-цилиндровия мотор оборотите на празен ход нормално трябва да са около 600!
Вярно, че колата е малко (МАЛКО!) тромава до към 2000 об/мин, но от там нагоре е голяма хала.
Ако е тромава въобще, вероятно е от датчиците на колянов и разпределителен вал.
Запушен филтър на картерните газове води до повишено налягане в под-цилиндровите пространства, но не може да влоши динамиката осезаемо! Единсвените видими симптом са синкав пушек от ауспуха и нестабилни обороти на празен ход.

М.

здравеите колеги:Нов съм тука и наскоро си закупих БМВ 520и М50Б20


П.П.
Щом си нов, я прочети тук какво пише :D
viewtopic.php?f=35&t=275138
И добре дошъл!

М.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook