Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Колеги здравеите... Преди известно време си сложих BOOST метар FK на колата (325 tds)... И докато му се радвах забелязах , че нещо не е наред... Когато и дам газз Boost-a не покзва повече от 0,6 - 0,7 bar... a на 5-та е м/у 0,7 - 0,8... Бих искал да попитам дали това налягане на турбото е нормално и ако не е какъв може да е проблема за това слабо налягане , защото
бях чул ,че нормалното налягане на турбото е някаде около 1,0 - 1,1 bara

бях чул ,че нормалното налягане на турбото е някаде около 1,0 - 1,1 bara



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Имаш пропуск най-вероятно по турбо пътищата.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Изчисти мап,маркучи и тн може да получиш някой 0.1 бар отгоре.Ако удариш на камък с турбо пътищата си виж кулера.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Пролетта го сменях Турбото и почистих цялата система... Маркучи , кулерче , кулектор.... Но сега гледам ,че много ми е омаслило турбо пътищата... А когато сменях турбото пролетта видях ,че кулера на едно место беше омаслил... Дали може да изпуска от там налягане и защо ми омаслява талка турбото ?....





- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Кулера попринцип не е нормално да се умаслява,но впредвид поддръжката на тдс-ите из БГ се приема за нормално явление.Това умасляване идва от другаде.Освен да те посъветвам да си погледнеш турбото друго незнам,щом си чистил всичко.....няма какво да е освен турбината.Щом настояваш,че към мапа няма затлачено масло в тръбичката и самия мап е чист,т.пътищата са здрави и няма хлабави връзки =>турбо.
п.п. под смяна на турбото разбирам,че си сложил 2ра ръка....идеята ми е ,че щом имаш "доп. козове." може би си го надупил,а кой знае в какво състояние е било.
п.п. под смяна на турбото разбирам,че си сложил 2ра ръка....идеята ми е ,че щом имаш "доп. козове." може би си го надупил,а кой знае в какво състояние е било.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Я си виж мъркучето на бустметъра там където влиза от двигателния отсек в купето да не е пречупено.Че аз така давам газ пък ми надува на 0.5 но после видях че съм го прегънал смених го с по твърд и няма проблеми.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Тествай кулера за пропуски.
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Ами ако ти кажа че на пета предвака е нормално това налягане . То хубаво предавката ама скорост каква е в тоз момент и същото се отнася и за другото даване на газ , само педала до долу и тогава можеш да постигнеш максимален буст и на различните предавки и скорости го прави на различни обороти. И къде мериш налягането , на турбината или на входящите колектори . Ако мериш колекторите премести маркучлето на турбината да видиш реално тя дава ли тоя буст. И друго има случайно да ти е слижено друго турбо ( някой -някога ) от ТД примерно където налягането по-малко ( демек настройката на клапана на турбинката е на по-ниско налягане ) . Пък и тоя същия клапан може да е блокирал в полуотворени положение и да не мое повече турбинката знае ли се кво като е сменяно. И по-важното чувстваш ли слабост в колицата щот на тва налягане ще е мършава работа . Изясни си картинката с реални проби по налягането и проблема сам ще изскочи.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с Турбото , Системата и тн. на 325 TDS...
Даммм,при мен беше така!Не затваряше хубаво.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани