Въпрос за генерация???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от ares2 » 12 Ное 2011, 0:38

извода е :махни тази от 16 ката задължително и сложи ИС или маркова но съвместима с ИС а
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от Делян » 12 Ное 2011, 1:52

ares2 написа:извода е :махни тази от 16 ката задължително и сложи ИС или маркова но съвместима с ИС а

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от jujko88 » 12 Ное 2011, 20:29

Темата може да се заключва....
И съм много благодарен на колегата Bum Bum :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от Делян » 12 Ное 2011, 20:33

Е поне кажи кво реши в крайна сметка :mhihi:
Аман от такива теми...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от bum_bum » 12 Ное 2011, 20:37

Реши да си остави колектора и назад да сложи от 25-цата, защото в момента е с 16-ково гърне.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от jujko88 » 12 Ное 2011, 20:48

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от ares2 » 12 Ное 2011, 21:31

аз го правих това и сдаде багажа.. нещо не вървеше както трябва на високи обороти с по голяма скорост..
и ги махнах.. поне при мен не стана добре с тази от 2.5
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от Делян » 12 Ное 2011, 22:01

Еми няма да стане, щото само с по-широка генерация не става, требе си конус и чип.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от ares2 » 12 Ное 2011, 22:45

за турбо мотор да.. но атмосферка.. просто става мазало
и аз като слагах тази на 325 и си викам .. ебати услугата правя на ИС а.. ще полети..
а резултатите бяха лоши..
замислете се..
те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор.. има огромно значение и да сметнеш и уцелиш това трябва да си наистина много в час .. да не кажем че нацелване афтър маркет при домашни условия няма реално.. или е шумно.. или не върви или е шит..
говоря само за атмосферка! за проектче е друго :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от kdl » 12 Ное 2011, 23:01

Хора, ауспусите са наука, не просто рязане.
Аз си махнах генерацията от ИС-ката (средно и задно гърне) и сложих малко по-различни. Колега, пуснах тема. Виж ми в профила, ако ти е интересно.
Но катализатора го запазих, там не съм мацал.

Познавам един човек, който е в състояние да калкулира промяна в поведението на двигателя си при промяна на дължината на хедърите. Лично се уверих, че има разлика. Но говорим за адски много смятане, материалознание и ала бала.

Един ден го изнудих да погледнем на М44 генерацията и изводът беше недвусмислен. Колектори, хедъри и всичко до средното гърне е сметнато феноменално добре. Още едно доказателство е това че ауспусите на Е36иците остават непроменени в целия цикъл на производство на модела.

Имам оригиналните гърнета, мога да ти ги продам на смешни пари (средното и задното).
Но честно, не прави безумия, това широки тръби, тесни тръби, обикновено е безумна импровизация, която носи повече негативи отколкото позитиви.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от maxpower » 12 Ное 2011, 23:32

ares2 написа:те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор..

Мхм, сега остава да ми обясниш как m52b20 и b25 са с еднаква генерация и това не е пестене от "тръби", и защо 25цата върви по добре с генерация от 28 отколкото с тази от 20ка?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от Делян » 12 Ное 2011, 23:38

При теб случая е друг, нали се сещаш къв е скока от ф55 на 2хф45

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 18.08.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36
Мечтае да кара: E38 Alpina B12

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от bmw318is4 » 12 Ное 2011, 23:54

blabla написа:Извода е намери си оригинална от ис .Или второто по добро е някакви маркови гърнета които са сложени на такъв мотор и ти ги намериш на някоя колица в моргата .
Да питам и аз междувременно... Как се отразява на иеса(звук/вървеж) махане на катализатора и заместването му с резонатор.



Аз съм без катализатор , и по средата е някакво обикновенно гърне, съвсем нормално е всичко и вървежа и звука , пак си е много тиха без катализатор... ако има някои колега от софия с ИС с катализатор и фабрична генерация да се разкара до сухата река да ме повози да видя как е с катализатор :driving: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от Boyadjiev » 13 Ное 2011, 0:33

ares2 написа:за турбо мотор да.. но атмосферка.. просто става мазало
и аз като слагах тази на 325 и си викам .. ебати услугата правя на ИС а.. ще полети..
а резултатите бяха лоши..
замислете се..
те от БМВ няма да спестят траби и да слагат различни диаметри на всеки мотор.. има огромно значение и да сметнеш и уцелиш това трябва да си наистина много в час .. да не кажем че нацелване афтър маркет при домашни условия няма реално.. или е шумно.. или не върви или е шит..
говоря само за атмосферка! за проектче е друго :)

Не пестят от тъби, ама е много по-лесно и най-важното!!!! ЕФТИНО!!! Една инженерна задача при проектиране се свежда до едни от най-важните неща - това да е лесно изпълнима(разбирай изработка в поточна линия), да е от ефтини материали и чак тогава седи да е гениална...Много по-добре е от всякаква гледна точка да се излеят чугунени колектори за М50, от колкото да се правят плетени... Е да, плетените дигали 5 коня... Е да бе, ама имаш 2.5, 2.8, като не ти стига 3.0, 3.2 и така...
Да не говорим че трябва колите да са тихи, а всяко обезшумяване е за сметка на перформънс, което ние гоним уж...
Има разлика и как искаш конете... Ако аз по някаква причина успея да си направя мотора, така че силата му да е между 4500 и 7500 и това е пистова кола, мене не ми дреме дали има нютони в ниските... За това махаш заводската генерация, която е сметната да ограничава въртящия момент във високите, за сметка на малко повече момент в ниските (понеже не може всичко на куп) и така ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.


Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: каруца с два коня

Re: Въпрос за генерация???

Мнение от VENI_E30 » 13 Ное 2011, 0:45

Колега Бояджиев ти с каква си ?

Мен на 20-та ми предлагат 25-цова с резонатори и ми казват че щяло да е супер
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook