Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
http://www.zeperfs.com/duel3336-1834.htm
ДА са заводските данни . Макларъна 0-200 за 8,9 до 9,3 сек
Авантадор - 0-300 за 24,8 сек - 7 секудни по-бързо от Макларъна и 11 секунди по-бързо от ЗР1
ДА са заводските данни . Макларъна 0-200 за 8,9 до 9,3 сек

Авантадор - 0-300 за 24,8 сек - 7 секудни по-бързо от Макларъна и 11 секунди по-бързо от ЗР1

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:http://www.zeperfs.com/duel3336-1834.htm
ДА са заводските данни . Макларъна 0-200 за 8,9 до 9,3 сек
Авантадор - 0-300 за 24,8 сек - 7 секудни по-бързо от Макларъна и 11 секунди по-бързо от ЗР1
Много е далече тоя сайт от истината.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Има големи отклонения , но като цяло сайта обединява информацията от тестовете на най-големите авто медии .
Където пише ДА са заводски данни . Макларъна навсякъде го дават 0-200 между 8,9 до 9,3 . Мурсиелаго СВ ускоряваше до 300 за 29,9 , предвид изцяло новия двигател на Авантадор и факта че само до 200 е по-бърз от предшестеника си със 1,5 сек , нищо чудно 300 км/ч да ги прави за 24,9 ... никой от конкренция не пада под 30 сек , ако изобщо този автомобил има пряка конкуренция .
Където пише ДА са заводски данни . Макларъна навсякъде го дават 0-200 между 8,9 до 9,3 . Мурсиелаго СВ ускоряваше до 300 за 29,9 , предвид изцяло новия двигател на Авантадор и факта че само до 200 е по-бърз от предшестеника си със 1,5 сек , нищо чудно 300 км/ч да ги прави за 24,9 ... никой от конкренция не пада под 30 сек , ако изобщо този автомобил има пряка конкуренция .
Re: Американските VS Европейските спортисти
2013 Ford Shelby GT500 Debuts as Most Powerful Production V8 in the World with 650 Horsepower, Top Speed of 200+ MPH
• New Ford Shelby GT500 is powered by an aluminum 5.8-liter supercharged V8 producing 650 horsepower and 600 lb.-ft. of torque, making it the most powerful production V8 engine in the world
• Nearly every vehicle system has been optimized including powertrain, brakes, gearing and suspension
• New Shelby GT500 sets a performance-driven design standard with new downforce- generating front grilles, aggressive splitter, new quad exhaust system and two new forged-aluminum wheels
• Also new for 2013 is an optional Performance Package with SVT-designed Bilstein electronic adjustable dampers and a Torsen limited-slip differential. The offering can be coupled with a Track Package for all-out racetrack performance
LOS ANGELES, Nov. 15, 2011 – The ultimate Ford Mustang – Shelby GT500 – raises the bar high on performance with the introduction of the new 2013 model that goes on sale next year delivering 650 horsepower and a top speed of more than 200 mph.
"SVT keeps the Shelby GT500 on the cutting edge of technology and takes muscle car performance to new heights," said Jost Capito, director of Global Performance Vehicles and Motorsport Business Development. "We encapsulated every aspect of performance in this car – whether it's 0-60, top speed, racetrack or quarter-mile times. Beyond that, the daily driver also will find this car perfectly fits his or her needs."
The 5.8-liter V8 aluminum-block engine produces 650 horsepower and 600 lb.-ft. of torque, making it the most powerful production V8 in the world. The 3,850-pound car also stays exempt from the gas-guzzler tax.
Nearly every part of the powertrain has been optimized for producing the additional horsepower, including a new supercharger, new cross-drilled block and heads, updated camshaft profiles, a new carbon fiber driveshaft and upgraded clutch, transmission and axle.
A larger, more-efficient supercharger flowing more air through the engine is key to helping produce the massive 650 horsepower. The new TVS series 2300 creates 2.3 liters of displacement and is a unique design to the 5.8-liter engine.
The entire cooling system has been significantly updated on the new 5.8-liter engine. It now includes a larger cooling fan, fan shroud with high-speed pressure-relief doors, a more efficient charge air cooler, a higher-flow intercooler pump and an intercooler heat exchanger with volume increased 36 percent.
Revised gearing
Nearly every gear on the 2013 Ford Shelby GT500 was revised to manage the torque and use more of the power in a way that makes it more driver-friendly. Engineers considered more than 35 gearing combinations, finally deciding on one that delivers less torque all the way through the wheels to the ground and still enables the car to achieve fuel economy targets.
A key piece of the driveline, the six-speed manual transmission, offers upgraded gears, bearings and housing so it can properly manage the torque. The final drive ratio is now 3.31:1 for optimized overall vehicle gearing to complement the massive torque. Every gear besides fourth was optimized for competing performance metrics. The clutch has increased torque and rpm capacity and uses a dual-disc design.
"It might just seem like we're putting a bigger engine into the car. But it's been a balanced approach through and through," said Jamal Hameedi, SVT chief engineer. "We've completely redone the car to be even more sophisticated in terms of handling and control than the prior model."
Other keys for improved traction management include:
• Torsen limited-slip differential: When customers order the optional Performance Package, they will get a Torsen limited-slip differential that helps the rear suspension deliver maximum torque and traction better and longer under track conditions
• Launch control: A new launch control system lets drivers set the desired launch rpm depending on tire temperature, street surface or other conditions. Unique to SVT's launch control is that it is integrated with both the engine control and traction control
• Brembo braking system: A new Brembo brake system offers drivers enhanced stopping power to help keep their car under control, both on the road and the track. New six-piston calipers in front along with larger front and rear rotors help improve brake fade. New brake pads that are more aggressive also help the car achieve high deceleration and further robustness for more driver confidence
Aero advancements
Significant aerodynamic work was done on the new Shelby GT500 to ensure the car has proper downforce for optimum performance at all speeds. Engineers were able to determine how to harness the air that was moving around and through the car to improve the cooling system, maximize downforce and minimize drag.
The front fascia and splitters were modified to handle the extreme loads at 200 mph, resulting in a car that tracks more securely and feels more planted to the road at higher speeds. It offers 33 percent more effective aero loading at 160 mph compared to the 2011 model.
Superior ride
The new Shelby GT500's driving dynamics have been improved, now working in concert with all the new content on the car.
Handling, all AdvanceTrac settings and steering assist levels within selectable steering have been tuned to account for the updated content. The previously available unique traction control system and electronic stability control settings help drivers achieve maximum performance on both the street and the track.
Both systems can be completely disabled in controlled track situations where maximum driver skill is utilized, or fully engaged for maximum safety during normal driving or in less-than-ideal traction conditions. Intermediate sport mode allows drivers to push their cars hard at the track without completely disabling the safety systems, permitting more aggressive driving before the traction control and electronic stability control intervene.
"We took a completely different approach with this car so drivers can choose their settings instead of a computer making the selection," Hameedi said. "Nearly every system the driver interacts with can be tailored to his or her situation including the Bilstein electronic adjustable suspension, launch control, AdvanceTrac and steering assist levels."
The 2013 Shelby GT500 offers two new sets of forged-aluminum wheels including a unique wheel for cars with the optional packages. The 19-inch front and 20-inch rear wheels are coupled with Goodyear Eagle® F1 SuperCar G: 2 tires on all vehicle configurations.
Taking it one step further
Sometimes Ford Shelby GT500 customers want to enjoy their car on surface streets. Other times they just want to let loose on the track. Two new optional packages on the 2013 model give them the choice.
Available as part of the optional Performance Package, SVT-designed Bilstein electronic adjustable dampers are accessed on the dash with a simple push of a button. Normal mode gives customers a more comfortable ride over road irregularities. Sport mode is all about performance, delivering improved response time on the track and less body roll while cornering and pitch under braking. The Torsen limited-slip differential also comes with the Performance Package.
"The adjustable shocks let us develop our car on the track without any compromise," said Kerry Baldori, Ford SVT Global Performance Vehicles chief engineer. "Before, we had to tune the car with street implications in mind. Now we can go as extreme as we want on the track setting and still offer the customer a comfortable ride on the road."
Enthusiasts can upgrade their Performance Package with an additional Track Package for all-out performance. The option comes with an external engine oil cooler, rear differential cooler and transmission cooler for further durability. The coolers play an essential role in preventing crucial components from overheating under high-speed conditions.
The 2013 Ford Shelby GT500 will be built at AutoAlliance International Plant in Flat Rock, Mich.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
егати пауара
това няма вкарване в пътя сигурно
много обичам мустанги
това няма вкарване в пътя сигурно

много обичам мустанги

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Америкнаците отново пускат брутално мощна за класа си машина . Голдън Снейк обаче беше пак толкова коне (640) и се представяше горе долу , като 480 коньовите ГТ-Р и 911 Турбо
Лънч конторла и тракшъна не бяха ли гейска работа, убиваща всичко истинско в колите 



- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Мадафака....650кс и 200 мили от завода. Тия убиха Шеви с лопата. Язък за камарото, ама и според мен можеше да се постараят повече. Вместо да му слагат двигателя от цтс-в имат страхотен 7.4 литров атмосферен с 600кс+ и 800НМ а и щеше да носи легендарния номер 454. Шасито също можеше да е по друг начин( на корвета спокойно може да има още 2 седалки отзад при по висок таван). Но те са заети да праят колата да става на робот..... Както и да е, дано нещата се опраят като извадят най-после тоя нов смол блок.
А относно лънч контрола и тракшъна - поне са оставили ръчната кутия. Няма кво да сравняваме коли с 4х4 и автомат с два съединителя и кола с 800нм на задните гуми и ръчка. Това времената на голдън снейк сигурно пак според оня твоя сайт.
А относно лънч контрола и тракшъна - поне са оставили ръчната кутия. Няма кво да сравняваме коли с 4х4 и автомат с два съединителя и кола с 800нм на задните гуми и ръчка. Това времената на голдън снейк сигурно пак според оня твоя сайт.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не - според АМС и още няколко теста със видео . Сега ме мързи да ги ровя ...
Пък има и коли на задно , с ръчни скорости , с 100-150 коня надолу от Голдън Снейк и пак правят същото . Айде да изчакаме официлано инфо за динамиката, до тук разбрахме че ще 8то чудо на света .
Серийно ?
Пък има и коли на задно , с ръчни скорости , с 100-150 коня надолу от Голдън Снейк и пак правят същото . Айде да изчакаме официлано инфо за динамиката, до тук разбрахме че ще 8то чудо на света .
имат страхотен 7.4 литров атмосферен с 600кс+ и 800НМ

Последна промяна acho.rs на 15 Ное 2011, 19:46, променена общо 1 път
Re: Американските VS Европейските спортисти
бате, са гугленах тоя голдън снейк, дето толкова го споменаваш
тва е неква тунинг версия, защо я месиш при стоковиците
тва е неква тунинг версия, защо я месиш при стоковиците

No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:имат страхотен 7.4 литров атмосферен с 600кс+ и 800НМ
Серийно ?
Ами с 50 000 мили гаранция и покрива емисийте, това ,че го няма в серийна кола е просто жалко.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ами подобна мощност е - 640кс . Пък и името Ford Mustang Shelby GT640 "Golden Snake" с нищо не издава , че е немска доработка 
може да им излиза скъпо или да са преценили , че няма да може да се наложи над смол блок с компресор ...

BMW_RIDER написа:acho.rs написа:имат страхотен 7.4 литров атмосферен с 600кс+ и 800НМ
Серийно ?
Ами с 50 000 мили гаранция и покрива емисийте, това ,че го няма в серийна кола е просто жалко.
може да им излиза скъпо или да са преценили , че няма да може да се наложи над смол блок с компресор ...
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Мадафака....650кс и 200 мили от завода. Тия убиха Шеви с лопата. Язък за камарото, ама и според мен можеше да се постараят повече. Вместо да му слагат двигателя от цтс-в имат страхотен 7.4 литров атмосферен с 600кс+ и 800НМ а и щеше да носи легендарния номер 454. Шасито също можеше да е по друг начин( на корвета спокойно може да има още 2 седалки отзад при по висок таван). Но те са заети да праят колата да става на робот..... Както и да е, дано нещата се опраят като извадят най-после тоя нов смол блок.
А относно лънч контрола и тракшъна - поне са оставили ръчната кутия. Няма кво да сравняваме коли с 4х4 и автомат с два съединителя и кола с 800нм на задните гуми и ръчка. Това времената на голдън снейк сигурно пак според оня твоя сайт.
трудна раота със 454 и 600 коня... може ама няма да има празни обороти това нещо, да не говориме за ниски емисии...
и като говориме за 454... това е малкия.. има го със 502, 540 а ако знаеш какво правиш и ползваш афтърмаркет блок (донован примерно) - 606, 640 кубика

и това не са смол блокс

за камарото- не го мисли- тия 50 коня дето му липсват са 2 градуса изпреварване в повече и по-голям интеркулер- дори няма нужда от по-малка шайба на компресора

а голд снейк-а е тунерска кола. там резултатите са винаги под въпрос. един тунерски 600 коня автомобил е оптимистично толкова... колкото един сток 600 коня е... поне 600 коня- особено като стаа въпрос за мъсъл кар

за тракшън контрол- при такива мощности общо взето всеки модерен тракшън е бавен за да те спаси. ще ти дам един най-обикновен пример- моя сл от 160км нагоре като го смачкаш (миналата седмица го рових на диното е даде 670 на гумите) и започва да прави един гигантски слалом и да върви на дъгички със вкл. тракшън контрол и се шири на 3 ленти.. и няма изправяне... ем има шпер, тракшън и аз не е кат да не мога да карам... и пак се опитва да ме плаши...
та... тракшъна от 600 коня нагоре е... символична раота- особено на кола със задно.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx Интересна тема зачекна.
Какъв е тракшъна на мерцедеса? Фабричното на SL AMG? Как работи той, всмисъл каква му е стратегията за torque reduction?
Тунинга му включва ли и настройка на тракшъна?
Изобщо фабричните ECU-та или допълнителни модули до каква степен подлежат на настройка на тракшъна при значително увеличаване на мощността и изобщо променена крива?
изобщо това:
та... тракшъна от 600 коня нагоре е... символична раота- особено на кола със задно.
го казваш от позицията на ремапнато фабрично ГТ или като цяло е генерално вярно заради технологични и физични лимитации?
Какъв е тракшъна на мерцедеса? Фабричното на SL AMG? Как работи той, всмисъл каква му е стратегията за torque reduction?
Тунинга му включва ли и настройка на тракшъна?
Изобщо фабричните ECU-та или допълнителни модули до каква степен подлежат на настройка на тракшъна при значително увеличаване на мощността и изобщо променена крива?
изобщо това:
та... тракшъна от 600 коня нагоре е... символична раота- особено на кола със задно.
го казваш от позицията на ремапнато фабрично ГТ или като цяло е генерално вярно заради технологични и физични лимитации?

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: Американските VS Европейските спортисти
b2 написа:alx Интересна тема зачекна.
Какъв е тракшъна на мерцедеса? Фабричното на SL AMG? Как работи той, всмисъл каква му е стратегията за torque reduction?
Тунинга му включва ли и настройка на тракшъна?
Изобщо фабричните ECU-та или допълнителни модули до каква степен подлежат на настройка на тракшъна при значително увеличаване на мощността и изобщо променена крива?
изобщо това:
та... тракшъна от 600 коня нагоре е... символична раота- особено на кола със задно.
го казваш от позицията на ремапнато фабрично ГТ или като цяло е генерално вярно заради технологични и физични лимитации?
смесваш понятията (то и аз понякога го правя де)
тракшън-а е да бие спирачки на приплъзващото колело. ако и двете на една ос приплъзват- се отнема от газта (обикновено се връща аванса). това е дядото на стабилити контрола което ние сега му викаме тракшън. идеята е че ако се запази сцеплението шанса да се запази управлението е по-голям. абс имат същата идея и са част от тракшън контрола разбира се.
стабилити контрол е системата която следи за ъгъла на волана и чрез спирачкте и ограничването на газта се опитва да насочи колата накъдето си завъртял волана (демек един вид начина по които знае накъде искаш да вървиш е накъде си завъртял волана). повечето са пасивни (демек само спират или отнемат от газта). в някои нови автомобили са и активни. вика му се торк векторинг и общо взето в завои системата се опитва да върти външните двигателни гуми по-бързо за да "дозавие" колата в завоя.
торк лимитинг/мениджмънт е обикновено система за приплъзване на хидравличния преобразовател с цел да се намалят динамичните удари върху трансмисията, мостовете и полуоските. можеш да я познаеш по това че често като настъпиш една мощна кола в ниските предавки за определено късо време оборотите седят на едно място а колата се ускорява (плавно намалява припълзването). при в12 битурбо амг моторите това е много осезаемо.
та...
стабилити контрола на сл-а е фабричен. не знам някой да пипа този кодинг а и няма смисъл. по принцип няма практика стабилити контрола да се пипа от тунери (освен да се махне целия) защото нещата там са страшно сложни и просто няма кой да ги разбира толкова че да подобри фабричния краен резултат.
това което е пипано е торк мениджмънт-а и ефекта е че припълзването за което писах по-горе е много по агресивно и свършва по-бързо като крайния резултат е повече въртящ момент на задните гуми за същото време (по-бързо зацепва хидравличния преобразовател). получава се като се сменят стойностите (рамп ъп) на налягането за зацепване на хидравличния преобразовател и дисковете на ниските предавки. за това дори не ти трябва специален програматор а може да се прави със девелопер едишън на сдс (диагностичния комп за мерцедеси)
за това че от 600 коня нагоре тракшъна не е оферта- говоря по принцип. просто нещата са толкова динамични и бързи, че стабилити контрола просто няма шанс да те "улови" ако нещата се случат на скорост... сметките са лесни, но актюатур-ите (спирачки/центровка на запалването и ултимативно сцеплението) са много много бавни да отреагират като ти свърши таланта...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Факт е ,че тракшъна е лимитиран от бързината на датчиците на Абс.При мерцедес колата тръгва и тогава я хваща.Факт е,че 65ците не се каратна по-мазничко,просто те е страх да им дадеш газ.Факт е и че Мустанга е 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани