M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
Здравейте колеги!
Колата която карам е е36купе с най-мъртвия 6-цилиндров мотор М50Б20. При други условия сигурно не бих се навил, но твърдо искам да стъпя на калояново с що-годе приличен автомобил поне за тръпката. Колата е без номер на мотора. Няма да се налага да я пререгитрирам, да плащам по-големи данъци и т.н. Дилемата е следната, да продавам ли сегащния автомобил с около 2000лв загуба или да вкарам още 2000-2500лв и да карам 28ца? Винаги съм искал да карам 28ца. Това ми е първата кола и я имам, както се вижда в подписа - вече 8 месеца. Ако направя 28ца, е36цата ще ми е легнала на вече 8000+ лв, а продажната й цена ще се върти към 5 000лв, т.е. пак ще съм минимум 3к вътре... Въпроса е как да стане читава трансплантацията, така че да НЕ искам да продавам колата после при никакви условия.
Наистина ли са толкова вървежни Б28ците? 193к.с. в крайна сметка не са толкова много, а целта на колата ще е евридейка... Разхода колкото на 20ска ли е?
В момента имам и газова, обикновена, мисля да я изскубя и да я махна.
На какви условия трябва да отговаря колата ми, за да направя - swap? Ще сменям окачването с китайски койловър - нов, ще слагам радиатор, нов съединител, инсталация и генерация с колектори от Б28ца. На първо време. След това може и скоростна кутия да сменя, а шпера ще пристигне също по-късно....
Базата е е36 купе, диамантшварц металик, скоро ще бъде след боя.
И може би най важният въпрос - как по ангелите се избира мотор за swap? Какво да гледам? Да извадя свещите и да търся керамиден цвят, компресията може лесно да бъде манипулирана с разни други съставки и може би не е меродавна и то какво остана... диагностика... Ама те 90% от колите не са в движение...
Поздрави,
Николай
Колата която карам е е36купе с най-мъртвия 6-цилиндров мотор М50Б20. При други условия сигурно не бих се навил, но твърдо искам да стъпя на калояново с що-годе приличен автомобил поне за тръпката. Колата е без номер на мотора. Няма да се налага да я пререгитрирам, да плащам по-големи данъци и т.н. Дилемата е следната, да продавам ли сегащния автомобил с около 2000лв загуба или да вкарам още 2000-2500лв и да карам 28ца? Винаги съм искал да карам 28ца. Това ми е първата кола и я имам, както се вижда в подписа - вече 8 месеца. Ако направя 28ца, е36цата ще ми е легнала на вече 8000+ лв, а продажната й цена ще се върти към 5 000лв, т.е. пак ще съм минимум 3к вътре... Въпроса е как да стане читава трансплантацията, така че да НЕ искам да продавам колата после при никакви условия.

В момента имам и газова, обикновена, мисля да я изскубя и да я махна.

Базата е е36 купе, диамантшварц металик, скоро ще бъде след боя.

Поздрави,
Николай
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
Колега 2.8 е много добър двигател и сравнително мощен,не се лъжи от малкото конски сили,има голям въртящ момент и се достига сравнително рано и е така наречения ''квадратен мотор'' ,карантията е доста лека и електрониката е по-прецизна !
Моя съвет е сменяй не се чуди !
Само може да му сложиш смукателен колектор от М50В25 и плетен изпускателен и едно шперче 3.15 и ще стане супер !
Моя съвет е сменяй не се чуди !
Само може да му сложиш смукателен колектор от М50В25 и плетен изпускателен и едно шперче 3.15 и ще стане супер !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
delas_328 написа:Колега 2.8 е много добър двигател и сравнително мощен,не се лъжи от малкото конски сили,има голям въртящ момент и се достига сравнително рано и е така наречения ''квадратен мотор'' ,карантията е доста лека и електрониката е по-прецизна !
Моя съвет е сменяй не се чуди !
Само може да му сложиш смукателен колектор от М50В25 и плетен изпускателен и едно шперче 3.15 и ще стане супер !
Защо да слагам смукател от М50Б25, по-голямо сечение има или ? Т.е. имаш предвид смукателен колектор с дебитомера и после една отези китайските плетении с които караше vicho ще стане ли? По 300лв са, реплики на суперспринт, изглеждат никелирани и т.н.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
Колега по-голям е и то с доста и трябва само колектор без дебеломер !
А за плетените колектори дамм може и от тези ефтините има голям ефект !
Също така може и лек маховик да сложиш от М20,гледам в продава и валове от Американска М-ка има и ще стане супер !
А за плетените колектори дамм може и от тези ефтините има голям ефект !
Също така може и лек маховик да сложиш от М20,гледам в продава и валове от Американска М-ка има и ще стане супер !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M50B20 -> М52Б28 swap - при какви условия, как се тества?
delas_328 написа:Колега по-голям е и то с доста и трябва само колектор без дебеломер !
А за плетените колектори дамм може и от тези ефтините има голям ефект !
Също така може и лек маховик да сложиш от М20,гледам в продава и валове от Американска М-ка има и ще стане супер !
... отплесна се малко с тунинга колега



5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани