324 d до 324 td

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

324 d до 324 td

Мнение от dupeto » 21 Апр 2006, 22:44

здравеите на вси4ки. незнам дали ще ви се стори налудни4ево, но от известно време само си мислиа колко трудно ще е да сложа турбо под капака на моя дизел. до колкото разбрах единственото общо между двата модела е главата и можеби скоросната кутия (не сам сигурен за кутията така, че моля споделете). някои изобщо правил ли е опит да го направи. ако е имало дискусии на тази тема по рано, моля прика4ете линк (не сам сигурен дали и това така се казва). просто искам да вдигна конете малко, не 4е се оплаквам и сега (въпреки 86-те к.с.), но знаете как е когато натисне6 газта и да има не6то дето дърпа. целта ми е турбо дизел, интеркуулър и тоя 4ип дето се слага в ECU-to (това за 4ипа го разбрах в4ера от форума и много се зарадвах 4е има схема конете да станат пове4е). за на4ало смятам да запо4на със добавяне на хидравлика (6тот ме болят ръцете ве4е), но по важното е турбото( така или ина4е хидравликата сваля мощността). ако някои има инфо за цялата работа и колко усилиа ще ми струва моля споделете. благодаря предварително за всички савети, надявам се с ва6а помощ да реализирам този мои проект...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 21 Апр 2006, 23:14

със турбото работата ще е малко сложна туи като не е само да вземеш едно турбо да го КЮПНЕШ и оп станала бегачка-трябва да сменяш кулектори,бутала,валове ........общо взето цялата карантията и накрая и електрониката че да може да се оправлява турбото

п.с По добре не се занимаваи а си земи готов мотор сигурно ще ти седне и по евтино
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Апр 2006, 23:28

И аз съм мислил по този въпрос - наистина ли трябва толкова много неща да се сменят? Аз си мислех, че едното турбо е разликата и самата електроника, която управлява сместа. Хайде турбото и генерацията примерно.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 21 Апр 2006, 23:34

да 4ове4е, разбираемо е. както казах единствената "прилика" между 324д и 324тд е в главата и скоростната. както аз виждам не6тата, ще ми трябва да намеря катастрофирал 324тд за да взема вси4ко от под капака(а ве4е намерих) и след това поставяне ж моето купе. прав си и за електрониката, сигорно ще трябва да сложа и кабелите за електрониката(то няма как ина4е) , но мисалта ми е дали изобщо е възможно и как мислите дали си заслужава. ако се питам сам себе си, бих казал 4е ще стане, но може да има разни схеми за които не знам и за тожа имам нужда от жашето мнение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 21 Апр 2006, 23:42

НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА :!: Имаш ли желание и пари всичко става.отделен е въпроса дали си заслужава
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Апр 2006, 23:57

Или да шитнеш всичко що имаш и да си намериш шестак бензин ;) Това определено по би си заслужавало...
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 22 Апр 2006, 0:15

оффф... ко ме пита6 турбо бензин е вси4ко от което имам нужда, ама в Европа маи мразят да ги пускат в масово производство или поне преди 10,15-20 години. много ло6о свикнах на турбо бензин, и сега ми е кофти кат се ка4а на 1.4, 1,6 дори два литра бензин. повярваи дизел мразех от дъното на костите си, но с те4ение на времето свикнах, може и да е щот е БМВ. и понеже сам твардо ЗА турбо, се 4уда как да направя сегашната си такава. както разбираш сам твардо и за 320-та, но като разбрах 4е мога да докарам дизела до 140-150 коня, по4нах да се замислям, а и така или ина4е ве4е я имам. не си струва според мен да я продавам, после да купувам нова, има6 поне 200-300 кинта разходи при покупко продажба, пък 6е намера ТД двигател за 600-800 вси4ко. и от разхода сам доволен. просто искам данни относно скоросна кутия и това колко 6те ми е трудно да прекарам електрониката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 22 Апр 2006, 9:05

Ако искаш да го докараш на 150 коня то вярно само само купето трябва да оставиш на твоята кола. Аз се замислях да и хакна ТДС-мотор помисли какъв резултат ще имаш тъй и тъй ще даваш пари вземи един м51 скорости и диф няма да сменяваш всичко ще излезе около 2 бона с работата аз съм го смятъл .
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 22 Апр 2006, 20:01

BAYRON написа:Ако искаш да го докараш на 150 коня то вярно само само купето трябва да оставиш на твоята кола. .


Що бе колега на 324 ТД (мисля че бяха фабрично~115к.с) без много маниполации се докарва на 160-170 к.с
надявам се да не разводнявам темата но миналата година се бях запознал с един пич от Добрич(много поздрави ако влиза в форума)Та въпросното мом4е беше с едно туринкче на което беше сложил интерколерче,чипче,филтърче.....И без никав проблем се пускаше с АУДИ 2.0 трябва ти кажа че печката откачаше :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 24 Апр 2006, 17:38

В никакъв случай не искам да разводнявам темата, но при тези стойности главата на двигателя е много фатална той не работи в номинали. А са похарчени доста пари. Значи един филтър чип и деруги щуротии излиза много пари, затова си мисля за смяна на двигател.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Апр 2006, 9:27

BAYRON написа:В никакъв случай не искам да разводнявам темата, но при тези стойности главата на двигателя е много фатална той не работи в номинали. А са похарчени доста пари. Значи един филтър чип и деруги щуротии излиза много пари, затова си мисля за смяна на двигател.

Я ни светни колко "много" пари излиза чипа, филтъра (от който няма нужда, между другото) и другите щуротии? А това дето му предлагаш да вземе двигател от ТДС-ка и с монтажа и всичко излиза само около 2 бона, дето си ги смятал. Та интересно ми е, какво му предлагаш като алтернатива - по евтинкия вариант 2 бона и прибиване от работа, за да се вмести ТДС двигател на 324д? Колега, това че ти се опитваш да го направиш и че ще успееш да го направиш (надявам се) не означава, че всички останали имат Парите, Времето и Познанията да го направят.
dupeto :arrow: действай смело. Както си го замислил е добре според мен - бодни едно 324тд двигателче (ако си намерил евтино двигателя) и после му накачи екстрите - чип, интеркулер. Отива над 160 к.с. ;) Ако си намерил двигателя (заедно с компютрите) за около 800 лв., всичките екстри ще ти излязат около 500 - 600 лв. Ма то без пари не може, нали :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook