Проблем с парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 05 Ное 2011, 15:50

Колеги според вас каква е причината колата да няма парно извънградско а в градски условия да има но не перфектно. Мотора е М43б16. Температурата постоянно е 12 часа.
Пипам маркучите, които отиват към купето топлиса и двата, чувам клапата как отделя топло и студено. :kuku:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 05 Ное 2011, 15:55

търсих и в търсачката но неоткривам подобен проблем :dunno: :dunno:
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с парното

Мнение от vladi_a_i » 05 Ное 2011, 16:36

Затлачено/позапушено/радиаторче...водата минава,но не достатъчно...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Проблем с парното

Мнение от MPOWERfan » 05 Ное 2011, 17:16

И според мен може оттам да идва проблема. :yes:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 05 Ное 2011, 17:32

ами ако случайно радиаторчето е чисто ново и пак няма парно :mhihi:
клапите разделят посоките термостата сега смених и вече незнам :dunno: :dunno: :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Compact E36 Individual

Re: Проблем с парното

Мнение от Graphite » 05 Ное 2011, 17:48

колега... аз имам същия проблем.

Преди два дни смених водната помпа защото моято се беше разбила и едвам въртеше вече. за да закърпя положението сложих помпа от колега който е беше свалил защото му бяха казали, че помпата "Няма достатъчен дебит". той имаше същите оплаквания преди да я смени - студено в купето. при него се оказа че след като я смени отново нямаше "качествено" парно и след промивка на радиаторчето всичко заспа...топло както трябва. С две думи оказа се, че не само радиаторчето му е било запушено ами явно найстина и помпата няма достатъчен дебит....не мога да си го обясня защото помпата няма проблем с лопатките, прилича едно към едно с лопатките и всичко както е тази която свалих и с която имах много добро парно ...с тази просто Няма... Свалям маркуча след радиатора (от тези двата който влизат в купето) и при спокойни обороти няма никакъва вода...след подаване на газ при 1400-1500 почва да тече и при 2000 вече е както трябва.


провери и твойте маркучи - те може да са топли но все пак да тече много слабо .... Друго не се сещам...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Проблем с парното

Мнение от daka1972 » 05 Ное 2011, 18:00

Graphite написа:колега... аз имам същия проблем.

Преди два дни смених водната помпа защото моято се беше разбила и едвам въртеше вече. за да закърпя положението сложих помпа от колега който е беше свалил защото му бяха казали, че помпата "Няма достатъчен дебит". той имаше същите оплаквания преди да я смени - студено в купето. при него се оказа че след като я смени отново нямаше "качествено" парно и след промивка на радиаторчето всичко заспа...топло както трябва. С две думи оказа се, че не само радиаторчето му е било запушено ами явно найстина и помпата няма достатъчен дебит....не мога да си го обясня защото помпата няма проблем с лопатките, прилича едно към едно с лопатките и всичко както е тази която свалих и с която имах много добро парно ...с тази просто Няма... Свалям маркуча след радиатора (от тези двата който влизат в купето) и при спокойни обороти няма никакъва вода...след подаване на газ при 1400-1500 почва да тече и при 2000 вече е както трябва.


провери и твойте маркучи - те може да са топли но все пак да тече много слабо .... Друго не се сещам...

а тези помпи с пластмасови турбини ли са или с метални --- защото разликата е , че когато загрее пластмасовата турбина се отлепя от оста и тя си върти ама турбината си стои на едно место
когато не е обезвъздушена както трябва пак става така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Проблем с парното

Мнение от daka1972 » 05 Ное 2011, 18:04

alexanderkirow написа:търсих и в търсачката но неоткривам подобен проблем :dunno: :dunno:

viewtopic.php?f=8&t=272239

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Compact E36 Individual

Re: Проблем с парното

Мнение от Graphite » 05 Ное 2011, 18:07

daka1972 написа:
Graphite написа:...

а тези помпи с пластмасови турбини ли са или с метални --- защото разликата е , че когато загрее пластмасовата турбина се отлепя от оста и тя си върти ама турбината си стои на едно место
когато не е обезвъздушена както трябва пак става така


разбитата която свалих беше с пластмасова турбина. тази която сложих след това е с метална...и по нищо не изглежда да има някакъв проблем...но както и да е де ще се сменя скоро и тя :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 05 Ное 2011, 19:57

защо когато я изрязкам има хубаво парно за 10 - на сек. а след това изчезва, и как да си тествам водната помпа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Проблем с парното

Мнение от daka1972 » 05 Ное 2011, 20:09

ами ако си сменил радиаторчето като подаваш газ от дроселовата клапа маркуча който влиза в радиаторчето /парното/ при загряла кола става още по горещо и то доста отколкото ако е на тихи
а най добрия вариант е според мен вадиш водната помпа или сервиз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем с парното

Мнение от BorisMW » 06 Ное 2011, 9:16

alexanderkirow написа:защо когато я изрязкам има хубаво парно за 10 - на сек. а след това изчезва, и как да си тествам водната помпа.

Когато е загряла колата,като отвъртиш капачката на разширителният съд,струйката която излиза от казанчето,как е на празен ход.Има ли плътност или едвам,едвам църцори?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 06 Ное 2011, 22:44

добре,ако водната помпа е прецакана,няма ли да тече(капе)
възможно ли е да е от клапите за парното??? :kuku: :kuku: :kuku:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 06 Ное 2011, 22:47

трябва ли да разглобя всичко (цялото табло) за да проверя клапите?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от alexanderkirow » 07 Ное 2011, 9:44

:help:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook