M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
Отново колеги
Вчера я карах сутринта, ходих на работа, прибрах се - няма проблеми. Вечерта тръгва да карам приятелката си към утях, и - к*р ! Неще да пали. Въртях няколко пъти - аме. Проверих вентилчето на рейката - неще да пръска, само леко руква бензин и то за секунда, после спира. Тоест - нещо не прави налягане в рейката. Някакви идеи от какво може да е ? Помпата отзад бучи - би трябвало да прави налягане..
Тука от една седмица я карам и няма проблеми, а сега дърво..Довечера ще я качвам на трупчета да видя дали не се е смачкал някой маркуч или нещо от сорта..

Тука от една седмица я карам и няма проблеми, а сега дърво..Довечера ще я качвам на трупчета да видя дали не се е смачкал някой маркуч или нещо от сорта..
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
Виж как са нещата при помпата- тя може да бръмчи, но ако е превъртяла отста в турбинката няма да качва достатъчно. Откачи маркучите от помпата и пъхни друг и го изкарай на вънка в някакъв съд. Дай контакт и виж какво става,ако там има достатъчно гориво- филтър или регулатор на налягането. Ако няма сваляй помпата и то ще си покаже.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
поръчах тая сутрин филтър, довечера ще го взема и помпа от един приятел за пробата..дано не е регулатор че е наврян на мама си в г*за...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
Помпата ако толкова бучи значи е пътник. Моята така бучеше. Една вечер си тръгвам от работа ама палене няма. Също като при теб нямаше налягане в рейката. Наляхме малко бензин и запали от раз. Така че опитай го това. Филтъра се разбра, че ще го сменяш. Другия вариянт е горивния регулатор. Извади маркуча за обратното гориво и виж дали ще текне. Ако тече - значи не държи налягане. Но аз залагам на помпата.
ПП: Ако регулатора тече не опитвай да сменяш мембраната, щото според много колеги това има краткотраен ефект.
ПП: Ако регулатора тече не опитвай да сменяш мембраната, щото според много колеги това има краткотраен ефект.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
сложих друга помпа на приятел, и колата запали
явно и е дошло времето на моята. между другото моята си беше от старото купе от 318ис и така си карах половин година и колата си вървеше добре. сега тая помпа е от 320 и ще я взема (65лв), чудя се дали би имало голяма разлика между нея и на 328 ?
мерси на всички за отделеното време

мерси на всички за отделеното време

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M52B28 отново проблем...не пали, няма налягане в рейката
Няма разлика. Тя прави има-няма два пъти по-високо налягане, отколкото му е нужно на мотора. Разликата идва от регулатора. При Б28 рейката е май на 3.5 бара, при Б20 е на 3.0.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани