Закупуване е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Закупуване е39
Ivailo28 написа:Bavarcho написа:Ти с продавача говорил ли си?
С тея снимки![]()
Аз не бих се разкарвал до Габрово.
Тя да беше някакво рядко изпълнение да кажеш че си заслужава по тези снимки и инфо, но пък аз нищо специално не видях
Колега, ти какво по-специално от е39 3.0d очакваш? Head-up дисплей ли?
А аз нищо не очаквам, ама не виждам нещо супер хубаво в тази кола?
Иначе държа на рекарото, не понасям обикновенния салон, и да не е с махагон.

- xexoral
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: Закупуване е39
Това, което ме е "впечатлило" в колата е, че е със стъклопакет, макар да се съмнявам да е "троен"
Аз много държа на тая екстра и колата, която ще купя задължително трябва да е с нея. Лошото е, че е доста рядка...
Освен това: края на 2002-ра, плюсчето на скоростите е вече отзад, а и пише, че има ДСЦ, колегата по-горе дето е писал защо е решил, че няма?
Като цяло от прочетените мнения взех малко да се разколебавам относно конкретната кола
.
Аз много държа на тая екстра и колата, която ще купя задължително трябва да е с нея. Лошото е, че е доста рядка...
Освен това: края на 2002-ра, плюсчето на скоростите е вече отзад, а и пише, че има ДСЦ, колегата по-горе дето е писал защо е решил, че няма?
Като цяло от прочетените мнения взех малко да се разколебавам относно конкретната кола
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Закупуване е39
Или говори с продавача да ти изпрати по-качествени и повече снимки или някой колега от форума да отиде да я огледа. Две страници напълнихте с предположения, а аз на снимките не мога да видя, нито дали е със стъклопакет, нито скоростите, нито бутон DSC или ASC 
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Закупуване е39
xexoral написа:Това, което ме е "впечатлило" в колата е, че е със стъклопакет, макар да се съмнявам да е "троен"![]()
Аз много държа на тая екстра и колата, която ще купя задължително трябва да е с нея. Лошото е, че е доста рядка...
Освен това: края на 2002-ра, плюсчето на скоростите е вече отзад, а и пише, че има ДСЦ, колегата по-горе дето е писал защо е решил, че няма?
Като цяло от прочетените мнения взех малко да се разколебавам относно конкретната кола.
Е това със стъклопакета си е основателна причина, наистина рядко се среща, щом държиш на него. (макар да не разбирам защо толкова държиш на него, но това е друга тема)
Иначе това че е точно края на 2002г. (то не е сигурно че просто не си е съкнал датата) не виждам какво е толкова важното, дали ще е с няколо месеца или година по-нова. А пък това за "плюсчето"

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Закупуване е39
до колкото съм виждал и карал 530д на реални 150к ( беше 3 годишна ) тая е на доста повече от написаните 170к .. инак изглежда приемлива ..
Re: Закупуване е39
Колеги аз съм от Габрово и да ви кажа чесно колата си я бива поне визуално. Лично не го познавам момчето но чух от негов приятел че има вибрации във волана. Според собственика от предните спирачни дискове. Колко е така немога да потвърдя на 100%. Иначе изглежда със спортно окачване. Обадете му се макар че виждам че е свалил обявата. Относно сервиз в Габрово аз лично препоръчвам сервиза на Експрес (Bosch). Момчетата си знаят там работата и определено чуват на баварците. Дано съм бил полезен 
Re: Закупуване е39
Колеги, колеги чета, чета и се чудя да ли е възможно....или възможно ли е?
Искам да си изкажа мнението не искам да обвързвам никой с него. Някой харесват руси, други черни.
По принцип се смятам за малко компетентен, защото продавам коли от 2002 година.
За автоматика ще говорим после.
Има някаква тема детски болести, която я има в почти всички форуми само, че това естествено са пълни глупости.
Нито окачването, нито тампоните, нито носачите на нито една кола по родните пътища не са проблемни всичко по предница задница и и средница по колата се чупи или тропа от ЛОША поддръжка, тоест лоши пътища+лошо каране+безпаричие=на слаба предница респективно задница и средница. Имам лексус is 230 на 60000км онзи ден в Toyota изпуснал амортисьор. Това не означава, че това ще се случи на 25% от лексусите нали?
Скоростна кутия: Без значение дали е автомат или не, в BMW не са мислили като си я купи Джони от Перник след 15 години да му се пре*бе автомата - нали? Това се случва, защото карате и караме коли на по 300000 и + км. защото и в Германия и в Австрия, Холандия, Белгия и Италия никой не би продал кола на 160000 за без пари. Всички коли, който ги гледате тук или в мобилето в Германия са с връщани километражи и то с връщани с 50000 и нагоре. Така да обобщим проблема с скоростите. То няма проблем със скоростите, всичко е от километрите и поддръжката. Естествено могат да се хващат проблемите, но трудно. Това че рита или не тръгва на наклон не е от голямо значение. Който си мисли, че като рита от P на D нека да пробва с ръчната, естествено ако няма проблеми с тампоните. Имах пасат 6 на който към 160000 му се пре*ба комфортлайна и не отключва волана и не пали, това става на всеки девети пасат след 200000 км. на моя стана на 160 ама дали е бил на толкова и господ не знае?
Има доста хубави и запазени коли на пръв поглед на малко по евтина цена ТОВА СА RENT A CARи който са поддържани добре ама са на 500000 + и като почнат да се карат тук почват проблемите един след друг. ( тампони, скорости, и всички части по колата)
Цената за връщане на километраж е от 10 до 50 лева, а цената и в дару или балкан стар да не разберат е между 200 и 300 лева
и не забравяйте разстоянията в другите държави са големи тоест 30000 40000 60000 на година.
Сега разбрахте ли, не може да има кола на 150 160 170 хиляди километра на десет години за без пари или изгодно.
За скърцанията по купето няма смисъл да ви обяснявам това е от годинките.
Естествено има А8 ци или цетки на по 30000 на който им се еб*ват скоростите или компютрите, това вече е от дупките или дефект, което естествено важи и за бугатито (предполагам).
За рейката и биалетките пък няма смисъл да говорим.
Сега за колегата който иска да си купи бмв-то.
Колега дали това или от Горубляне или от Дупница, Италия или Германия няма значение всичко е до късмет, просто на каква кола ще попаднеш. Дилъра ако да прикрие нещо повярвай ми ще го скрие. особено при евтиния "среден клас" тоест заслужава си да инвестира 2000-3000 лева в ъпгрейди по колата. Това БМВ на толкова км в Германия е към 9000-10000 евро в Италия не можеш да го намериш на тия километри за тия пари. За това дай малко повече пари и си вземи кола от тук, която е купувана от Камор и е на 5-6 години малко повече пари ама и знаеш историята поне, или ми пиши на ЛС твой кординати.
Сега карам GL 320 ама и той нещо не е наред това дали означава че е некачествен. НЕ ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ НЕ....
Просто нямаме пари да поддържаме такива коли. След като всеки знае за Жоро аудито на пирогов или Закс от люлин или Боби който правят колите ама всички като отиден при тях им викаме ако може малко по евтино брат, че знаеш как е криза мриза.
Или хората с по старите коли който уж са маниаци и си купуват оригинални части ама за коли преди 97. Е КАК НЕМА ДА СЕ ЧУПЯТ КАТО СА НА ПО 20 години КОЛЕГИ.
И нали знаете в България всички са треньори по футбол и разбират от коли
Успех на всички.
Искам да си изкажа мнението не искам да обвързвам никой с него. Някой харесват руси, други черни.
По принцип се смятам за малко компетентен, защото продавам коли от 2002 година.
За автоматика ще говорим после.
Има някаква тема детски болести, която я има в почти всички форуми само, че това естествено са пълни глупости.
Нито окачването, нито тампоните, нито носачите на нито една кола по родните пътища не са проблемни всичко по предница задница и и средница по колата се чупи или тропа от ЛОША поддръжка, тоест лоши пътища+лошо каране+безпаричие=на слаба предница респективно задница и средница. Имам лексус is 230 на 60000км онзи ден в Toyota изпуснал амортисьор. Това не означава, че това ще се случи на 25% от лексусите нали?
Скоростна кутия: Без значение дали е автомат или не, в BMW не са мислили като си я купи Джони от Перник след 15 години да му се пре*бе автомата - нали? Това се случва, защото карате и караме коли на по 300000 и + км. защото и в Германия и в Австрия, Холандия, Белгия и Италия никой не би продал кола на 160000 за без пари. Всички коли, който ги гледате тук или в мобилето в Германия са с връщани километражи и то с връщани с 50000 и нагоре. Така да обобщим проблема с скоростите. То няма проблем със скоростите, всичко е от километрите и поддръжката. Естествено могат да се хващат проблемите, но трудно. Това че рита или не тръгва на наклон не е от голямо значение. Който си мисли, че като рита от P на D нека да пробва с ръчната, естествено ако няма проблеми с тампоните. Имах пасат 6 на който към 160000 му се пре*ба комфортлайна и не отключва волана и не пали, това става на всеки девети пасат след 200000 км. на моя стана на 160 ама дали е бил на толкова и господ не знае?
Има доста хубави и запазени коли на пръв поглед на малко по евтина цена ТОВА СА RENT A CARи който са поддържани добре ама са на 500000 + и като почнат да се карат тук почват проблемите един след друг. ( тампони, скорости, и всички части по колата)
Цената за връщане на километраж е от 10 до 50 лева, а цената и в дару или балкан стар да не разберат е между 200 и 300 лева
и не забравяйте разстоянията в другите държави са големи тоест 30000 40000 60000 на година.
Сега разбрахте ли, не може да има кола на 150 160 170 хиляди километра на десет години за без пари или изгодно.
За скърцанията по купето няма смисъл да ви обяснявам това е от годинките.
Естествено има А8 ци или цетки на по 30000 на който им се еб*ват скоростите или компютрите, това вече е от дупките или дефект, което естествено важи и за бугатито (предполагам).
За рейката и биалетките пък няма смисъл да говорим.
Сега за колегата който иска да си купи бмв-то.
Колега дали това или от Горубляне или от Дупница, Италия или Германия няма значение всичко е до късмет, просто на каква кола ще попаднеш. Дилъра ако да прикрие нещо повярвай ми ще го скрие. особено при евтиния "среден клас" тоест заслужава си да инвестира 2000-3000 лева в ъпгрейди по колата. Това БМВ на толкова км в Германия е към 9000-10000 евро в Италия не можеш да го намериш на тия километри за тия пари. За това дай малко повече пари и си вземи кола от тук, която е купувана от Камор и е на 5-6 години малко повече пари ама и знаеш историята поне, или ми пиши на ЛС твой кординати.
Сега карам GL 320 ама и той нещо не е наред това дали означава че е некачествен. НЕ ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ НЕ....
Просто нямаме пари да поддържаме такива коли. След като всеки знае за Жоро аудито на пирогов или Закс от люлин или Боби който правят колите ама всички като отиден при тях им викаме ако може малко по евтино брат, че знаеш как е криза мриза.
Или хората с по старите коли който уж са маниаци и си купуват оригинални части ама за коли преди 97. Е КАК НЕМА ДА СЕ ЧУПЯТ КАТО СА НА ПО 20 години КОЛЕГИ.
И нали знаете в България всички са треньори по футбол и разбират от коли
Успех на всички.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Закупуване е39
Е по голяма простотия от това не бях чел последно време, чак се обърках от марки на коли и чудесии
Предполагам всички от този форум знаят Закс от Люлин, камо ли Боби
Аз все там ходя при Закса да ми прави колата.....
- dosko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D Хафтомат
- Мечтае да кара: 740D
Re: Закупуване е39
sadex5 написа:Е по голяма простотия от това не бях чел последно време, чак се обърках от марки на коли и чудесииПредполагам всички от този форум знаят Закс от Люлин, камо ли Боби
![]()
Аз все там ходя при Закса да ми прави колата.....
Простотия? Колегата kalinone е абсолютно прав. Истинаната понякога боли...
Караме стари коли - пък те все се чупят. Покажете ми кола която не се чупи , аз първи ще си я купя. Пък като се замисли човек ако имаше такъв автомобил без проблеми и дефекти - отдавна автомобилопроизводителите да са фалирали.
Ходим по разни сервизи да ни ремонтират колите Бай Киро , чичо Гошо и Пешо гайката , а те в повечето случаи още маат с чука и козия крак(не всички разбира се). После "ама защо пак се счупи"... ми...
В повечето автокъщи се продават коли на по 9-10-11 години та и повече ,все по на 100-150 хил. километри и всички с по един предишен собственик - пенсионер който я изкарвал само събота и неделя
Преди година ходих с един колега по огледи. Втората седмица вече ми омръзна - то само косури се намират. Кола втора употреба се търси все пак - без забележки в авто салона.
До колегата който е решил да купува - оглеждаш външен вид , преценяваш косурите (не може да няма)
Относно мотор - най-добре вземи някой , койъо има някаква представа от въпросни я двигател , ако има и някое лаптопче да я изтества още по-добре.
От там нататък - късмет и потдръжка.
Успех!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


