След основен ремонт М50Б25?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1991
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
След основен ремонт М50Б25?
продават ми я след основен ремонт 525и 91г. в реномиран сервиз . Какво да правя заслужава ли си да взема 2.5 24к. след ремонт. Пълен ремонт всичко сменено на 1000км??
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
.
ми зависи с какво е сменено... и кое е сменено то4но...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Зависи от парите, направи си сметка това е кола поне на половин милион км. Забелязъл съм че в БГ след като някои е си е правил ремонт,полученото наи често не отговаря на очакваното
Re: След основен ремонт М50Б25?
Така както си задал въпроса и ВАНГА би се затруднила...заслужава ли си 525..... ами ти си видял колата знаеш че сервиза е добър
не казваш нищо за цената
а питаш.Поне една снимка да беше пуснал.


- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1991
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
колата е доста евтина под 5000лв спукала е глава всичко е сменено само блока е сащия..всички екстри
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
.
абе 6том е спукала главата не е много 4итав двигателя ... аз не бих я взел.. .. 6том са малко парите явно искат направо да се оттърват от нея ...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Ами колега виж сега
Провери в mobile.de за твоят модел да видиш за какви цени става въпрос
добави и ДДС като имаш предвид че колата е акцизна понеже надвишава 168к.с и се замисли ако наистина е перфектна дали ще ти я продадат за цена под 5000лв.Струва ми се че идеята е ;; колкото може по бързо да се отървеме;; НО ПАрИТЕ са си твои сам решавай.


- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Доста и разнообразни мнения ще чуеш, ето го и моето.
има и свестни колеги които работят добре и биха сменили всечко качественно.
ЗА самата кола, остави мотора настарана, тои е консуматив- консуматив е.
Огледаи общия вид на колата и се овстрахираи от мотора,виж диференциала, скорустната кутия, купето.
После сипии от хубавия бензин и даи една жега на мотора по аутобана, докато десния ти карак вкара педала в машинното.
Ако има нещо кофти, ще си разбрал, смени си малото на 200 часа добре е след ремонт първите часове да са малки , и спокоино.
Има наи различни хора , обаче , има и тарикати , е тва е лошото.
Една диагнотика ще ти спести парички също.
Ти защо изкаш да я купиш?
Заради цената или заради колата?
Аз изках да взема една с блокирал заради колата и да си човъркам после- ти си прецени.
Good luck
Доста и разнообразни мнения ще чуеш, ето го и моето.
има и свестни колеги които работят добре и биха сменили всечко качественно.
ЗА самата кола, остави мотора настарана, тои е консуматив- консуматив е.
Огледаи общия вид на колата и се овстрахираи от мотора,виж диференциала, скорустната кутия, купето.
После сипии от хубавия бензин и даи една жега на мотора по аутобана, докато десния ти карак вкара педала в машинното.
Ако има нещо кофти, ще си разбрал, смени си малото на 200 часа добре е след ремонт първите часове да са малки , и спокоино.
Има наи различни хора , обаче , има и тарикати , е тва е лошото.
Една диагнотика ще ти спести парички също.
Ти защо изкаш да я купиш?
Заради цената или заради колата?
Аз изках да взема една с блокирал заради колата и да си човъркам после- ти си прецени.
Good luck
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
.


Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Относно това колко и как да се кара след основен ремонт зависи какво е сменяно.
Препоръчва се натоварване по програма , но аз си мисля че програмите по софииските улици са достатъчни
, а и колата има 1000 часа тъка пише
Good luck
Относно това колко и как да се кара след основен ремонт зависи какво е сменяно.
Препоръчва се натоварване по програма , но аз си мисля че програмите по софииските улици са достатъчни

Good luck
---Колега.Аз миналата седмица купих една Е34 но с по стария мотор.М20Б20.Но преди да я взема налях малко рисковани пари в нея.Смених и маслото и я закарах на пълна диагностика на мотора,електрониката,скоростите,дифиренциала и окачването.При мен за щастие почти всичко излезна чисто.Трябва да правя само предно окачване.И смяна на ремъци.Но те са си задължителни.Моето мнение е да направиш същото.Ако се набълбукваш,нека да е с около 100 лева а не с цялата сума при свършен факт.Ако има нямамви проблеми след диагностиката си направи сметка дали можеш да поемеш ремонта.Надявам се че всичко ще е наред.Желая ти успех. 

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
BMWMHartge написа:колата е доста евтина под 5000лв спукала е глава всичко е сменено само блока е сащия..всички екстри
Ми не е верна тая цена за след основен ремонт особенно ако е сменяно всичко.
Моет лично мнение е че основния ремонт е бил просто разглобяване и закърпване с цел отърване!
Не я взимай има нещо гнило ... 360 лв е среден клас бутало 6 Х 360 2160 лв, гарнитури под 200 нема ... лагери ... семеринги ... сегменти над 300 лв ... шлайфане на глава ... напасване на клапани ... а бе трябва да я дават на цената на основния ремонт за да е на тази цена
May the BMW force be with you!
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Само да добавя нещо- по принцип Vasilen е напълно прав, но по принцип. Цените на частите които трябва да се сменят са такива, но за нас като ги купуваме- не забравяйте, че сервизите не купуват на цените на които купуваме ние
И с абсолютна сигурност мога да кажа, че ремонтният комплект на М50В25 на тези в сервиза им струва максимум 2000-2100лв. Но дори и при 2000лв. за части цената пак е ниска и е съмнително как е направен ремонта. Една диагностика ще си каже всичко....

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани