Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
bum_bum написа:mgate написа:клапани и при мен като разглобих старите уплътненията бяха станали на дъвкаbum_bum написа:И мойта е така. Вероятно е от помпата.
Разглабях ги, като нови са.


Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Моя ТДС на централната духалка си имам врътка за топло и студено. Ако при теб на празен ход не ти духа топло никъде, не изключвайте и вариант за запушено радиаторче на парното.
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
mgate написа:bum_bum написа:mgate написа:клапани и при мен като разглобих старите уплътненията бяха станали на дъвкаbum_bum написа:И мойта е така. Вероятно е от помпата.
Разглабях ги, като нови са.
,обаче да споделя че на е 34 са с по голям дебит ако можеш да вземеш от някой за проба само смятам че ще ти се реши проблема
вярно има и такава вероятност да е от клапънчетата но това може да се провери с пипане и натискане на самите входящи/изходящи маркучи за тяхната топлина и др. , , , но не забравяй ,че водните помпи на п. бмв до 94г или 95г. са с пластмасови торбини а в последствие заместени с алуминиеви или там някаква сплав
някой по запознат да го поясни , защото мн.хора не го знаят
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
BaHka написа:Моя ТДС на централната духалка си имам врътка за топло и студено. Ако при теб на празен ход не ти духа топло никъде, не изключвайте и вариант за запушено радиаторче на парното.
Както казах духа топло само на краката и стъклото ...
Утре ще погледна клапите и въпросното радиаторче-то каде стои
Сори, че задавам такива въпроси, но просто до сега не ми се е налагало

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
daka1972 написа:mgate написа:bum_bum написа:mgate написа:клапани и при мен като разглобих старите уплътненията бяха станали на дъвкаbum_bum написа:И мойта е така. Вероятно е от помпата.
Разглабях ги, като нови са.
,обаче да споделя че на е 34 са с по голям дебит ако можеш да вземеш от някой за проба само смятам че ще ти се реши проблема
вярно има и такава вероятност да е от клапънчетата но това може да се провери с пипане и натискане на самите входящи/изходящи маркучи за тяхната топлина и др. , , , но не забравяй ,че водните помпи на п. бмв до 94г или 95г. са с пластмасови торбини а в последствие заместени с алуминиеви или там някаква сплав
някой по запознат да го поясни , защото мн.хора не го знаят
тук не става въпрос за водна помпа а за ел помпичка която е за парното която го има почти всички е 34 и е закрепена за самите клапани

- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
да това го разбирам ама пр. моята 525 тдс комби и 520 м50 б20 както и при 318 тдс и 325 тд 318и нямаше такова моторче при клапъните азпояснявам момента с водната помпа , а иза вътрешните клапи на кутията на парното при коли със клима и без и отделно с ел.управление на климатроник си е доста различно ,като части и управление
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
daka1972 написа:да това го разбирам ама пр. моята 525 тдс комби и 520 м50 б20 както и при 318 тдс и 325 тд 318и нямаше такова моторче при клапъните азпояснявам момента с водната помпа , а иза вътрешните клапи на кутията на парното при коли със клима и без и отделно с ел.управление на климатроник си е доста различно ,като части и управление
мдааа отнася се за климатроник

- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Добре утре проверявам :
1. ниво антифриз
2. клапи парно - стоят зад бушоните и се сваля пластмасата сигурно ?
3. радиаторче за парно - не разбрах каде е ...
1. ниво антифриз
2. клапи парно - стоят зад бушоните и се сваля пластмасата сигурно ?
3. радиаторче за парно - не разбрах каде е ...
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
kiret0 написа:Добре утре проверявам :
1. ниво антифриз
2. клапи парно - стоят зад бушоните и се сваля пластмасата сигурно ?
3. радиаторче за парно - не разбрах каде е ...
Ако парното изчезва само при празен ход на мотора,доколкото рабирам ,ел.магнитните клапани отпадат като вариант

Иначе при намаляване на топлината при снижаване на оборотите или е превъртяла турбина на водната помпа и не може да направи достатъчен дебит на водата при празен ход,или позадръстен радиатор. Радиатора се намира в прасето на парното и нямаш достъп до него без да изкорубиш таблото. Та единствения начин да диагностицираш проблем в него е да отстраниш другите възможни проблематични точки

Първо си виж клапаните ако изобщо нямаш парно,после смени водната помпа и ако не дойде топлото ,правиш една промивка на системата с добавка за прочистване на охладителната система. Тук идва момента ,че от нея не може да се очакват чудеса и при сериозно запушен радиатор ефекта ще е минимален,само дето ще се набуташ с една смяна на антифриз и парите за добавката.Та направо си отиваш на нов радиатор в такъв случай,ако ме питаш мен.
Това е в общи линии .

- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Ако ти свири ремъка го смени защото той върти и водната помпа,
ако си без климатроник срещу теб винаги ще духа леко хладен въздух(зависи как си завъртял врътката, то си е нарисувано) само на краката и на предното стъкло горещо.
Ниво антифриз, радиаторче на парното ( по принцип ако си с антифриз и ако е бистър за една година няма как да се запуши) може вътре да се е сцепила пластмасата и да си прави баи пас,
за клапана той или си работи или не няма как на празен ход да не работи
и последно термостат.
Аз имах отломки заседнали в клапана на парното от старата водна помпа, махнах ги след това имах дебит но не се оправи кои знае колко, след това си смених и термостата и една промивка на радиаторчето (БЕЗ ПРИСАДКИ) демонтаж, монтаж и всичко си дойде на мястото сега
viewtopic.php?f=8&t=226458
За всеки случай ако не излезе снимката
ако си без климатроник срещу теб винаги ще духа леко хладен въздух(зависи как си завъртял врътката, то си е нарисувано) само на краката и на предното стъкло горещо.
Ниво антифриз, радиаторче на парното ( по принцип ако си с антифриз и ако е бистър за една година няма как да се запуши) може вътре да се е сцепила пластмасата и да си прави баи пас,
за клапана той или си работи или не няма как на празен ход да не работи
и последно термостат.
Аз имах отломки заседнали в клапана на парното от старата водна помпа, махнах ги след това имах дебит но не се оправи кои знае колко, след това си смених и термостата и една промивка на радиаторчето (БЕЗ ПРИСАДКИ) демонтаж, монтаж и всичко си дойде на мястото сега
viewtopic.php?f=8&t=226458
За всеки случай ако не излезе снимката
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
sosk0 написа:Ако ти свири ремъка го смени защото той върти и водната помпа,
ако си без климатроник срещу теб винаги ще духа леко хладен въздух(зависи как си завъртял врътката, то си е нарисувано) само на краката и на предното стъкло горещо.
Ниво антифриз, радиаторче на парното ( по принцип ако си с антифриз и ако е бистър за една година няма как да се запуши) може вътре да се е сцепила пластмасата и да си прави баи пас,
за клапана той или си работи или не няма как на празен ход да не работи
и последно термостат.
Аз имах отломки заседнали в клапана на парното от старата водна помпа, махнах ги след това имах дебит но не се оправи кои знае колко, след това си смених и термостата и една промивка на радиаторчето (БЕЗ ПРИСАДКИ) демонтаж, монтаж и всичко си дойде на мястото сега
viewtopic.php?f=8&t=226458
За всеки случай ако не излезе снимката
Ако ти свири ремъка го смени - вчера го купих и ще го сменя утре сигурно , дано да идва от там проблема защото пред 2 седмици парното си ми беше ок - запали ми краката и трябваше бързо да го намаля

Иначе антифриза не съм го сменял и промивал , преди 3г. като ми сменяха термостата си купих някакъв по-хубав ми казаха от сервиза (с по-ниско пх ли нз... беше-по скъп) и така повечко концентрат така било по хубаво и си стои в норма ...
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
kiret0 написа:Къде стоят въпросните клапани на 325тдс , от там ли идва второстепенния ми проблем, че цехтрално (в средата) ми духа вечно студ ?
То чентрралното май никога не духа топло, или поне не много топло.
- kiret0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
- Мечтае да кара: M3 e92
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Колегите, които ми казаха ниво на антифриз са прави може би. Не можах да видя къде е белега на казанчето, но е на дъното почти следователно не е е НОРМА
А и самия антифриз не станал кафеникав ...
Кажете как да постъпя, да долея ли малко (имам едно шише бях го зел по погрешка миналата зима вместо зимна течност ) или направо да сменя целия антифриз ...
Нивото в момента е където ми сочи пръста

А и самия антифриз не станал кафеникав ...
Кажете как да постъпя, да долея ли малко (имам едно шише бях го зел по погрешка миналата зима вместо зимна течност ) или направо да сменя целия антифриз ...
Нивото в момента е където ми сочи пръста

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Аз бих източил всичко и промиване на радиатора и цялата система с вода и след това нов. Смятай за да е кафяв колко ръжда ти минава през мотора.
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Духа студено на празен ход, стрелката е бетон на 12ч
Според мен си смени целия антифриз като преди да налееш новия си направи една хубава промивка, че иначе новия ще стане за нула време като стария 


56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани