Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 04 Ное 2011, 13:04

BMW_RIDER написа:Да виждаме, че може да пействаш готини картинки които са наполовина фотошоп.
И да интериора е единственото място на което си личи качеството на матерялите особено в спортна кола.....
Наистина з06 имам титан в двигателя, шасито му хидроформ алуминий, двигателя седи в магнезиева "кошница"
има карбон по спойлерите , пода и т.н. Задните карбонови спирачки са зр1 са големи колкото предните на Енцо,
но това не са качествени матеряли, неее друго си 5 крави в интериора, и лъскви копченца.

Но небеше това което ме разби....

А "вайпър/вет" не показват високо положение/статус в обществото... По-скоро - "нямам пари за по-скъпа спортна кола, та си купих тази дето е също толкова бърза ама е евтина"


:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Вайпъра евтина кола, нямало пари за по скъпа...Явно далеч не разбираш имиджа на мъсъл карите.
Но кво говора, направо като социално слаб се чувствам в тоя форум, евтин му бил вайпъра не показва "статус и положение в обществото" я излезте от мутро/фолк копмлексите бе.

Добре казано. :)
И аз вече се чудя, за коли за каране ли говорим или за такива, с които да чупите стойки пред БИАД. :mhihi:
Или пък, когато някой с Porsche/Ferrari се качи в колата, сигурно първо 5 минути гали таблото, след това пуска по един език на скоростния лост и волана, та да се порадва на качествените материали? :mhihi:

Я се стегнете, наистина. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Ное 2011, 13:05

:mhihi: стил, лукс, качество... с две думи пълна цигания.

Изображение
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 13:08

:mhihi: :winky: 8) :twisted:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Ное 2011, 13:10

не може да не признаеш, че прекаляват :) вярно, че американците са малко на другата крайност, но жалко, че не мога да намеря какви абсурдни опции за цветове на салони има на М3.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж
Кара: ///M43
Мечтае да кара: в изтребителната авиация
Детайли за колата: компот в сливов цвят

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от _galio_ » 04 Ное 2011, 13:11

добрееее, а подобни творения при кои спортисти ще ги наредите:

Изображение

http://speedhunters.com/archive/2011/10/26/car-feature-gt-gt-not-your-regular-m3.aspx

освен кофти интериора, де ;)
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Ное 2011, 13:19

_galio_ написа:добрееее, а подобни творения при кои спортисти ще ги наредите:

Изображение

http://speedhunters.com/archive/2011/10/26/car-feature-gt-gt-not-your-regular-m3.aspx

освен кофти интериора, де ;)


Мани го тва бе, вади "много малко коне от литрите си" и интериора му не показва статус.

Иначе ми е мечта от доста време да набутам смол блок в е30 или е36. Тука е станало уникално.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж
Кара: ///M43
Мечтае да кара: в изтребителната авиация
Детайли за колата: компот в сливов цвят

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от _galio_ » 04 Ное 2011, 13:25

BMW_RIDER написа:... и интериора му не показва статус.


хм, прав си, постно е ... но ето един компромис:

Изображение

http://www.enercalc.com/porsche/
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 13:38

BMW_RIDER написа:Да виждаме, че може да пействаш готини картинки които са наполовина фотошоп.
И да интериора е единственото място на което си личи качеството на матерялите особено в спортна кола.....


Всъщност, "картинките" може и да са изцяло 3D генерирани :winky: По-евтино излиза от направата на една реална фотосесия... Но не ми беше това идеята с пускането им :winky: По-скоро, защото съм чувал, че въпросните "герои" в изображенията изглеждат така и на живо :roll:

BMW_RIDER написа:Наистина з06 имам титан в двигателя, шасито му хидроформ алуминий, двигателя седи в магнезиева "кошница"
има карбон по спойлерите , пода и т.н. Задните карбонови спирачки са зр1 са големи колкото предните на Енцо,
но това не са качествени матеряли, неее друго си 5 крави в интериора, и лъскви копченца.


Всъщност истинските коли съчетават и кравите и кошниците в едно :mhihi: Всъщност те за това са и супер коли, за това са и по-скъпи, за това са и по-добри, за това и са по-желани... Само не знам що толкова малко ги карат, явно не са много сполучливи :oops:


BMW_RIDER написа:
А "вайпър/вет" не показват високо положение/статус в обществото... По-скоро - "нямам пари за по-скъпа спортна кола, та си купих тази дето е също толкова бърза ама е евтина"


:bowdown: :bowdown: :bowdown:

Вайпъра евтина кола, нямало пари за по скъпа...Явно далеч не разбираш имиджа на мъсъл карите.
Но кво говора, направо като социално слаб се чувствам в тоя форум, евтин му бил вайпъра не показва "статус и положение в обществото" я излезте от мутро/фолк копмлексите бе.


Всъщност, очевидно има хора, които са мноооого далеч от истинския смисъл и таргетирането, на колите, за които говорят, може би знаете само за мъсъл карите. Щото както казах Viper-а, Corvette-a, Mustang-a и т.н. коли са лесни за купуване от всеки BMW клиент в Щатите и в ЕУ... Вие сами го казахте по-горе... Та защо въобще месим Porsche и дори се целим и нагоре :dunno: :nono: :kuku: :banghead: :dummy:

Иначе пич, нищо лично ама "статус и положение в обществото" нямат нищо общо с грешната интерпретация на "мутро/фолк копмлексите". Ама явно няма от къде да го знаеш. Нищо, човек се учи докато е жив... Докато ние си лаем тук хората си карат колите, живеят си живота и не ги ебе за нас и нашите спорове ;) И никой от тях няма да си смени колата с многото лепенки и спойлери за по-бързата и по-евтина "магнезиева кошница".


:mhihi: :winky: 8)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от GaD » 04 Ное 2011, 13:42

BMW_RIDER написа:... .


:yes: :yes:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 13:54

Сега се замислих нещо и стигнах до една аналогия.
Едно, че принципно дори и BMW е спрягано за "изкуствено" скъпо удоволствие, при положение, че и другите коли били също толкова добри ма по-евтини, та дори не знам какво правите в този форум.
И второ - слушайки ви така бих предположил, че предпочитате AdiBas пред Lacoste, по-добре ви е да ходите на море на Албена, вместо на Maldives-ите, да живеете в панелка вместо в хубава къща с голям двор и да карате Corvette вместо Porsche - те всичките ви дават едно и също, ама по различен начин.

За мен разликата е в малките детайли и в начина, по който те ви карат да се чувствате... Ма вие няма от къде да знаете смисъла на това, гледате целта без да обръщате внимание на начина, по който ще я постигнете... Това е прекалено повърхностно за мен :roll: :oops:

Бъдете здрави и щастливи, това е най-важното...

GaD написа:
BMW_RIDER написа:... .


:yes: :yes:


А ти пък го играеш скъп на триците и евтин на брашното, това твоето съвсем не мога да го разбера :dunno:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 04 Ное 2011, 14:01

DrivinGGoD написа:
Иначе пич, нищо лично ама "статус и положение в обществото" нямат нищо общо с грешната интерпретация на "мутро/фолк копмлексите". Ама явно няма от къде да го знаеш. Нищо, човек се учи докато е жив... Докато ние си лаем тук хората си карат колите, живеят си живота и не ги ебе за нас и нашите спорове ;) И никой от тях няма да си смени колата с многото лепенки и спойлери за по-бързата и по-евтина "магнезиева кошница".


:mhihi: :winky: 8)


Прав си откъде да знам.... мен видиш ли вайпъра не ми се струва евтин, и още си мисля ,че "статус и положение в обществото" са повече личностни качества и зависят от самия човек, не от това ,че е се вози в кола за 200К. А хората дето си карат колите, май имаше 1-2ма дето писаха по рано в темата и мнението им не беше нещо като твойто.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Ное 2011, 14:06

гениално. аналога с адибас и адидас и корвет и порше е абсурден.
според теб корвета е имитация на порше ли ? едва ли има 2 спортни коли, които имат по-малко общо...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 04 Ное 2011, 17:34

някакви много изкривени разбирания имате за вайпърите и статуса..

.. вайпърите от 1991 насам събират очите на американците като видят някой защото са много редки по улиците. вайпъра ако не е екстровертна статус кола.. не знам коя е. поршетата (с изключение на гт-то) са направо невидими като са паркирани до вайпъри.

за интериора - на мене в един вайпър ми е точно толкова удобно колкото в едно порше... или в едно бмв... да- материалите са по-качествени на европейците, но ергономиката на американците всъщност никога не им е куцала. нали тука сме се събрали авто ентусиасти дето караме а не естети все пак. не виждам какво толкова ви харесва факта че интериора изглежда по-качествен на един европеец. това се отразява на удоволствието от шофирането ... как? до колкото има климатик/отопление и ел стъкла и не се разваля...

а ако толкова искате хубав интериор за да позирате (щото аз както казах по-горе не знам за какво друго служи?) - нито порше нито вайпър/корвет са верните продукти така или иначе...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 04 Ное 2011, 18:05

DrivinGGoD, имах в предвид 911.997 преди фейса - тогава става нещо такова -> http://www.mobile.bg/photos/1/big/11316 ... 0120_4.pic

Което нито изглежда толкова добре, нито е приятно на допир, пък са до 2009, даже 2010 с подобна визия...Да не коментирам екстериорните снимки - ДА, това е най-класическата визия на спортен автомобил, непроменяна 40 години...И може би това я прави по-малко вълнуваща? Пък и освен един голям спойлер, ленеки и 2 прореза в бронята...Не виждам нищо толкова агресивно и стряскащо. Ако искаш стряскаща визия от европейски автомобил - вземи си Ламбо или Италия...Ама там цените и надежността далеч не са същите като тези на Порше, за американци изобщо дума да не отваряме.

Едно, че принципно дори и BMW е спрягано за "изкуствено" скъпо удоволствие, при положение, че и другите коли били също толкова добри ма по-евтини, та дори не знам какво правите в този форум.
И второ - слушайки ви така бих предположил, че предпочитате AdiBas пред Lacoste, по-добре ви е да ходите на море на Албена, вместо на Maldives-ите, да живеете в панелка вместо в хубава къща с голям двор и да карате Corvette вместо Porsche - те всичките ви дават едно и също, ама по различен начин.

За мен разликата е в малките детайли и в начина, по който те ви карат да се чувствате... Ма вие няма от къде да знаете смисъла на това, гледате целта без да обръщате внимание на начина, по който ще я постигнете...


BMW предлага едно много специално усещане, което нито една от конкурентните марки не предлага - и ти го знаеш много добре. Опел със задно, прекрасен 6 цилиндров двигател и внимание към детайла не знам.
Въпросът е, че ти в момента гледаш от гледната точка на идеалист - искаш колата да е съвършено направена от най-добрите материали отвън и отвътре, да е бърза, да е красива, да е респектираща...Без значение от цената.
Ама в реалният свят, когато седнеш зад волана на един Corvette и слезеш с усмивка до уши ( ако не го направиш, или не си ентусиаст, или си се накарал вече на какво ли не ) , след това сядаш зад едно 911...И си казваш "добре, имам 150 000 $ за автомомобил, кое искам" и теглиш чертата, че Поршето не предлага 50к $ повече глезотии, или пък за тези пари може да си направиш Корвета така, че да ти прави повече кеф от Поршака...Защо в истинския, неидеалисткия свят - в прекалено много по-голяма част от случаите имаш лимит на бюджета. Или например, същия сценарии, но нямаш ежедневна - да, Поршето е много по-подходящо за евридейка...Ала с разликата може да си купиш една наистина НОРМАЛНА евридейка. И прочее, и прочее примери.Има и варианта ти лично да решиш, че Поршето си струва парите отгоре. Мен лично неща като "имидж" и прочее изобщо не ме вълнуват при избора на автомобил - даже ей-сега бих се качил да си връткам един Мини Купър, пък нека ме бъзикат за левия бряг - на мен колата ми харесва и това е. И това е основното, което искам. "Положение" , "социален статус" - хич не ми пука какво ще кажат хората, като видят каква кола карам. Нека аз си слизам от Корвет с усмивка, пък зимата си връткам една 5 серия Xdrive, пък пича с 911 да се чуди къде да дене куфарите за морето. Да, в определени условия ще скоча и на Порше - при положение, че ми донесе по-голяма усмивка от конкурентна кола. Едва ли обаче точно копчетата ще донесат тази усмивка...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 04 Ное 2011, 18:40

The7omahawk написа:DrivinGGoD, имах в предвид 911.997 преди фейса - тогава става нещо такова -> http://www.mobile.bg/photos/1/big/11316 ... 0120_4.pic

Което нито изглежда толкова добре, нито е приятно на допир, пък са до 2009, даже 2010 с подобна визия...Да не коментирам екстериорните снимки - ДА, това е най-класическата визия на спортен автомобил, непроменяна 40 години...И може би това я прави по-малко вълнуваща? Пък и освен един голям спойлер, ленеки и 2 прореза в бронята...Не виждам нищо толкова агресивно и стряскащо. Ако искаш стряскаща визия от европейски автомобил - вземи си Ламбо или Италия...Ама там цените и надежността далеч не са същите като тези на Порше, за американци изобщо дума да не отваряме.


Аз смятам, че дори и тази генерация няма кой знае какви недостатъци като визия, качество и изработка. Все пак зависи от начина на специфициране на конкретния екземпляр... Качеството и надеждността обаче са безкомпромисни и това ми харесва, като вклчим и гъделчетата от управлението, боксера, поведението и т.н. Porsche си остават много напред при спортните коли... поне за мен 8)

The7omahawk написа:
Едно, че принципно дори и BMW е спрягано за "изкуствено" скъпо удоволствие, при положение, че и другите коли били също толкова добри ма по-евтини, та дори не знам какво правите в този форум.
И второ - слушайки ви така бих предположил, че предпочитате AdiBas пред Lacoste, по-добре ви е да ходите на море на Албена, вместо на Maldives-ите, да живеете в панелка вместо в хубава къща с голям двор и да карате Corvette вместо Porsche - те всичките ви дават едно и също, ама по различен начин.

За мен разликата е в малките детайли и в начина, по който те ви карат да се чувствате... Ма вие няма от къде да знаете смисъла на това, гледате целта без да обръщате внимание на начина, по който ще я постигнете...


BMW предлага едно много специално усещане, което нито една от конкурентните марки не предлага - и ти го знаеш много добре. Опел със задно, прекрасен 6 цилиндров двигател и внимание към детайла не знам.
Въпросът е, че ти в момента гледаш от гледната точка на идеалист - искаш колата да е съвършено направена от най-добрите материали отвън и отвътре, да е бърза, да е красива, да е респектираща...Без значение от цената.
Ама в реалният свят, когато седнеш зад волана на един Corvette и слезеш с усмивка до уши ( ако не го направиш, или не си ентусиаст, или си се накарал вече на какво ли не ) , след това сядаш зад едно 911...И си казваш "добре, имам 150 000 $ за автомомобил, кое искам" и теглиш чертата, че Поршето не предлага 50к $ повече глезотии, или пък за тези пари може да си направиш Корвета така, че да ти прави повече кеф от Поршака...Защо в истинския, неидеалисткия свят - в прекалено много по-голяма част от случаите имаш лимит на бюджета. Или например, същия сценарии, но нямаш ежедневна - да, Поршето е много по-подходящо за евридейка...Ала с разликата може да си купиш една наистина НОРМАЛНА евридейка. И прочее, и прочее примери.Има и варианта ти лично да решиш, че Поршето си струва парите отгоре. Мен лично неща като "имидж" и прочее изобщо не ме вълнуват при избора на автомобил - даже ей-сега бих се качил да си връткам един Мини Купър, пък нека ме бъзикат за левия бряг - на мен колата ми харесва и това е. И това е основното, което искам. "Положение" , "социален статус" - хич не ми пука какво ще кажат хората, като видят каква кола карам. Нека аз си слизам от Корвет с усмивка, пък зимата си връткам една 5 серия Xdrive, пък пича с 911 да се чуди къде да дене куфарите за морето. Да, в определени условия ще скоча и на Порше - при положение, че ми донесе по-голяма усмивка от конкурентна кола. Едва ли обаче точно копчетата ще донесат тази усмивка...


Напълно се съгласявам с теб :yes: ... мен дори и един прост Mustang GT от 2005-2006 ме е карал да се смея неистово, но това не означава, че бих го предпочел дори пред Е36/46 М3 ;) Неколкократно си позволих в тази тема да повторя, ще го направя за последен път - на мен доста от споменатите американски мъсъл кари ми харесват много и ме карат по детински като чуя звука и усетя бруталната атмосферна сила на 8-цилиндровия атмосферен мотор. Камарото и Корвета и ми харесват много като визия... но до там. И това, че са евтини, бързи и притежават горните качества, не ги прави неоспоримо по-добри от европейските спортни и супер коли. Тези твърдения са ми смешни, нищо повече. Иначе колите си струват и определено си имат публика, но по никакъв начин не "дърпат" от клиентите на Porsche, Ferrari, Lambo и т.н., нито пък са по-добри от тях... За мен разликата в цените на едно 911 Carrera S/4S с един C6, Mustang GT или Camaro e напълно оправдана и определено Porsche-то е по-добрата кола във всяко отношение, дори и ако е няколко десети по-бавна от тях. Същото се отнася и за GT2, Italia и ZR1. Ако сравняваме М3 с Boss 302 пак за мен нещата са така... Просто европейските коли са по-комплексни коли, по-завършени, в тях е вложена повече мисъл и внимание към малките неща, което американците трудно ще постигнат или просто не искат да го правят.

Мен също не ме вълнува имиджа, но идеята ми беше, че по широкия свят си има неписани закони за това как човек да поддържа имиджа и социалния си статус ако иска да го приемат като такъв какъвто е ;) Надявам се да ме разбирате какво имам предвид.

Примера с Мини, беше много уместен, брилянтна кола, страхотна за каране и супер емоционална и заредена с усмивки... Но е много по-скъпа от всяка друга такава на пазара. Сигурно Clio RS или Fiesta ST са по-бързи и по-евтини, но нямат нищо от това което има един Cooper S/JCW ;) Същото е и с колите, за които говорим ние :yes:

Иначе, откровено казано, що се отнася до копчета, материали, качество и внимание към детайла, покрай BMW и някой други европейски коли съм се изкривил до голяма степен и съм прекалено взискателен, за това успявам да намеря доста кусури на огромна част от колите на пазара (вклчително уви и в много от новите BMWта :( ). Та наистина за мен това е важно и е част от цялостното ми усещане в една кола. Та определено, при положение че става въпрос за улична кола бих жертвал някоя и друга десета или секунда в полза на по-изпипаната кола ;) В много от случаите се получава така, че колите, които са достатъчно изпипани, за да ми харесат са и достатъчно емоционални, забавни и бързи :twisted:

:bchug: :ok:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook