Проблем с кормилен прът!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Проблем с кормилен прът!!!
За луфта в гребена колега го прави човека , за когото съм писал горе , въпросът е че след като се навари гребена незнам тая заварка колко би издържала и не дай си боже да се скъса по време на движение не ми се мисли какъв мазеляк може да стане 

Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с кормилен прът!!!
Ясно колеги благодаряви за изчерпателните отговори но нямам проблем в рейката проблема е някъде по на горе към кормилният прат!!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с кормилен прът!!!
А карето на волана как е колега!?
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с кормилен прът!!!
карето си е добре,чукането се усеща също в педала на газта явно идва някаде от там проблема!!!
Re: Проблем с кормилен прът!!!
Колега аз имам същия проблем като теб. Купих си друг прът, но проблема си остана. Миналата седмица си купих и сменух вупросния лагер в горната част на птъта, сега се чува много по слабо (когато е студена колата не се чува). Но когато загрее или е топло започва по-вече да трака. Сега ще си купя и долния и мисля, че трябва да се оправи. Като разклатя пръта от долната му част си има луфт и според мен е от там, но ще видя като я сменя.
Dido75ts
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Проблем с кормилен прът!!!
океу колега ще чакам с нетърпение!!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Проблем с кормилен прът!!!
А долния как го сменяте,знам че е много гадно и много майки са го яли 

Re: Проблем с кормилен прът!!!
И така колеги вече си обслужих целия кормилен прът. В следствие на това чукането почти го няма (много рядко се чува и много глухо, за да изчезне изцяло трябва да се сменя рейката или рециклира). Но като цяло ефект има. Вече като минавам през дупките не се усеща нищо по волана стои си стабилно.



Dido75ts
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Проблем с кормилен прът!!!
лесно ли се сменят тези лагери на кормилния прът и колко пари са колега?
Re: Проблем с кормилен прът!!!
Колега, лагерите не се сменят трудно. трябва да го свлиш да го разглобиш след това и двата лагера се избиват. За цени не се сещам точно какви бяха, но грубо горния (към волана) беше 15лв., а долния (към рейката) към 60 лв. Мой съвет е да не сменяш долния. Когато го разглобих моя установих, че му няма нищо (вариянта да се счупи той е минимален, но аз вече ги бях купил вече. При мен чукането изчезна напълно, но се оказа от карето. Успех колега.
Dido75ts
- sttekata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Проблем с кормилен прът!!!
Колеги
Днес след толкова мъки, ходения по сервизи седнах и си отворих реглажа на рейката (BMW e46 318d - 02' - 116hp). То представлява един цилиндър в горната част на самата рейка (точно над червяка). След като се отвие със звездогаечен ключ 30мм има една дебела пружина (малка) маха се и с едни човки се вади едно малко бутало (само да поясня, че на това място няма хидравлична течност , а контакта е "сух") , което притиска гребена към червяка.
Отидох до магазина и купих хубава червена литиева грес. С помощта на буталото натъпках 1/3 от греста (тубата с грес е като силиконовите за пистолет), след което затегнах и направих опит дали се движи леко волана и връща ли се при завой сам!
Разбира се теста беше положителен - нямаше го хлопането, волана се движи с лекота и се връща.
Много трябва да се внимава с натягането, защото има голям риск на някой завой да блокира и да не се върне волана!!!!
Гарантирано има ефект от това!!!
Тази процедура я направих след като прочетох една тема на колега от форума, който я описал, но на по-стар модел BMW. Принципно разлика в процедурата няма.
Ако предницата на колата ви прихлопва, когато карате бавно по неравен път, а сте сменили всичко по нея и всеки ви казва "няма и нищо на колата" (та дори и в Камор Ауто ви казват - Наред е!) отворете рейката и я напълнете с грес
със сигурност ако шума е от там ще изчезне
ако ли не е там проблема - нищо не губите просто ще смажете гребена 
Успех!

Днес след толкова мъки, ходения по сервизи седнах и си отворих реглажа на рейката (BMW e46 318d - 02' - 116hp). То представлява един цилиндър в горната част на самата рейка (точно над червяка). След като се отвие със звездогаечен ключ 30мм има една дебела пружина (малка) маха се и с едни човки се вади едно малко бутало (само да поясня, че на това място няма хидравлична течност , а контакта е "сух") , което притиска гребена към червяка.
Отидох до магазина и купих хубава червена литиева грес. С помощта на буталото натъпках 1/3 от греста (тубата с грес е като силиконовите за пистолет), след което затегнах и направих опит дали се движи леко волана и връща ли се при завой сам!
Разбира се теста беше положителен - нямаше го хлопането, волана се движи с лекота и се връща.
Много трябва да се внимава с натягането, защото има голям риск на някой завой да блокира и да не се върне волана!!!!

Гарантирано има ефект от това!!!
Тази процедура я направих след като прочетох една тема на колега от форума, който я описал, но на по-стар модел BMW. Принципно разлика в процедурата няма.
Ако предницата на колата ви прихлопва, когато карате бавно по неравен път, а сте сменили всичко по нея и всеки ви казва "няма и нищо на колата" (та дори и в Камор Ауто ви казват - Наред е!) отворете рейката и я напълнете с грес



Успех!
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани