Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 01 Окт 2011, 17:11

някой може ли да даде размери на тоя бендикс от м20, че в магазина като отидох и ми изкараха 4-5 вида с различна дължина и различен диаметър на колелцето......аз си поръчах цял стартер, ама е хубаво да се знае, ако някой реши да си смени само бендикса... не посмях да взема, щото на е34 м20 дето ми излезе бендикса дължината му е 59мм а дължината на оста където трябва да го вкарам е 60мм и според мен няма да има никакъв ход...а би трябвало...нали? :dunno:
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 02 Окт 2011, 9:47

Той бендикса си е задно с оста по която се движи. Колко е висок, не съм мерил. Отиваш със стартера на място и пробваш. Ако не искаш да си сваляш твоя взимаш на заем от някой (аз имам един и мога да ти услужа) разглобяваш го на място и пробваш.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от ico318 » 02 Окт 2011, 13:06

с търсачката излизат номерата на стартер и бендикс от м20.пробвай,ако не успееш до довечера,пиши и ще го потърся,че и аз го имам записан някъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 03 Окт 2011, 10:00

не е въпроса за номера, а че там по програмите в сервизите и магазините за м20 излизат няколко разновидности... всичките ли стават като са с различни размери това питам...
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от mimo1987 » 12 Ное 2011, 23:00

Здр колеги искам да попитам как да си олекотя маховика на м40ката 1.8.Значи вече имам маховик и ще го давам на стругар но каде трябва да пилим не ми е мн ясно, от двете страни или само от 1 и после като го олекота каде да го пратя на стенд (реглаж) и колко да го олекотя в момента е 9.900 кг...до 7 или 6 кг благодаря ви много :help:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 12 Ное 2011, 23:13

Ако ще го олекотяваш, преценяваш колко е максималното, което можеш да отнемеш и да се чувстваш спокоен, че няма да се осакатиш. Не си избираш колко ще го правиш като тегло,а къде и колко да се онтеме. Накарая го слагаш на катара и гледаш какво си постигнал и преценяваш дали ти се рискува да го рендосваш още. Така като гледам нямаш представа колко е това, значи намери стругар, който ще вземе това решеение вмесо теб.
Отнема се най вече от задната част на маховика, но в твоя случай мисля, че може и отпред от към периферията без да се засягат местата, където ляга притискателя. По принцип можеш и отпред да до рендосваш целия, но трябва да запазиш отстоянията на повръхностите, защото ще имаш проблеми със съединителя. Моята препоръка е да се придържаш към задната част.
Всичко останало, което си питал е събрано именно в тази тема, за да не се налага да търсиш из целия форум,но явно тебе те мързи и това да прочетеш :banghead:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от TeodorKz » 13 Ное 2011, 10:57

айде и аз да се включа ... вместо да си правите гимнастики с бендикси или дА търсите стартер от е34 ... по лесно е да смените просто венците на самите маховици и да ползвате вашия стар стартер ... без да променята нищо друго ... ако някой си търси маховик 6,300кг от М20 оригинален в комплект със феродо и притискател може да ме потърси :) че не ми трябва вече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 13 Ное 2011, 11:13

Изпускаш факта, че първо трябва да престържеш маховиха, за да можеш да му сложиш венец от м50/м52. Въобще не е plug&play.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 16.11.2008
Кара: 525 TDS ; 32?
Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от TeodorKz » 13 Ное 2011, 14:54

просто се намаля може би с милиметър ... нищо не изпускам ... ама според мен е доста по добър вариянт от това да се занимаваш да търсиш стартер ... да сменяш бендикс или тем подобни ... дадох просто съвет който иска да го направи който иска да не го прави ... всеки сам си шета на акъла :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Войводата » 14 Ное 2011, 1:43

Изображение

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от vladye » 14 Ное 2011, 8:04

Да ви попитам, на м42-то нямах следното нещо, но на 2.8-цата имам едно жужене/виене като натисна или докосна педала на съединителя.
При вас има ли нещо такова? :)
virtue and tranquillity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 14 Ное 2011, 8:21

При мене го има ако не натискам педала на съединителя - голям луфт в лагера на първичния вал.
Ако чуваш шумове при натиснат съединител, то търси проблема в лагера на съединителя.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 15 Ное 2011, 0:01

при мен няма шум.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Kinopi » 15 Ное 2011, 10:13

При конверсия в М52Б28, като му сложа и съединител от М20Б20 няма ли да му дойде малък?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 15 Ное 2011, 12:38

Малък му е, но пък за това хората са го преоразмерили доволно. В момента карам с такъв и то ползван, засега не буксува. догодина ще сложа новичък :angel:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook