Странен проблем с колата след смяната на бензиновата помпа

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Странен проблем с колата след смяната на бензиновата помпа

Мнение от Иво » 27 Апр 2006, 18:28

Здравейте :) Вчера си монтирах новата бензинова помпа, която си купих от Камикадзе - Walbro. Доколкото знам някой колеги от форума също карат с такива. Странното е, че когато запаля колата студена при подаване на газ прекъсва леко докато не загрее. Когато ускорявам колата се замисля на моменти и прекъсва. След като загрее няма такива проблеми и се движи перфектно. Заедно с помпата смених горивен и въздушен филтър и това са единствените промени, които съм правил по време на смяната на помпата. Тази помпа се води пърформанс доколкото разбрах и уж има по-голям дебит, но ми казаха, че компютъра си регулира количеството на горивото и не би трябвало да има разлика. Днес се обадих на Цанков, който има същата помпа на Е36 и при него нямало никакви разлика преди/сега. Дайте някакви идеи. Благодаря :)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 27 Апр 2006, 23:15

Ами братле аз предполагам че не е от помпата ами от ламбд сондата!?аз имах същия проблем!Иди да ти я закачат на някои комп и да тикажат дали бачка и как!!това е за което се сещам аз.

Успех ;) :arrow:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 28 Апр 2006, 0:34

Имайте предвид, че всичко работеше перфектно преди смяната. Както и с помпата на един приятел!
Изображение
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 28 Апр 2006, 12:03

на мене друго ми идва на ум // сега дебита е по-голям и регулатора може да не се справя с него ( прекалено много връщащ бензин ) , и може да качва налягането в колектора на дюзите повечко от колкото трябва да е, и обясняваш точно като за богата смес. А компа регулира времето на дюзите като приена налягането за 3 бар - статично.
Сигорно и пърфоманс регулатор ще ти тябва сега.
А ако имаш някакви запушвания по маркуча за връщащия бензин пак така ще е.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Апр 2006, 22:52

Митак, регулатора трябва да си държи 3 бара и при 1500, и при 5500 оборота, а това е и много, и малко "връщащ" бензин. А и 3-те бара са относителни - при промяна на натоварването вакуума повишава/понижава налягането на регулатора.

Мисля, че на нещо му е дошло времето да се скапе - или ламбдата, или регулатора :roll: . Мерене му е майката.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Апр 2006, 23:02

мда не може да е само от помата! Може би така са се съвпаднали нещата!!! При мен така се получи като смених маслото и пукнах главата :mhihi: Не че беше от маслото ама от тогава с такова не съм карал :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 29 Апр 2006, 12:03

ivantchoG написа: Мерене му е майката

На някои коли има една цицка на колектора на дюзите да си мериш налягането лесно , а на наще няма :(
Изображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 30 Апр 2006, 1:14

Хора, оправи се!!! :) Само. Прекъсваше, прекъсваме и постепенно всичко си дойде на мястото. Все ми се иска да разбера на какво се е дължало това замисляне, но вече всичко е наред :D
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 30 Апр 2006, 12:51

Ако си свалял акумулатора-Мотроника има нужда от време да се донастрои сам.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 30 Апр 2006, 23:21

Е свлял съм го, той падна многократно :mhihi:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

В тази връзка...

Мнение от Griffin » 02 Май 2006, 20:20

Да попитам, бензинова помпа за колко може да се намери (318i, '86)? Предполагам, че въпросът ми не е точно за тук, ама като стана дума... :roll:

Снощи се качвам в колата, паля и - ядец! Нема никой. Аз обаче запазих самообладание, превключих на газ и всичко точно. :D
Сега се чуда дали въобще да я оправям помпата (ясно че е от нея, щото ни я чувам да бръмчи), или да си карам така. Аз бездруго на бензин само паля. Някой имал ли е челен опит?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Май 2006, 21:39

Хубаво е да я оправиш, за да можеш да караш от време на време и на безнин - газта ще ти съсипе инжекцията след време, хубаво е да я раздвижваш и на бензин. НО това като намериш помпа, мисля няма смисъл веднага да се изхвърлиш с БОШ за 350 лева. При KAMIKADZE май има още няколко бройки помпи.
BMW only!

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 03 Май 2006, 0:09

Помпата доколкото ми казаха и като си на ГАЗ май върши някаква работа, но може и да не съм прав. Иначе аз си взех от КАМИКАДЗЕ за 160лв. нова и съм много доволен, като изключиме, че цедката ми имаше дупка, но я залепих с поксипол и го отдавам дефекта на транспорта. Дано да си карам дълго и безаварийно :)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

re:

Мнение от Griffin » 03 Май 2006, 1:08

amd написа:Хубаво е да я оправиш, за да можеш да караш от време на време и на безнин - газта ще ти съсипе инжекцията след време, хубаво е да я раздвижваш и на бензин. НО това като намериш помпа, мисля няма смисъл веднага да се изхвърлиш с БОШ за 350 лева. При KAMIKADZE май има още няколко бройки помпи.


Ами то това хубаво, ама тя на бензин бездруго само гаснеше. :dunno:
Всъщност това ме замисля, дали гасненето не е било поради проблем в помпата, и в един момент тя съвсем да е сдала багажа. :conf:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 03 Май 2006, 1:13

Не ми прилича на проблем в помпата, поне не като моя :roll:
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook