Въпрос за генерация???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за генерация???
извода е :махни тази от 16 ката задължително и сложи ИС или маркова но съвместима с ИС а
Re: Въпрос за генерация???
ares2 написа:извода е :махни тази от 16 ката задължително и сложи ИС или маркова но съвместима с ИС а

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Въпрос за генерация???
Темата може да се заключва....
И съм много благодарен на колегата Bum Bum

И съм много благодарен на колегата Bum Bum





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за генерация???
Реши да си остави колектора и назад да сложи от 25-цата, защото в момента е с 16-ково гърне.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за генерация???
аз го правих това и сдаде багажа.. нещо не вървеше както трябва на високи обороти с по голяма скорост..
и ги махнах.. поне при мен не стана добре с тази от 2.5
и ги махнах.. поне при мен не стана добре с тази от 2.5
Re: Въпрос за генерация???
Еми няма да стане, щото само с по-широка генерация не става, требе си конус и чип.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за генерация???
за турбо мотор да.. но атмосферка.. просто става мазало
и аз като слагах тази на 325 и си викам .. ебати услугата правя на ИС а.. ще полети..
а резултатите бяха лоши..
замислете се..
те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор.. има огромно значение и да сметнеш и уцелиш това трябва да си наистина много в час .. да не кажем че нацелване афтър маркет при домашни условия няма реално.. или е шумно.. или не върви или е шит..
говоря само за атмосферка! за проектче е друго
и аз като слагах тази на 325 и си викам .. ебати услугата правя на ИС а.. ще полети..
а резултатите бяха лоши..
замислете се..
те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор.. има огромно значение и да сметнеш и уцелиш това трябва да си наистина много в час .. да не кажем че нацелване афтър маркет при домашни условия няма реално.. или е шумно.. или не върви или е шит..
говоря само за атмосферка! за проектче е друго

Re: Въпрос за генерация???
Хора, ауспусите са наука, не просто рязане.
Аз си махнах генерацията от ИС-ката (средно и задно гърне) и сложих малко по-различни. Колега, пуснах тема. Виж ми в профила, ако ти е интересно.
Но катализатора го запазих, там не съм мацал.
Познавам един човек, който е в състояние да калкулира промяна в поведението на двигателя си при промяна на дължината на хедърите. Лично се уверих, че има разлика. Но говорим за адски много смятане, материалознание и ала бала.
Един ден го изнудих да погледнем на М44 генерацията и изводът беше недвусмислен. Колектори, хедъри и всичко до средното гърне е сметнато феноменално добре. Още едно доказателство е това че ауспусите на Е36иците остават непроменени в целия цикъл на производство на модела.
Имам оригиналните гърнета, мога да ти ги продам на смешни пари (средното и задното).
Но честно, не прави безумия, това широки тръби, тесни тръби, обикновено е безумна импровизация, която носи повече негативи отколкото позитиви.
Аз си махнах генерацията от ИС-ката (средно и задно гърне) и сложих малко по-различни. Колега, пуснах тема. Виж ми в профила, ако ти е интересно.
Но катализатора го запазих, там не съм мацал.
Познавам един човек, който е в състояние да калкулира промяна в поведението на двигателя си при промяна на дължината на хедърите. Лично се уверих, че има разлика. Но говорим за адски много смятане, материалознание и ала бала.
Един ден го изнудих да погледнем на М44 генерацията и изводът беше недвусмислен. Колектори, хедъри и всичко до средното гърне е сметнато феноменално добре. Още едно доказателство е това че ауспусите на Е36иците остават непроменени в целия цикъл на производство на модела.
Имам оригиналните гърнета, мога да ти ги продам на смешни пари (средното и задното).
Но честно, не прави безумия, това широки тръби, тесни тръби, обикновено е безумна импровизация, която носи повече негативи отколкото позитиви.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпрос за генерация???
ares2 написа:те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор..
Мхм, сега остава да ми обясниш как m52b20 и b25 са с еднаква генерация и това не е пестене от "тръби", и защо 25цата върви по добре с генерация от 28 отколкото с тази от 20ка?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: Въпрос за генерация???
blabla написа:Извода е намери си оригинална от ис .Или второто по добро е някакви маркови гърнета които са сложени на такъв мотор и ти ги намериш на някоя колица в моргата .
Да питам и аз междувременно... Как се отразява на иеса(звук/вървеж) махане на катализатора и заместването му с резонатор.
Аз съм без катализатор , и по средата е някакво обикновенно гърне, съвсем нормално е всичко и вървежа и звука , пак си е много тиха без катализатор... ако има някои колега от софия с ИС с катализатор и фабрична генерация да се разкара до сухата река да ме повози да видя как е с катализатор



- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за генерация???
ares2 написа:за турбо мотор да.. но атмосферка.. просто става мазало
и аз като слагах тази на 325 и си викам .. ебати услугата правя на ИС а.. ще полети..
а резултатите бяха лоши..
замислете се..
те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор.. има огромно значение и да сметнеш и уцелиш това трябва да си наистина много в час .. да не кажем че нацелване афтър маркет при домашни условия няма реално.. или е шумно.. или не върви или е шит..
говоря само за атмосферка! за проектче е друго
Не пестят от тъби, ама е много по-лесно и най-важното!!!! ЕФТИНО!!! Една инженерна задача при проектиране се свежда до едни от най-важните неща - това да е лесно изпълнима(разбирай изработка в поточна линия), да е от ефтини материали и чак тогава седи да е гениална...Много по-добре е от всякаква гледна точка да се излеят чугунени колектори за М50, от колкото да се правят плетени... Е да, плетените дигали 5 коня... Е да бе, ама имаш 2.5, 2.8, като не ти стига 3.0, 3.2 и така...
Да не говорим че трябва колите да са тихи, а всяко обезшумяване е за сметка на перформънс, което ние гоним уж...
Има разлика и как искаш конете... Ако аз по някаква причина успея да си направя мотора, така че силата му да е между 4500 и 7500 и това е пистова кола, мене не ми дреме дали има нютони в ниските... За това махаш заводската генерация, която е сметната да ограничава въртящия момент във високите, за сметка на малко повече момент в ниските (понеже не може всичко на куп) и така




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- VENI_E30
-
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: каруца с два коня
Re: Въпрос за генерация???
Колега Бояджиев ти с каква си ?
Мен на 20-та ми предлагат 25-цова с резонатори и ми казват че щяло да е супер
Мен на 20-та ми предлагат 25-цова с резонатори и ми казват че щяло да е супер
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]