Въпрос за гуми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- MAFID
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 17.01.2010
- Местоположение: Велинград/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: Стара но лачена
Re: Въпрос за гуми
аз съм с 235/45/17 отзад и 215/45 17 отпред добре седи и няма проблеми 

Ако не живееш на ръба значи заемаш твърде много място
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за гуми
Boyadjiev написа:Щото винаги трябва да кажеш нещо наобратноКато са ти хубави предните и задните са ти галоши става, ама ако са нормални и 2та чифта гуми като ти набиеш така и колата става Ауди
Да с педала в метала всичко става, въпроса е като тръгнеш по планински път и я караш на ръба тая кола кое първо изтърва... Вервай ми с 205 отпред и 225 отзад на джанти 8J всичките както е колегата, правиш едно голям дрис
Нека е мотокар колегата, някой си е взел колата да ходи по кафета, други да ги карат
току що ми каза че Е36 М3 не завива

я си провери на колонката препоръчани размери


и не предните ми са хубави 2ри сезон а задните сега им беше първи сезон


What are the factory wheel and tire sizes for the M3 3.2?
For all versions of the 3.2-liter E36 M3, BMW M replaced the previous model's 235/40ZR17 tires with a staggered setup, specifically narrower 225/45ZR17s in the front and wider 245/40ZR17s in back. The tires are mounted on one of three wheel designs, all measuring 7.5x17-inch (front) and 8.5x17-inch (rear).
Re: Въпрос за гуми
Boyadjiev написа:225 отзад и 205 отпред на къса биалетка и после що не завиват тия е36тициЯ не се излагайте...
Тва пък от де си го изсмука от пръстите



- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за гуми
ти остави тва ами аз си ходих до колата да проверя
Та Бояджиев като си отвориш шофьорската (лявата) врата на колонката имаш една лепенка (ако я нямаш начи някой мноо кофти я е блъскал тая кола) та... виж размерите на моята си пише
225/50/16 

Та Бояджиев като си отвориш шофьорската (лявата) врата на колонката имаш една лепенка (ако я нямаш начи някой мноо кофти я е блъскал тая кола) та... виж размерите на моята си пише


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за гуми
А ти защо гледаш М3 ? Моята кола има много повече общи неща с М3 от твоята всеки случай, особено като започнем от мотора
До тук с офтопика...
Колега:
1) М3 не е с 4 ЕДНАКВИ джанти !!!! Тук говорим за 4 абсолютно еднакви джанти (разбирай ЕТ, J и ") с РАЗЛИЧНИ гуми на тях...
2) Защо гледаш М3, наклоните ли са ти като на М3, окачването ли ти е като на М3 (пружини амортесьори), тампоните, стабилизиращата щанга ?
3) Рамера е за 4те гуми, не се отнася за 2 по 2...
4) Това с по-хубавите и по-широки гуми отзад ама изобщо няма да го коментирам... Освен ако не си с джанти ИЗИСКВАЩИ такъв размер гуми за преди и респективно задни (разбирай 7.5J предни и 8.5J задни или там каквито са) е пълна простотия.
Вие сами си решавате как да си правите колите, но това не значи че винаги е правилно.
16 пауър... Остави Софиянци да си се радваме на колите
Гаранция че ще съм на пистата преди да си сложил друг мотор в коша ти... 

Колега:
1) М3 не е с 4 ЕДНАКВИ джанти !!!! Тук говорим за 4 абсолютно еднакви джанти (разбирай ЕТ, J и ") с РАЗЛИЧНИ гуми на тях...
2) Защо гледаш М3, наклоните ли са ти като на М3, окачването ли ти е като на М3 (пружини амортесьори), тампоните, стабилизиращата щанга ?
3) Рамера е за 4те гуми, не се отнася за 2 по 2...
4) Това с по-хубавите и по-широки гуми отзад ама изобщо няма да го коментирам... Освен ако не си с джанти ИЗИСКВАЩИ такъв размер гуми за преди и респективно задни (разбирай 7.5J предни и 8.5J задни или там каквито са) е пълна простотия.
Вие сами си решавате как да си правите колите, но това не значи че винаги е правилно.
16 пауър... Остави Софиянци да си се радваме на колите





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за гуми
Ей с тия Б20 много обичате да се правите на велики, да съм казал че моята кола прилича на твоята или нещо, я пак за окачването на М3 и моето кви са ОГРОМНИТЕ разлики.
Погледни снимките долу те са от така наречения от теб по заобиколен път кенеф който карам.....
та.... ся да ми обясниш ако съм с различен размер гуми какви ще ми бъдат проблемите ама искам конструктивен отговор а не досега изписанато от теб, графики показатели, калкулатори и тнт ...
http://prikachi.com/images.php?images/253/4018253u.jpg
Погледни снимките долу те са от така наречения от теб по заобиколен път кенеф който карам.....


http://prikachi.com/images.php?images/253/4018253u.jpg
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Въпрос за гуми


Re: Въпрос за гуми
Братчед, то не е само да излезеш на пистата и всички да ти се смеят
Ей го на, еся тая събота във Варна има италианско преследване, 30 кинта и си на нея
Оттам на сетне кво прайм
Напрай и ти един скрап мунинг на двайската, дигна 6 коня и веднага стана близо до м3 и ти порасна работата
Много я мислиш тая 16-ка


Оттам на сетне кво прайм

Напрай и ти един скрап мунинг на двайската, дигна 6 коня и веднага стана близо до м3 и ти порасна работата
Много я мислиш тая 16-ка

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за гуми
Dpy написа:Братчед, то не е само да излезеш на пистата и всички да ти се смеятЕй го на, еся тая събота във Варна има италианско преследване, 30 кинта и си на нея
![]()
Оттам на сетне кво прайм![]()
Напрай и ти един скрап мунинг на двайската, дигна 6 коня и веднага стана близо до м3 и ти порасна работата
Много я мислиш тая 16-ка



Колега Coultard това което си снимал е табелката от колата - ОК, виждал съм такава, но това нали не го разчиташ като 205 отпред и 225 отзад ? Това са размери и за 4те гуми, а не 2 по 2. Не съм окачествил колата ти като нищо подобно

Разликата, колкото и малка да е има значение -> тампони, стабилизираща щанга, захващането на биалетката...
Предвид заводското разпределение на тежестта на осите на е36-тицата е много лесно с леки намеси да промениш поведението на автомобила на границата на сцеплението... Такива намеси са -> по-ниско/високо налягане в гумите, различни размери на контактната повърхност/височина отпред и отзад, по-широки джанти... Ако на теб повече ти харесва недозавиването значи си екстра със по-тесни гуми отпред, а по-широки отзад...
Много хора питат якия въпрос "на колко да си напомпам гумите?" - това са просто User-и, които използват колата, не я карат... Човека който кара колата сам ще си направи налягането и размерите, така че на него да му е по-добре и по-прецизно и ясно и ще може да разбира колата си, а не да обира мантинели и бордюри...
Но при по-тесни гуми отпред и по-широки отзад непременно имаш склонност към недозавиване... При обратното имаш към презавиване, като аз не говоря като нашиеш педала на газта в земята с 20км/ч, а при 80 в завой например.
Всеки да си кара както иска, но показва некомпетентност незнанието на такива прости неща, ама какво знам аз, нали карам 20-ска без М пакет, без спойлер, че седан даже, па и няма Style 24 джанти




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Въпрос за гуми
Колега
по-широките гуми отзад при по-мощните бмв-та се слагат поради две причини - старт и по-широка следа в завоя което автоматично прави задницата по-послушна, колата ми има огромна разлика между старият ми сетъп и новият. а именно
Старият - 16" ЕТ10 205/55/16 4бр - следата ми беше широка колата си опираше доволно в подкалници и вежди, завиваше нормално и беше доста по-управляема и устойчива в завой от същите гуми на ЕТ35.
Новият - асиметричен 225/50 задни 205/55 предни ЕТ35 джанти, колата завива много добре по-добре от варианта 205/55 х4, недозавиване би се получило ако предните ми гуми губят грип - това е няма как да се получи предвид че не съм 600+ коня и съм с хубави гуми, като получавам само плюсове от това че задницата ми е по-широка като следа и стъпка и ме прави доста по-стабилен в завои. Освен всичко останало съм с отворен диф което прави при мен стартовете и тъпченето на втора доста неприятно с по-тесни гуми, аз съм и частен случай по друга причина при дауншифт обикновенно турбо колите независимо дали бенз или дизел буквално подскачат поради това че получават максималният бууст в момента който зацепи съединителя.. та кик с 205 и 225 си има разлика

Старият - 16" ЕТ10 205/55/16 4бр - следата ми беше широка колата си опираше доволно в подкалници и вежди, завиваше нормално и беше доста по-управляема и устойчива в завой от същите гуми на ЕТ35.
Новият - асиметричен 225/50 задни 205/55 предни ЕТ35 джанти, колата завива много добре по-добре от варианта 205/55 х4, недозавиване би се получило ако предните ми гуми губят грип - това е няма как да се получи предвид че не съм 600+ коня и съм с хубави гуми, като получавам само плюсове от това че задницата ми е по-широка като следа и стъпка и ме прави доста по-стабилен в завои. Освен всичко останало съм с отворен диф което прави при мен стартовете и тъпченето на втора доста неприятно с по-тесни гуми, аз съм и частен случай по друга причина при дауншифт обикновенно турбо колите независимо дали бенз или дизел буквално подскачат поради това че получават максималният бууст в момента който зацепи съединителя.. та кик с 205 и 225 си има разлика

Re: Въпрос за гуми
О вели НЕ user-e, прекланям се пред могъществото на двайската ти и пред мъдростта и знанията, които бликат от теб.
Амин.

Амин.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за гуми
Дал ти Джизъс мотор,
Аман
Колега Coultard, oпитай ако имаш възможност да метнеш 225 отпред, със сигурност ще ти хареса повече в завой
Аман

Колега Coultard, oпитай ако имаш възможност да метнеш 225 отпред, със сигурност ще ти хареса повече в завой




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Въпрос за гуми
Dpy написа:По-добре 16-ка на газ, от колкото 20-ка на гъз







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за гуми



Добре щеше да е повече хора да карат с нови гуми, или пък да се учат да контролират колата с такива втора ръка. А не да се превъзнасят толкова с тия размери, та сетъп-и, та не знам си какво. Аз съм на 195/65/15, пък не смятам, че ми пречи да влизам и излизам от завои със стрелка наляво от 140

Две неща са критични - уменията на водача, и качеството на гумите. В определени ситуации едното може да компенсира другото.
С твърдението на Boyadjiev не съм съгласен.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани