E39 ъпгрейд с турбо и чип

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 M54B30
Мечтае да кара: F10 N55B30

E39 ъпгрейд с турбо и чип

Мнение от Trojaneca » 26 Апр 2006, 23:16

Искам да узная, как ще е най-разумно да ъпгрейдвам колата. Става дума за Е39тка 520i , решил съм да вложа малко пари в тунинг на двигателя - Турбо компресор и чип, ако може - да ми дадете насоки, откъде да ги взема тези части, къде ще е най-добре да ми ги монтират и настроят и тн


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 27 Апр 2006, 0:28

здравей,

малко неясно ми се струва , че подхождаш. Слагането на Турбо е доста сериозна работа и не е само до закачането му... Особено на твоето 520 пък ми се струва доста неподходящо предвид сгъстения мотор .

А относно чиповете внимавай къде и кой пипа , че тези Сименси (МС42 особено) са доста рискови за оптимизиране.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 M54B30
Мечтае да кара: F10 N55B30

Мнение от Trojaneca » 27 Апр 2006, 7:24

Знам че е сериозна работа, но мисля че не е невъзможно да се монтира...все ще се намери място за системата. Какви модели се предлагат на българския пазар, кой ще е най-подходящ за моята кола и колко ще струва туброкомпресора?

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 27 Апр 2006, 7:39

Ми ако намериш свестно тунингистче и вложиш между 30 и 40% от стойността на колата ти има голяма вероятност да получиш нещо добро , в смисъл силно и надеждно :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 M54B30
Мечтае да кара: F10 N55B30

Мнение от Trojaneca » 27 Апр 2006, 13:01

Аз не искам да правя кола, която да конкурира колите в NFS, искам да сложа едно турбо и един чип :) И питам за цените, някой, който се е занимавал с такива неща да ми даде насока...за модели и тн..

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 27 Апр 2006, 13:39

Trojaneca написа:искам да сложа едно турбо

от 2500 до безкрайност може да стигнат цените ;)
Trojaneca написа:искам да сложа един чип

Чиповете са поне 3-400 лв за твойта кола ... не знам колко точно.Струва ми се че след турбото по скоро ще имаш нужда от друга електроника а не чип :P !
А иначе ефекта на турбо и/или електроника е доста приятен :mhihi:
May the BMW force be with you!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 27 Апр 2006, 14:29

M52 европейско изпълнение е леко келяв мотор заради Никасила който от гаден бензин и при по - екстремни условия може и да не устиска на напъна. Освен това най вероятно е поне на 250 000 реални километри и нене в първа младост. Мисълта ми е че това не е най-пригодния мотор за турбиниране но ти си знаеш.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Апр 2006, 17:51

При Ники Златков кит който е за Plug&Play беше между 4000-8000 евро! :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 27 Апр 2006, 19:22

скоро гледах едно предаване с участието на представители от цунами тунинг които коментираха че турбо (мисля че беше Гарет) струвало кам 3500лв от там буталца ......... чипче около 1000-дарка и т.н.т
мисля че колегите бяха прави че ще ти излезе поне половината от стоиноста на колата ти
Другия вариант е да се направи от някои "гаражен маистор"(моля да не се обиждат въпросните хора) с много по евтини части или с такава втора употреба
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Апр 2006, 23:59

Другия вариант е да се направи от някои "гаражен маистор"(моля да не се обиждат въпросните хора) с много по евтини части или с такава втора употреба

Че тогава да я пускат още сега на половин цена.Поне още ще е здрава.Да си якара някой със здраве още дълго време ;)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 28 Апр 2006, 5:55

Trojaneca написа:Аз не искам да правя кола, която да конкурира колите в NFS, искам да сложа едно турбо и един чип :) И питам за цените, някой, който се е занимавал с такива неща да ми даде насока...за модели и тн..

Не , бе , аз затва ти го написах така щот та видях че си много фешън с тоя нов модел на БМВ. Ти не ме разбирай погрешно , ако искаш да конкурираш колите от НФС-то тряя да вложиш 2пъти колкото колата+колата де :winky:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 M54B30
Мечтае да кара: F10 N55B30

Мнение от Trojaneca » 29 Апр 2006, 18:55

Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 01 Май 2006, 1:19

http://www.turbokits.com/325_turbo_kits.html Ето за 4400$ какъв готов кит тип ташак можеш да получиш, без доставка при това :mhihi:

Сериозно на този мотор трябва да му смъкнеш доста степента на сгъстяване та да стане нещо дълготрайно (нови бутала ... мотора е с верига и не върви да слагаш дебели гарнитури), Според мен смисъл има да се прави това упражнение на 2.5 мотор или още по-добре на 2.8, защото инвестициите са абсолютно еднакви, а ефекта много по-голям, както и издръжливоста. По-добре помисли за смяна на мотора (м50б28,25 без ванос или направо с38 за пълната мания) или на цялата кола с по-голям мотор (на 528 и 520 цената е близка).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 22.09.2004
Местоположение: Бургас

Мнение от Sharpshooter » 01 Май 2006, 13:21

Trojaneca написа:Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?


http://prospeed.bg/tuning_product.php?c=3216&s=3292
http://prospeed.bg/tuning_chip.php
Изображение
:bowdown: S50B32 :bowdown: :bowdown: Honda CBR 900RR FireBlade :bowdown:
House Music... Extazy is gonna make it allright tonight

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 01 Май 2006, 20:09

Sharpshooter написа:
Trojaneca написа:Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?


http://prospeed.bg/tuning_product.php?c=3216&s=3292
http://prospeed.bg/tuning_chip.php


Тази турбина е да кажем 1/10-та от целия кит ... трябват му още 1 камара шукарий, a двигателя няма да може да се управлява от този чип.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook