Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 31 Окт 2011, 3:28

Малко дълга история...та по същество..

Днес прехвърлихме мотора в новото купе, вързахме хидравлики, води, бензини, инсталации, простотии и т.н.
оообаче - казанчето за изпаренията от резервоара го махнах. Останаха ми от купето 2 маркуча - единия към помпата другия, другия си виси явно за изпаренията И (!!) един от мотора, който в същност незнам какво прави.

Въртя въртя и в рейката горе не може да направи налягане. Причини ? Нещо общо с липсващия съд за изпарения ? Към него имаше едно клапанче ама сега то си виси просто..

Някакви идеи ? Гледах няколко пъти маркучите и всичко е свързано както тряба и неще да пали..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от EnimEn » 31 Окт 2011, 6:31

клпанчето няма проблем може да го махнеш, ама ще пише грешка. Ако имаш искра на свещите, то инсталацията е наред и проблема идва в бензина. Ако си сигурен, че бензиновата помпа е наред ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОВЕРИ ВХОДА И ОБРАТНИЯ БЕНЗИН ДА НЕ СИ ОБЪРКАЛ, често се случва, което и предполагам, че е станало...
маркучето от мотора го запиши
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Окт 2011, 8:15

И аз допускам, че може да си объркал маркучите. Предния, които влиза в рейката е входа, а задния - за обратното гориво. Просто ги проследи до резервоара и ще видиш дали има грешка или не. Пък ако всичко е ок вече остава да е помпата... не знам колко си сигурен в нея, но ще трябва да мериш налягане ако не се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 31 Окт 2011, 9:31

какво ще рече предния ? тоя който е в задната част на мотора (над бенз. регулатор), или тоя в предната част на мотора (т.е. откъм бронята) ?

и въпреки това вчера ги вързах по единия начин - в рейката нямаше бензин, и като отвих скобата на маркуча преди филтъра изби с голямо налягане, вързах ги по другия начин - и в рейката пак няма никой.

филтъра от едната страна има надпис "out" и съм го оставил откъм мотора. Баси филма :confused:
12 часа съм се занимавал с тая мърша и накрая да не иска да запали..

ами от казанчето за бенз изпарения нали има 3 маркуча - един син откъм резервоара, един черен който просто си виси надолу за изпаренията и още един, който не го знам накъде е. Именно тоя дето не го знам ,сега стърчи от мотора и незнам какво да го правя :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.01.2010
Местоположение: Габрово/София
Пол: Мъж
Кара: Москвич...ама с турбо...
Детайли за колата: 1360cc с турбокомпресор IHI

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от mzeto » 31 Окт 2011, 10:23

От 20-сково купе имаше два маркуча при тебе един по къс и един по дълъг. По късия влиза във филтъра т.е е от помпата, а другия по дългия за обратното гориво. От мотора (28-цата) също имаш два маркуча тоя от регулатора който е в края на рейката към купето той ти е входа, а другия който е от предната част на рейката-обратен. Това ти трябва за да взриви. Хвъли един поглед все пак дали има захранване на помпата въпреки че би трябвало всичко да е ок, защото това купе нямаше газ. Ако имаш налягане в рейката и ток на свещите, тогава проблема ще е в дюзите и по точно в газовия инжекцион който предполагам снощи не си навързал. Ако има нещо обаждай се ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от jdl » 31 Окт 2011, 10:53

ръб написа: и като отвих скобата на маркуча преди филтъра изби с голямо налягане, вързах ги по другия начин - и в рейката пак няма никой.


А пробва ли БЕЗ филтъра, не да караш, просто да пробваш без него дали ще вдигне налягане в рейката? ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 31 Окт 2011, 20:20

Сега ще сляза долу, ще махна филтъра и ще пробвам пак..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 31 Окт 2011, 23:21

Запали !! :D Размених маркучите (входящото гориво отпред на рейката, не през регулатора), филтъра си е наред, имаше обаче и един вакум на казанчето за изпаренията от резервоара, който запуши и ревна :D Мерси на всички за съдействието :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Окт 2011, 23:24

[quote="ръб"]Размених маркучите (входящото гориво отпред на рейката, не през регулатора)/quote]

Това имах предвид :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 01 Ное 2011, 9:40

Предполагам, че логиката му е, ако регулатора работи на 3 бара налягане, налягането в рейката като стигне 3 бара регулатора да отваря. Нали освен обратно гориво му викат и остатъчно гориво :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от Dirty M5 driveR » 01 Ное 2011, 19:50

ръб написа:Предполагам, че логиката му е, ако регулатора работи на 3 бара налягане, налягането в рейката като стигне 3 бара регулатора да отваря. Нали освен обратно гориво му викат и остатъчно гориво :)


Помпата прави към 6.0 бара мисля. Клапана пропуска гориво, за да може да редуцира това налягане до нужното за нормална работа на мотора. След клапана горивото отива към втората половина на резервоара, а от нея съответно в половината с помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 02 Ное 2011, 9:52

дам, оправих се с това. пали вече всичко накачих че даже и брони и фарове и т.н. и в последния момент разбрахме, че няма съединител.. :confused: снощи сменихме цилиндърчето на кутията, обезвъздушавахме и пак същата работа...съединителя никакъв го няма

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от bebcho__ » 02 Ное 2011, 13:03

обезвъздушете с помпа, и при мен го имаше тоя проблем. 2 часа сме обезвъздушавали на ръка и после щях да падна в една шахта като изкарвахме от гаража щот не поиска да изключи от скорост. имаш въздух според мен няма кво друго да е.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от ръб » 03 Ное 2011, 19:06

Благодарение на колегата Пресиян Василев съединителя е обезвъздушен за 5 минутки и колата е на пътя вече :)

Обаче...

Някой знае ли казанчето за бензиновите изпарения от резервоара каква точно роля има ?
Аз го махнах и му запуших вакума.

И днес вече като си карам колата върви по различен начин. Стана някак си мудна. Вече няма предишния ряз. Може ли да има нещо общо ? Другото което е, че колата има газов инжекцион, обаче не съм закачил 2 клапана, бутилката и тръбите на газта. Възможно ли е да има някакъв конфликт с бензиновия комп и да е в авариен режим ??

Благодаря предварително :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ

Мнение от Борис_Малинов » 03 Ное 2011, 19:14

Мен ми намирисва на една досадна грешка...и ЕКУ-то минава в авариен.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook