теч на водна помпа на Е-39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
теч на водна помпа на Е-39
Колеги, губи ми се дневно около 50 мл. антифриз. Не съм сменял в. помпа, възможно ли е течът да е от нея. Наскоро сменях датчик но Хол и в сервиза откачиха тръбата, която е над него. После обезвъздушаването стана трудно. Затова се усъмних във водната помпа. Да не би турбинката да не върти както си трябва??? 
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: теч на водна помпа на Е-39
А модела на Е39-ката сигурно е тайна 

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: теч на водна помпа на Е-39
На мен ми е правила проблем водна помпа но не когато колата работи а на изгасено положение течеше.. Ако проблема ти е в нея трябва да се радваш! Другото може би Гарнитура на глава или глава..
Колегата е написал в първото си мнение това:
"Колеги, от три месеца карам Е-39 бензин. Когато го купих му смених маслото с Мотул 10w40. Изминал съм 3000 км и вчера му долях около 800 мл. Дали е нормално това?"
Ако е двайска аз бих сменил матора!
Успех!
Колегата е написал в първото си мнение това:
"Колеги, от три месеца карам Е-39 бензин. Когато го купих му смених маслото с Мотул 10w40. Изминал съм 3000 км и вчера му долях около 800 мл. Дали е нормално това?"
Ако е двайска аз бих сменил матора!
Успех!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: теч на водна помпа на Е-39
Къде го хвърлихте колегата за гарнитура и глава... Течност може да губи от 1001 места. Прави се обстоен оглед за следи от теч, проверяват се всевъзможните съединения, и така. На мен примерно ми губеше заради капачката на разширителния съд. А я сподели защо обезвъздушаването е станало трудно? Имаш ли добро парно - на празен ход главно, и мени ли се с промяна на оборотите?
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: теч на водна помпа на Е-39
Колеги възможно ли е наистина загубата на антифриз да е от лошо обезвъздушаване и лош монтаж на маркуча, който колегата е споменал по-горе?! Питам защото имах подобна загуба като купих колата, после смених антифриз, термостат и гарнитура на водната помпа, майстора я обезвъздуши и всичко се оправи и беше наред, докато преди 2 седмици не ми правеха процедурата с откачането на маркуча и смяна на датчик колянов вал. Мрънках много на майстора (друг беше а не този при който ходя обикновено) да я обезвъздуши качествено и държах да сложим муцуната на високо за всеки случай, но уви не го направи така. На следващия ден долях антифриз (разреден), но имам пак съмнението че се губи вода повече от нормалното, а именно 50-100 мл. на седмица! Споделете мнения, но не и варианти с гарнитури, глави и тем подобни. Изрично описах че загубата започна след откачането на маркуча над датчика на коляновия вал! Тозо маркуч е стегнат, лично проверих. НЕ надува маркучи и има парно, но ми се струва че е малко по слабо от преди.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: теч на водна помпа на Е-39
Здравейте колеги, да споделя какво установих днес! Намерих от къде така мистериозно чезне охладителната течност!!!
Проблема е в тялото на термостата, след разкачането и закачзнето на мъркуча тялаото на термостата (което е бакелитово и остаряло) се е спукало! Теча е малък и само като загрее колата и после изтине, тече точно под тялото на термостата. Та проблема се решава със смяна, аз лично намерих само Febi Bilstein и такова сложих. Може да има по добри и по лоши варянти, но днес само такова намерих!
Колега мушни си ръката под тялото на термостата и виж дали е влажно а може и направо да си е мокро
Друго което може да те насочи е пръски антифриз по перката на виското и по ремъците, дано и при теб проблема да е там и да си оправиш колата! А относно помпата ако не си я сменял а колата е новозакупена, смени си я профилактично за да нямаш и други ядове после. Относно парното нямаш го, или е намалчло заради въздух в системата. Ето ти две теми за да не търсиш:
viewtopic.php?f=35&t=79773&hilit=%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?t=36551
Успех и безаварийно каране!
Проблема е в тялото на термостата, след разкачането и закачзнето на мъркуча тялаото на термостата (което е бакелитово и остаряло) се е спукало! Теча е малък и само като загрее колата и после изтине, тече точно под тялото на термостата. Та проблема се решава със смяна, аз лично намерих само Febi Bilstein и такова сложих. Може да има по добри и по лоши варянти, но днес само такова намерих!
sacho1960 написа:Колеги, губи ми се дневно около 50 мл. антифриз. Не съм сменял в. помпа, възможно ли е течът да е от нея. Наскоро сменях датчик но Хол и в сервиза откачиха тръбата, която е над него. После обезвъздушаването стана трудно. Затова се усъмних във водната помпа. Да не би турбинката да не върти както си трябва???
Колега мушни си ръката под тялото на термостата и виж дали е влажно а може и направо да си е мокро
viewtopic.php?f=35&t=79773&hilit=%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
viewtopic.php?t=36551
Успех и безаварийно каране!

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
