Въпрос за ЕТ на джанти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
Колега ако си намериш читави и здрави фланци,няма да имаш проблеми...и аз за малко да се разубедя,но вече година карам с фланци отпред 25мм (или 20 не помня точно) и нямам никакви проблеми немски са и чисто нови бяха...нито ми тресе нито има вибрации,нищо...моите са с 10 дупки демек за всяка джанта трябват 10 болта.
- ncuxapamz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 21.02.2009
- Кара: 1999 Е39 diesel
- Мечтае да кара: Е61
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
evo_9 написа:sadex5 написа:Човека ги иска и това е![]()
Казах аз по нагоре че без пари ми даваха джанти дето струват 2000 $ и пак не ги взех, точно че фланец ми звучи като протезаОффроудаджиите си правят и по 40 мм ама там скоростите са им други, и има място да правиш дупки по фланеца.
И ако мислиш да ползваш 50 мм болтове, първо си направи една голяма застраховка живот, от вибрацията се късат по 3, виждал съм лично !
Максимално дебели фланци за е39 които легално може да се купят от тунинг фирма със милион сертификати за е39 са по 10-15 мм, други не съществуват ! И тогава се ползват шпилки, а не дълги болтове...
Добре,добре просто се интересувам бе хора и аз горе съм писал че НЕ СЪМ КОМПЕТЕНТЕН ПО ВЪПРОСА затова питам !!! Последно,тези шпилки евентуално каде се слагат и какво представляват,защото започвам да си мисля вече за разпродажба
Разбрах в общи линий какво мислите по въпроса.И последно искам да питам да си кажете мнението,има ли вариант фланеца да се завари за джантата или и за това ще ми трябва застраховка живот
Шефе, дай да ги видим най-накрая тия джанти и аз ще се заема да ти намеря същите, но като за твоята кола.

А ако си искаш да са точно тези, аз бих се спрял на варианта, който предложи колегата Владо. Такива фланци се използват когато искаш да сложиш джанти с друг размер. В тунинг форума има няколко обяви за изработка на фланци на добри цени. Точен човек не мога да препоръчам, защото не съм ползвал услугите на нито един, но моето мнение е, че трябва да са от максимално здрав материал. Примерно стоманени (железни и след това закалени), защото понасят и известна еластичност, докато тези от дуралуминий направо се чупят (аз съм виждал такъв).

Re: Въпрос за ЕТ на джанти
ncuxapamz написа:evo_9 написа:sadex5 написа:Човека ги иска и това е![]()
Казах аз по нагоре че без пари ми даваха джанти дето струват 2000 $ и пак не ги взех, точно че фланец ми звучи като протезаОффроудаджиите си правят и по 40 мм ама там скоростите са им други, и има място да правиш дупки по фланеца.
И ако мислиш да ползваш 50 мм болтове, първо си направи една голяма застраховка живот, от вибрацията се късат по 3, виждал съм лично !
Максимално дебели фланци за е39 които легално може да се купят от тунинг фирма със милион сертификати за е39 са по 10-15 мм, други не съществуват ! И тогава се ползват шпилки, а не дълги болтове...
Добре,добре просто се интересувам бе хора и аз горе съм писал че НЕ СЪМ КОМПЕТЕНТЕН ПО ВЪПРОСА затова питам !!! Последно,тези шпилки евентуално каде се слагат и какво представляват,защото започвам да си мисля вече за разпродажба
Разбрах в общи линий какво мислите по въпроса.И последно искам да питам да си кажете мнението,има ли вариант фланеца да се завари за джантата или и за това ще ми трябва застраховка живот
Ето снимки колега давай намери ми същите![]()
Шефе, дай да ги видим най-накрая тия джанти и аз ще се заема да ти намеря същите, но като за твоята кола.![]()
А ако си искаш да са точно тези, аз бих се спрял на варианта, който предложи колегата Владо. Такива фланци се използват когато искаш да сложиш джанти с друг размер. В тунинг форума има няколко обяви за изработка на фланци на добри цени. Точен човек не мога да препоръчам, защото не съм ползвал услугите на нито един, но моето мнение е, че трябва да са от максимално здрав материал. Примерно стоманени (железни и след това закалени), защото понасят и известна еластичност, докато тези от дуралуминий направо се чупят (аз съм виждал такъв).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
@evo_9 Нали не мислиш ,че това е оригинална Алпина ? 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
ауууу... колега, както ти е казал илко, не се занимавай с тая реплика... като видиш алпина, или алпиноподобно нещо, тръгваш да броиш от вентила... не стигнеш ли до 20, изобщо не се занимаваш
това нещо с 25мм фланец може да те остави някъде по дискове да караш

това нещо с 25мм фланец може да те остави някъде по дискове да караш

Re: Въпрос за ЕТ на джанти
Ilko Ivanov написа:@evo_9 Нали не мислиш ,че това е оригинална Алпина ?
Ами аз прочетох темата 100 пъти и никъде не прчетох да пише Алпина ОРИГИНАЛ
Но много е верен ония лаф за българските форуми-Питаш а ти обясняват колко си тъп !!!
Темата да се счита за приключена !!!
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
Накарахте ме да изляза и да броя на комшията спиците на Алпината
Верно 20 са
Колега Ево, по нагоре ти дадох един телефон и адрес на човек, който аз лично признавам за майстор на фланци и всичко друго каквото се сетиш ! Не му правя реклама, просто този човек е факира на алуминия и обработката му. Виж го просто за съвет.
Колкото за шпилките, ами просто се правят от друг тип стомана, и се навиват в диска, а на другия им край се слагат гайки и става бетон, много по-здраво от нормален сериен болт. Да не кажа и китайски серийно произвеждан болт от рециклирана стомана !

Колега Ево, по нагоре ти дадох един телефон и адрес на човек, който аз лично признавам за майстор на фланци и всичко друго каквото се сетиш ! Не му правя реклама, просто този човек е факира на алуминия и обработката му. Виж го просто за съвет.
Колкото за шпилките, ами просто се правят от друг тип стомана, и се навиват в диска, а на другия им край се слагат гайки и става бетон, много по-здраво от нормален сериен болт. Да не кажа и китайски серийно произвеждан болт от рециклирана стомана !
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Въпрос за ЕТ на джанти
sadex5 написа:Накарахте ме да изляза и да броя на комшията спиците на АлпинатаВерно 20 са
Колега Ево, по нагоре ти дадох един телефон и адрес на човек, който аз лично признавам за майстор на фланци и всичко друго каквото се сетиш ! Не му правя реклама, просто този човек е факира на алуминия и обработката му. Виж го просто за съвет.
ами щом е такъв майстор , какво му пречи да добави още една спица на горните джанти

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани