м43б18-дави се и пали много трудно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
м43б18-дави се и пали много трудно
колеги имам голям проблем м43б18 като стои повече от 7-8 часа,решавам да запаля и уви.първите 30 секунди не пали,после припалва,на следващото завъртане пали и ако не му припомпвам газта,гасне като го форсирам изпушва зверски черно и се форсира все едно на 3 цилиндара.това е като е студена и не е палена повече от 7-8 часа.като се стопли пали без проблем,форсира се,пак пуши черно но върви.на диагностика показва че ламбдата работи нормално,температурния датчик показва коректно и дебитомера е коректен.моля за помощ.благодаря
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Колега горивен филтър сменял ли си?Ако не си го смени.Може да е от него.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Нивото на маслото как е, провери по-скоро за пикаеща или въобще незатваряща дюза /или дюзи/, на диагностика няма да го хванеш. Лошото е, че проблема може да е и от ЕКУ-то, а да го хванеш ти трябва поне за проба компютър от кола като твоята.
only rear wheel drive
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Колега ако диагностика не го лови.иди да ти проверят дюзите и клапана за налягането на рейката.Щом пуше черно виж маслото?кажи как е? има ли няма ли?по скоро ако са дюзите ще е далеч над максимума маслото 

Re: м43б18-дави се и пали много трудно
колеги проверихме дюзите,изчистихме ги,но те нямаха никакъв проблем.бензиновият филтър е на около 200 км.резервоарът е свалян и чистен.а относно дима,тои е черен а не синеи като на масло,а като на много богата смес.днес смених реголатора на налягането и утре 6те разбера дали е от него.относно ЕКУ енсъм много на ясно с него.благодаря ви.ако нещо се сетите пишете,за някои със схиден проблем,и как го е решил,защото моите жокери са на изчерпжане
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Колега,преди няколко дни един приятел в пасат Б5 1.8 125 коня имаше същия проблем.Причината се оказаха една задвижка на клапи в колекторите и един вакум.Не разбирам много,ама огледай си маркучи,моторчета,вакууми и каквото още има покрай колекторите.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
бензиновата помпа как е?
- stamov79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e36M40B18, е36М43В18
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Провери си всичко по запалването-свещи, кабели, бубини и т.н...
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
Да не са кабелите на свещите? Може да не изгаря хубаво бензина.
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
колеги промяна няма всичко продължава по старумо.всичките ми жокери сваршиха.вече ми писна,отчаян съм.
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
датчик колянов вал изключваш ли.докато не изгори напълно няма да го хване теста.ако можеш вземи някой за проба и виж как ще е.
Re: м43б18-дави се и пали много трудно
колеги благодаря на всички но се оказа нещо савсем тъпо.размених буксите на 2 температурни датчика и колата се оправи.
вече я тествах и всичко е ОК.оказа се че ватрешния датчик от кам купето (синята БУКСА)СЕ Е ПРЕЕБАЛ.Защото сега в момента в които запаля температурата на уреда отчита че вече колата е позатоплила и Излиза от синята зона а то уви не е така.сега си купужам един нов и проблема вече е решен.
ОТНОВО ИСКАЗВАМ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА НА ПРОБЛЕМА МИ И ДАНО ТАЗИ ТЕМА РЕШИ ПРОБЛЕМА И НА НЯКОИ ДРУГ.
вече я тествах и всичко е ОК.оказа се че ватрешния датчик от кам купето (синята БУКСА)СЕ Е ПРЕЕБАЛ.Защото сега в момента в които запаля температурата на уреда отчита че вече колата е позатоплила и Излиза от синята зона а то уви не е така.сега си купужам един нов и проблема вече е решен.
ОТНОВО ИСКАЗВАМ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА НА ПРОБЛЕМА МИ И ДАНО ТАЗИ ТЕМА РЕШИ ПРОБЛЕМА И НА НЯКОИ ДРУГ.
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани