M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

Мнение от u`F`o » 05 Ное 2011, 19:44

Здравейте колеги!

Колата която карам е е36купе с най-мъртвия 6-цилиндров мотор М50Б20. При други условия сигурно не бих се навил, но твърдо искам да стъпя на калояново с що-годе приличен автомобил поне за тръпката. Колата е без номер на мотора. Няма да се налага да я пререгитрирам, да плащам по-големи данъци и т.н. Дилемата е следната, да продавам ли сегащния автомобил с около 2000лв загуба или да вкарам още 2000-2500лв и да карам 28ца? Винаги съм искал да карам 28ца. Това ми е първата кола и я имам, както се вижда в подписа - вече 8 месеца. Ако направя 28ца, е36цата ще ми е легнала на вече 8000+ лв, а продажната й цена ще се върти към 5 000лв, т.е. пак ще съм минимум 3к вътре... Въпроса е как да стане читава трансплантацията, така че да НЕ искам да продавам колата после при никакви условия.

:arrow: Наистина ли са толкова вървежни Б28ците? 193к.с. в крайна сметка не са толкова много, а целта на колата ще е евридейка... Разхода колкото на 20ска ли е?
В момента имам и газова, обикновена, мисля да я изскубя и да я махна.

:arrow: На какви условия трябва да отговаря колата ми, за да направя - swap? Ще сменям окачването с китайски койловър - нов, ще слагам радиатор, нов съединител, инсталация и генерация с колектори от Б28ца. На първо време. След това може и скоростна кутия да сменя, а шпера ще пристигне също по-късно....
Базата е е36 купе, диамантшварц металик, скоро ще бъде след боя.

:arrow: И може би най важният въпрос - как по ангелите се избира мотор за swap? Какво да гледам? Да извадя свещите и да търся керамиден цвят, компресията може лесно да бъде манипулирана с разни други съставки и може би не е меродавна и то какво остана... диагностика... Ама те 90% от колите не са в движение...

Поздрави,

Николай

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

Мнение от delas_328 » 05 Ное 2011, 21:42

Колега 2.8 е много добър двигател и сравнително мощен,не се лъжи от малкото конски сили,има голям въртящ момент и се достига сравнително рано и е така наречения ''квадратен мотор'' ,карантията е доста лека и електрониката е по-прецизна !
Моя съвет е сменяй не се чуди !

Само може да му сложиш смукателен колектор от М50В25 и плетен изпускателен и едно шперче 3.15 и ще стане супер !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

Мнение от u`F`o » 05 Ное 2011, 22:03

delas_328 написа:Колега 2.8 е много добър двигател и сравнително мощен,не се лъжи от малкото конски сили,има голям въртящ момент и се достига сравнително рано и е така наречения ''квадратен мотор'' ,карантията е доста лека и електрониката е по-прецизна !
Моя съвет е сменяй не се чуди !

Само може да му сложиш смукателен колектор от М50В25 и плетен изпускателен и едно шперче 3.15 и ще стане супер !


Защо да слагам смукател от М50Б25, по-голямо сечение има или ? Т.е. имаш предвид смукателен колектор с дебитомера и после една отези китайските плетении с които караше vicho ще стане ли? По 300лв са, реплики на суперспринт, изглеждат никелирани и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

Мнение от delas_328 » 05 Ное 2011, 22:28

Колега по-голям е и то с доста и трябва само колектор без дебеломер !
А за плетените колектори дамм може и от тези ефтините има голям ефект !
Също така може и лек маховик да сложиш от М20,гледам в продава и валове от Американска М-ка има и ще стане супер !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?

Мнение от Bavarcho » 08 Ное 2011, 21:03

delas_328 написа:Колега по-голям е и то с доста и трябва само колектор без дебеломер !
А за плетените колектори дамм може и от тези ефтините има голям ефект !
Също така може и лек маховик да сложиш от М20,гледам в продава и валове от Американска М-ка има и ще стане супер !


... отплесна се малко с тунинга колега :mhihi: накрая да беше сложил едно с50б30 най-добре :paranoid:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook