М52Б28 вакуми..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
М52Б28 вакуми..
Мога ли да помоля някой да пусне диаграма на вакумите под смукателния колектор, понеже имам 2 вакума, единия от който го знам какъв е и съм го запушил (от казанчето за изпарения от резервоара), а другия само предполагам кой може да е, но не съм сигурен. В реалоем-а ги няма. Гледах М52Б20, обаче на мястото на тоя маркуч имаше тапичка, но пък към другия който аз съм запушил имаше Т-тка (Т-образно разклонение). Като цяло по мотора при суапа само това направих (махнах казанчето за изпаренията), и сега колата гори неимоверно много и не върви както трябва. Диагностиката с Autoboss V30 показа някаква грешка свързана с автоматична ск. кутия (?!?!? нито мотора преди е бил с такава, нито купето) и някаква друга грешка "3000" ?!
Буксите на Б28-цата и на купето не са бутани. Да не би от там да идва проблема ? Някой ако има идеи да каже.
Мерси предварително.

Буксите на Б28-цата и на купето не са бутани. Да не би от там да идва проблема ? Някой ако има идеи да каже.
Мерси предварително.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52Б28 вакуми..
Споко и аз я имам тая грешка- компютъра е от кола с ръчни скорости и при мен - все още търся причината за тая грешка, иначе при мен засега (след софтуерна намеса) не дава странични ефекти. ЕВС-а да е бил премахван случайно?
Иначе на 28 имаш
-вакум за регулатора на налягането на горивото - това е един от двата тънички извода под колектора. Няма значение на кой ще го пъхнеш.
-един голям,той е отдолу от към дросела, за вентилация на резервоара
-още един мъничък(втория) при 20ките и 23ките е запушен, при 28 подава вакум към клапата на задното гърне. При мен го оставих запушен, а клапата постоянно отворена да ручи по хубаво
.
Иначе на 28 имаш
-вакум за регулатора на налягането на горивото - това е един от двата тънички извода под колектора. Няма значение на кой ще го пъхнеш.
-един голям,той е отдолу от към дросела, за вентилация на резервоара
-още един мъничък(втория) при 20ките и 23ките е запушен, при 28 подава вакум към клапата на задното гърне. При мен го оставих запушен, а клапата постоянно отворена да ручи по хубаво

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: М52Б28 вакуми..
Да, ЕВС-а ми направи въртел и го премахнаха
От известно време нямам стабилен празен ход и на моменти като спра някъде ми гасне, чистих стъпково моторче, ама не се оправи
Абе имам чувството че дърпа от някъде въздух.
Аз съм с друга генерация и тая клапа я нямам
От известно време нямам стабилен празен ход и на моменти като спра някъде ми гасне, чистих стъпково моторче, ама не се оправи

Аз съм с друга генерация и тая клапа я нямам
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: М52Б28 вакуми..
Щом я нямаш затапваш излишния вамум от долу на колектора. За въздуха взимаш някаквъв чистител за карбуратори или някакъв обезмаслител на флакон и почваш да пръскаш като следиш оборотите на мотора ако се вдигнат значи пръскаш там където смуче въздух. Също така изолирай вентилацията на картера, за да видиш дали от нея на смуче.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани