Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Малко дълга история...та по същество..
Днес прехвърлихме мотора в новото купе, вързахме хидравлики, води, бензини, инсталации, простотии и т.н.
оообаче - казанчето за изпаренията от резервоара го махнах. Останаха ми от купето 2 маркуча - единия към помпата другия, другия си виси явно за изпаренията И (!!) един от мотора, който в същност незнам какво прави.
Въртя въртя и в рейката горе не може да направи налягане. Причини ? Нещо общо с липсващия съд за изпарения ? Към него имаше едно клапанче ама сега то си виси просто..
Някакви идеи ? Гледах няколко пъти маркучите и всичко е свързано както тряба и неще да пали..
Днес прехвърлихме мотора в новото купе, вързахме хидравлики, води, бензини, инсталации, простотии и т.н.
оообаче - казанчето за изпаренията от резервоара го махнах. Останаха ми от купето 2 маркуча - единия към помпата другия, другия си виси явно за изпаренията И (!!) един от мотора, който в същност незнам какво прави.
Въртя въртя и в рейката горе не може да направи налягане. Причини ? Нещо общо с липсващия съд за изпарения ? Към него имаше едно клапанче ама сега то си виси просто..
Някакви идеи ? Гледах няколко пъти маркучите и всичко е свързано както тряба и неще да пали..
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
клпанчето няма проблем може да го махнеш, ама ще пише грешка. Ако имаш искра на свещите, то инсталацията е наред и проблема идва в бензина. Ако си сигурен, че бензиновата помпа е наред ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРОВЕРИ ВХОДА И ОБРАТНИЯ БЕНЗИН ДА НЕ СИ ОБЪРКАЛ, често се случва, което и предполагам, че е станало...
маркучето от мотора го запиши
маркучето от мотора го запиши
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
И аз допускам, че може да си объркал маркучите. Предния, които влиза в рейката е входа, а задния - за обратното гориво. Просто ги проследи до резервоара и ще видиш дали има грешка или не. Пък ако всичко е ок вече остава да е помпата... не знам колко си сигурен в нея, но ще трябва да мериш налягане ако не се оправи.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
какво ще рече предния ? тоя който е в задната част на мотора (над бенз. регулатор), или тоя в предната част на мотора (т.е. откъм бронята) ?
и въпреки това вчера ги вързах по единия начин - в рейката нямаше бензин, и като отвих скобата на маркуча преди филтъра изби с голямо налягане, вързах ги по другия начин - и в рейката пак няма никой.
филтъра от едната страна има надпис "out" и съм го оставил откъм мотора. Баси филма
12 часа съм се занимавал с тая мърша и накрая да не иска да запали..
ами от казанчето за бенз изпарения нали има 3 маркуча - един син откъм резервоара, един черен който просто си виси надолу за изпаренията и още един, който не го знам накъде е. Именно тоя дето не го знам ,сега стърчи от мотора и незнам какво да го правя
и въпреки това вчера ги вързах по единия начин - в рейката нямаше бензин, и като отвих скобата на маркуча преди филтъра изби с голямо налягане, вързах ги по другия начин - и в рейката пак няма никой.
филтъра от едната страна има надпис "out" и съм го оставил откъм мотора. Баси филма

12 часа съм се занимавал с тая мърша и накрая да не иска да запали..
ами от казанчето за бенз изпарения нали има 3 маркуча - един син откъм резервоара, един черен който просто си виси надолу за изпаренията и още един, който не го знам накъде е. Именно тоя дето не го знам ,сега стърчи от мотора и незнам какво да го правя

- mzeto
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2010
- Местоположение: Габрово/София
- Пол: Мъж
- Кара: Москвич...ама с турбо...
- Детайли за колата: 1360cc с турбокомпресор IHI
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
От 20-сково купе имаше два маркуча при тебе един по къс и един по дълъг. По късия влиза във филтъра т.е е от помпата, а другия по дългия за обратното гориво. От мотора (28-цата) също имаш два маркуча тоя от регулатора който е в края на рейката към купето той ти е входа, а другия който е от предната част на рейката-обратен. Това ти трябва за да взриви. Хвъли един поглед все пак дали има захранване на помпата въпреки че би трябвало всичко да е ок, защото това купе нямаше газ. Ако имаш налягане в рейката и ток на свещите, тогава проблема ще е в дюзите и по точно в газовия инжекцион който предполагам снощи не си навързал. Ако има нещо обаждай се 

Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
ръб написа: и като отвих скобата на маркуча преди филтъра изби с голямо налягане, вързах ги по другия начин - и в рейката пак няма никой.
А пробва ли БЕЗ филтъра, не да караш, просто да пробваш без него дали ще вдигне налягане в рейката?

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Сега ще сляза долу, ще махна филтъра и ще пробвам пак..
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Запали !!
Размених маркучите (входящото гориво отпред на рейката, не през регулатора), филтъра си е наред, имаше обаче и един вакум на казанчето за изпаренията от резервоара, който запуши и ревна
Мерси на всички за съдействието 



- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
[quote="ръб"]Размених маркучите (входящото гориво отпред на рейката, не през регулатора)/quote]
Това имах предвид
Това имах предвид

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Предполагам, че логиката му е, ако регулатора работи на 3 бара налягане, налягането в рейката като стигне 3 бара регулатора да отваря. Нали освен обратно гориво му викат и остатъчно гориво 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
ръб написа:Предполагам, че логиката му е, ако регулатора работи на 3 бара налягане, налягането в рейката като стигне 3 бара регулатора да отваря. Нали освен обратно гориво му викат и остатъчно гориво
Помпата прави към 6.0 бара мисля. Клапана пропуска гориво, за да може да редуцира това налягане до нужното за нормална работа на мотора. След клапана горивото отива към втората половина на резервоара, а от нея съответно в половината с помпата.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
дам, оправих се с това. пали вече всичко накачих че даже и брони и фарове и т.н. и в последния момент разбрахме, че няма съединител..
снощи сменихме цилиндърчето на кутията, обезвъздушавахме и пак същата работа...съединителя никакъв го няма

- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
обезвъздушете с помпа, и при мен го имаше тоя проблем. 2 часа сме обезвъздушавали на ръка и после щях да падна в една шахта като изкарвахме от гаража щот не поиска да изключи от скорост. имаш въздух според мен няма кво друго да е.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Благодарение на колегата Пресиян Василев съединителя е обезвъздушен за 5 минутки и колата е на пътя вече 
Обаче...
Някой знае ли казанчето за бензиновите изпарения от резервоара каква точно роля има ?
Аз го махнах и му запуших вакума.
И днес вече като си карам колата върви по различен начин. Стана някак си мудна. Вече няма предишния ряз. Може ли да има нещо общо ? Другото което е, че колата има газов инжекцион, обаче не съм закачил 2 клапана, бутилката и тръбите на газта. Възможно ли е да има някакъв конфликт с бензиновия комп и да е в авариен режим ??
Благодаря предварително

Обаче...
Някой знае ли казанчето за бензиновите изпарения от резервоара каква точно роля има ?
Аз го махнах и му запуших вакума.
И днес вече като си карам колата върви по различен начин. Стана някак си мудна. Вече няма предишния ряз. Може ли да има нещо общо ? Другото което е, че колата има газов инжекцион, обаче не съм закачил 2 клапана, бутилката и тръбите на газта. Възможно ли е да има някакъв конфликт с бензиновия комп и да е в авариен режим ??
Благодаря предварително

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Суап на купе..не може да запали, м52б28 моля за малко помощ
Мен ми намирисва на една досадна грешка...и ЕКУ-то минава в авариен.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани