Стържене при завиване докрай
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Стържене при завиване докрай
гумата трие в купето чак.. там където е гредата .. до макверсона. там е протрила боята
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Стържене при завиване докрай
ares2 написа:гумата трие в купето чак.. там където е гредата .. до макверсона. там е протрила боята
Реглажа в нормите ли е, не е отворена отпред? Тампоните на носача, здрави-нови, стари-разложени, с изместен център?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Стържене при завиване докрай
реглажа си е ок.. тампоните сменени..
най много някои да е правил нещо с раиката за да увеличи завиването.... то иначе завива повече от мерцедес..
но ако навиеш много волана и допира..
най много някои да е правил нещо с раиката за да увеличи завиването.... то иначе завива повече от мерцедес..
но ако навиеш много волана и допира..
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Стържене при завиване докрай
ми ако ти е правена рейката нормално е с ет40 да ти опира.
- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
Re: Стържене при завиване докрай
Здравей колега. Зачетох се в темата ти защото и аз довчера имах същият проблем. Но при мен стърженето беше наистина потресаващо. Дори леко да кривнех в ляво или дясно- звука ти е познат нали .Като паркирвах пред Мола хората втрещени се обръщаха от звука да видях каква е тази кола която така стърже.
Проблема както го описваш не ти е в хидравличната помпа, нито пък размера на гумите, а както някой от колегите ти беше писал от амортисьорчето на обтяжният механизъм. Моят дори не беше изтървал,, ами има едни пластмасови втулки в двата края на амортисьорчето които се разбиват.По този начин ремъка на хидравликата не е така обтегнат и приплъзва. И от там неприятният звук. Поръчах частта от колегата laviatan. Днес пристигна, монтирахме го и ефекта е изненадващ. Аз също си мислех че това стържене идва от помпата, но само смяната на този амортисьор реши проблемите.
Проблема както го описваш не ти е в хидравличната помпа, нито пък размера на гумите, а както някой от колегите ти беше писал от амортисьорчето на обтяжният механизъм. Моят дори не беше изтървал,, ами има едни пластмасови втулки в двата края на амортисьорчето които се разбиват.По този начин ремъка на хидравликата не е така обтегнат и приплъзва. И от там неприятният звук. Поръчах частта от колегата laviatan. Днес пристигна, монтирахме го и ефекта е изненадващ. Аз също си мислех че това стържене идва от помпата, но само смяната на този амортисьор реши проблемите.
htt
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Стържене при завиване докрай
май не си се зачел кой знае колко 

- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: Стържене при завиване докрай
Работата стана като счупен телефон




- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Стържене при завиване докрай
ares2 написа:гумата трие в купето чак.. там където е гредата .. до макверсона. там е протрила боята
Колега и при мен с 185/65/15 и с 225/50/16 все си опира в купето и малко е смъкнало боята там.Странното че миналата зима с тесните гуми не я бях забелязал да търка.Тези 225/50/16 съм с оригинални джанти и пак опират,но един колега от форума ми каза че колите които заводски излизат с такива гуми имат отраничители на райката да завива по-малко с цел да не опира.Незнам колко е вярно,но има логика

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Стържене при завиване докрай
Колеги аз имах същия проблем и вчера смених пистовия ремък и амортисьорчето звука тотално изчезна (а ме бяха уплашили в един сервиз че помпата си е отишла), сега в крайно полложение се чува само "тссс" 

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Стържене при завиване докрай
luizov написа:Колеги аз имах същия проблем и вчера смених пистовия ремък и амортисьорчето звука тотално изчезна (а ме бяха уплашили в един сервиз че помпата си е отишла), сега в крайно полложение се чува само "тссс"
да не е от музиката която слушаш в колата тва тсс-тцц?!

до автора на темата: брато пиши в заглавието, че гумите опират, щот тия хора не четат изобщо

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани