мотор m50b25 заслужава ли си !!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
мотор m50b25 заслужава ли си !!
здравейте колеги ,предлагат ми мотора по горе в перфектно здраве,с ванос със чип ,+ скоростна кутия кардан ,и всичко нужно да запали (сядаш палиш и тръгваш !!) за 1500лв със монтажа ,може ли някой по запознат да ми каже да ли си заслужава !?
Последна промяна -Юли- на 14 Ное 2011, 20:36, променена общо 2 пъти
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: мотор м50б25 заслужава ли си !!
Отностно цената- ако е с монтажа си заслужава, НО историята познава и други случаи в които евтинито излиза скъпо. Да не давам конкретния пример в който "майсторите" бяха направили доста поразии и накрая - трябвало и допълнителни неща и т.н - пак мотор с монтаж на добра цена бил.
Иначе тия мотори са на по 20г и е хубаво като се сложи да се смени масло, филтри, свещи, ремъци с ролки и т.н. Другото е, че ако не е на кола трудно ще разбереш състоянието му, а дори и да не е у ред той си върви доста повече от м43-то та може да се наиграеш. Да не говориме, че освен мотора оборудван, ти трябват и диф с кардан и големи полуоски. Можеш да си останеш и с този, но колко ще изкарат зависи изцяло от тебе. Спирачките? Окачването също е хубаво да бъде съобразено с мотора.
Монтажа е два дена то двама човека, ако знаят какво правят и не го сменят на земята пред блока и не е малко като работа, а в твоя случай трябва и ел. техник или някой, който да оправи ел.инсталацията за speed сигнала.
В заключение бих ти казал да си предпазлив и да си готов за изненади, не на последно място да се убедиш, че не ти пробутват 20ка
Иначе тия мотори са на по 20г и е хубаво като се сложи да се смени масло, филтри, свещи, ремъци с ролки и т.н. Другото е, че ако не е на кола трудно ще разбереш състоянието му, а дори и да не е у ред той си върви доста повече от м43-то та може да се наиграеш. Да не говориме, че освен мотора оборудван, ти трябват и диф с кардан и големи полуоски. Можеш да си останеш и с този, но колко ще изкарат зависи изцяло от тебе. Спирачките? Окачването също е хубаво да бъде съобразено с мотора.
Монтажа е два дена то двама човека, ако знаят какво правят и не го сменят на земята пред блока и не е малко като работа, а в твоя случай трябва и ел. техник или някой, който да оправи ел.инсталацията за speed сигнала.
В заключение бих ти казал да си предпазлив и да си готов за изненади, не на последно място да се убедиш, че не ти пробутват 20ка
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: мотор м50б25 заслужава ли си !!
Цената не е евтина, по-скоро нормална. Аз преди година и повина взех същият мотор в комплект със всичко за слагане на 4-цилиндрово(без заден мост, скоростна кутия, окачване и спирачки, които на първо време могат да не се сменят) за 1000лв. Монтажа 250лв. Мотора вече 40к км няма грижи, а се кара доста често на прекъсвач.
Моят съвет да купуваш мотор само от кола в движение, за да може да се тества, да няма изненади после.
Моят съвет да купуваш мотор само от кола в движение, за да може да се тества, да няма изненади после.
- Betrayer
-
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E9 CSL Batmobile
Re: мотор м50б25 заслужава ли си !!
Dpy написа:Цената не е евтина, по-скоро нормална. Аз преди година и повина взех същият мотор в комплект със всичко за слагане на 4-цилиндрово(без заден мост, скоростна кутия, окачване и спирачки, които на първо време могат да не се сменят) за 1000лв. Монтажа 250лв. Мотора вече 40к км няма грижи, а се кара доста често на прекъсвач.
Моят съвет да купуваш мотор само от кола в движение, за да може да се тества, да няма изненади после.
Подкрепям колегата който беше сравнително изчерпателен, а лично моят съвет е да помислиш за една идея по-нов варянт (М52б28) примерно... И от хора доказали се във внасянето и монтирането на такива неща

"With power up to 321hp and a six speed gearbox, the EVO will launch from 0-100km/h for 5,4sec and nudge with 260km/h on the German autoban!"
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
имам такова животинче в Е30
и определено си заслужава..
но много внимавай да не набуташ развален мотор че цените са убииствени ..
има разлики в клапаните и тн. и няма намиране на части
е има де.. но срещу повече пари..
та 1500 с гаранции че всичко е наред.. абе много са му .. ама тук са все бизмесмени в тази страна.. аз не бих дал и половината на цената която ти търсят.. но всеки си знае.
с други думи..
мериш компресии
махаш картера и едно по едно лагерчетата.. резивия на маслена помпа..
проверка вериги и тн..
и чак тогава в колата..
в тия неща няма доверие.. че после излиза през задника ..

но много внимавай да не набуташ развален мотор че цените са убииствени ..
има разлики в клапаните и тн. и няма намиране на части
е има де.. но срещу повече пари..
та 1500 с гаранции че всичко е наред.. абе много са му .. ама тук са все бизмесмени в тази страна.. аз не бих дал и половината на цената която ти търсят.. но всеки си знае.
с други думи..
мериш компресии
махаш картера и едно по едно лагерчетата.. резивия на маслена помпа..
проверка вериги и тн..
и чак тогава в колата..
в тия неща няма доверие.. че после излиза през задника ..
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
колеги така като гледам май не си заслужава да се вкарвам и аз във джаза!!като си взимах колата навремето що не си взех по голем мотор
пуста икономия ,евтин мотор, лесна поддръжка ,по малко харчи........!!!!
и в един даден момент мойта се оказва че харчи колкото една 20ска ,ама не върви колкото нея......
пък знае ли човек по натам може да му бодна без много преправяне и занимавка един м44 и да си седна на гъ
за !!!
преправянето от малолитражка към по-голям мотор като цяло май не си заслужава !!
не ми се мисли ...мотор 1500лв ,предни пружини от 25ца ?по окачването не знам си какво още трябва да смени ,генерация от 25ца или 28ца ?яки спирачни апарати,и куп други работи които са ми непонятни , за да заприлича на 25ца!!!
излизат едни груби над 2000 хилки
а пък за климатика да не говорим каква разправия е
ама кво да на направа обичам си колата и тва си е ,ако може за пез пари да и вкарам некой друг кон под капака нема да е лошо 



пък знае ли човек по натам може да му бодна без много преправяне и занимавка един м44 и да си седна на гъ

преправянето от малолитражка към по-голям мотор като цяло май не си заслужава !!
не ми се мисли ...мотор 1500лв ,предни пружини от 25ца ?по окачването не знам си какво още трябва да смени ,генерация от 25ца или 28ца ?яки спирачни апарати,и куп други работи които са ми непонятни , за да заприлича на 25ца!!!
излизат едни груби над 2000 хилки



Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
Re: мотор м50б25 заслужава ли си !!
maxpower написа:Отностно цената- ако е с монтажа си заслужава, НО историята познава и други случаи в които евтинито излиза скъпо. Да не давам конкретния пример в който "майсторите" бяха направили доста поразии и накрая - трябвало и допълнителни неща и т.н - пак мотор с монтаж на добра цена бил.
Иначе тия мотори са на по 20г и е хубаво като се сложи да се смени масло, филтри, свещи, ремъци с ролки и т.н. Другото е, че ако не е на кола трудно ще разбереш състоянието му, а дори и да не е у ред той си върви доста повече от м43-то та може да се наиграеш. Да не говориме, че освен мотора оборудван, ти трябват и диф с кардан и големи полуоски. Можеш да си останеш и с този, но колко ще изкарат зависи изцяло от тебе. Спирачките? Окачването също е хубаво да бъде съобразено с мотора.
Монтажа е два дена то двама човека, ако знаят какво правят и не го сменят на земята пред блока и не е малко като работа, а в твоя случай трябва и ел. техник или някой, който да оправи ел.инсталацията за speed сигнала.
В заключение бих ти казал да си предпазлив и да си готов за изненади, не на последно място да се убедиш, че не ти пробутват 20ка
Колега може ли да разясниш малко повече за този спеед сигнал?

Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!
- Ivelin
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 320i
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Аз на твое място - продавам си колата, добавям тия 1500 лв, дето си готов да ги плащаш за транплантация - и си купувам друга "нова" кола с мотора за който си мечтая
без да режа кабели и да излолирам с изолирбанд



- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Колега изобщо недей се занимавай с този мотор ами си вземи М52В28 дай 100-200 лева повече поне да знаеш за какво си си дал парите !
А повярвай ми разликата във вървежа е много голяма между 25 и 28,така че си помисли още веднъж много добре !!!
Това е моя съвет !
А повярвай ми разликата във вървежа е много голяма между 25 и 28,така че си помисли още веднъж много добре !!!
Това е моя съвет !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
325i
Работен обем 2494 см3
Мощност 192 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 245/4200 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 75 мм
Степен на сгъстяване 10.5
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.3 л/100км
245 N·m (181 ft·lbf) @ 4700
А ето кое би било според мен по-удачният избор
328i
Работен обем 2793 см3
Мощност 193 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 280/3950 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 84 мм
Степен на сгъстяване 10.2
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.5 л/100км
280 N·m (207 ft·lb) @ 3950
Мисля,че данните говорят сами за себе си.Ще дава с по 200мл на 100км повече.Но не е нищо фатално. 2л на 1000км
ПС: Обаче мисли като купуваш.Аз лично имах 328i но я карах само една седмица.Защото с нея бяхме твърде големи пакостници и се прицелиха пак в симпатичното ми синьо талонче.И реших,че не ми се губи отново.
ПС2: Карал съм ги и двете.Всеки който е карал и двете ще ти каже само една цифра в моделите 8
Работен обем 2494 см3
Мощност 192 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 245/4200 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 75 мм
Степен на сгъстяване 10.5
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.3 л/100км
245 N·m (181 ft·lbf) @ 4700
А ето кое би било според мен по-удачният избор
328i
Работен обем 2793 см3
Мощност 193 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 280/3950 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 84 мм
Степен на сгъстяване 10.2
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.5 л/100км
280 N·m (207 ft·lb) @ 3950
Мисля,че данните говорят сами за себе си.Ще дава с по 200мл на 100км повече.Но не е нищо фатално. 2л на 1000км
ПС: Обаче мисли като купуваш.Аз лично имах 328i но я карах само една седмица.Защото с нея бяхме твърде големи пакостници и се прицелиха пак в симпатичното ми синьо талонче.И реших,че не ми се губи отново.
ПС2: Карал съм ги и двете.Всеки който е карал и двете ще ти каже само една цифра в моделите 8


Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
2л на 100 км. са ти 5 кинта, ве мен ... едно кафе в Марая 

virtue and tranquillity
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
NikShtain написа:325i
Работен обем 2494 см3
Мощност 192 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 245/4200 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 75 мм
Степен на сгъстяване 10.5
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.3 л/100км
245 N·m (181 ft·lbf) @ 4700
А ето кое би било според мен по-удачният избор
328i
Работен обем 2793 см3
Мощност 193 к.с.
Въртящ момент (Нм/Обороти) 280/3950 Нм/Оборота
Диаметър на цилиндъра 84 мм
Ход на бутало 84 мм
Степен на сгъстяване 10.2
Максимална скорост 236 км/ч
Време от 0-100 км/ч 7.3 c
Среден разход на гориво 8.5 л/100км
280 N·m (207 ft·lb) @ 3950
Мисля,че данните говорят сами за себе си.Ще дава с по 200мл на 100км повече.Но не е нищо фатално. 2л на 1000км
ПС: Обаче мисли като купуваш.Аз лично имах 328i но я карах само една седмица.Защото с нея бяхме твърде големи пакостници и се прицелиха пак в симпатичното ми синьо талонче.И реших,че не ми се губи отново.
ПС2: Карал съм ги и двете.Всеки който е карал и двете ще ти каже само една цифра в моделите 8
Съжалявам за отклонението, но... не вярвам въобще , че може да са 200мл или въобще като цяло разхода да бъде 8 на 100... Имам 2,0-ка и 1,6 и имах и 1,9 - все бензини... Никога не съм ръчкал колите си (ех винаги на всеки един от нас му се е налагало да бърза за някъде) но нито един път нито в градски условия, нито извън градски не мога да се похваля с нито една от колите си че имам 8 литра на 100 километра... ОК вярно е че по големите мотори имат и друго предавателно число , но НЕ... въобще темата разход за 2,5 и 2,8 да не се коментира! Никой не може да ме убеди , че големите мотори ще са СУПЕР, МЕГА, ГИГА икономични спрямо малките... Напротив големия мотор увлича и така неусетно изминаваш километър след километър с повече и повече газ на педала и осъзнаваш , че този двигател въобще не ти е по джоба... А относно темата, наистина съветвам двигателя да бъде м52, а не м50...но има и друго - не се знае какво поколение е неговата ? Преди 95-та или след ? Аз ако съм решен да направя смяна на двигател с по голям, то ще направя следното - Ако колата ми е от старата генерация, т.е. преди 95-та... м40,м42,м50 , то ще сложа и съответно м50б25, ако е от по новите м52 и така... поне за мен е важно да има синхрон в нещата. Повечето колеги може да кажат "разлика няма стара ли е нова ли е, двигателите стават, какво значение има годината" но съм на мнение, че нещата трябва са както трябва... И другото е ако наистина си надъхан да го направиш това колега и ако смяташ , че имаш нужните средства и за евентуални изненади и най-вече за повече бъдещи средства и за ГОРИВО , подкрепям те - един живот живеем, давай до дупка и това... е** мамата на останалото !
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
25-тица естествено... Сложи 2.8 и на 6500 свършва всичко, а с 2.5 на 7500... Звук, усещане, малко по-голям разход, повече коне с почти никви пари... абе слагайте 2.8 да мога да ви наказвам всичките 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
delas_328 написа:Колега изобщо недей се занимавай с този мотор ами си вземи М52В28 дай 100-200 лева повече поне да знаеш за какво си си дал парите !
А повярвай ми разликата във вървежа е много голяма между 25 и 28,така че си помисли още веднъж много добре !!!
Това е моя съвет !
Това е така ако и двата мотора са в еднакво техническо състояние. Аз си взех б25 не защото ми се свидяха 100-200лв ,а защото двигателя беше свален от германка и въпреки 270к км все още е в перфектно състояние.Ако обаче на 28цата и лопат буталата в цилиндрите, нещата не са баш така, а се навъдиха бая 28ци н не можете да ме убедите,че всичките са в топ състояние. Хората които внасят 28ци от Англия разбират за какво говоря.
bobbyblabby написа: Аз ако съм решен да направя смяна на двигател с по голям, то ще направя следното - Ако колата ми е от старата генерация, т.е. преди 95-та... м40,м42,м50 , то ще сложа и съответно м50б25, ако е от по новите м52 и така... поне за мен е важно да има синхрон в нещата.
Моята е 94г и тогава се поставят и м52 и м50, к'во правим?

Иначе относно разхода, 25цата ми харчи с 0,5л/100 извънградско по малко и 0,5-1л/100км повече градско спрямо 20ката(м52 и двата мотора). Друг е въпроса, че с големите двигатели е по трудно да се кара бавно

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани