e36 TD трудно пали топла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IveTooO MpoWeR
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.09.2010
- Пол: Жена
e36 TD трудно пали топла
колеги като загрее кочината почва да пали трудно.
къде да търся проблема мъчих с реглаж на ГНП-то сега е до край завъртяна към мотора
и другия въпрос какво налягане трябва да прави помпата в резервоара.
къде да търся проблема мъчих с реглаж на ГНП-то сега е до край завъртяна към мотора
и другия въпрос какво налягане трябва да прави помпата в резервоара.
Бензин,а не кръв! Двигател,а не сърце! Машина,а не човек! = BMW Ентусиаст
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: e36 TD трудно пали топла
Колега я полей с едно шише вода помпата(ГНП)Там където излизат тръбите за дюзите и кажи дали ще запали!?Колата как върти-бавно,бързо!?
Пиши на лични ще ти кажа какво и е.Да не пълним форума с едно и също.


Пиши на лични ще ти кажа какво и е.Да не пълним форума с едно и също.

- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
Re: e36 TD трудно пали топла
Моят проблем със топлият старт се реши със смяната на двете вериги (318 тдс),бананите и хидравличният обтегач.
Моята помпа също беше дадена на голямо предварение- а веригите за тях да не говорим.Като ги наложихме за проба върху новите--се оказа че са с едно звено по-дълги.Разтежението е било голямо,оттам центровката се губи и колата като загрее пали трудно.
Моята помпа също беше дадена на голямо предварение- а веригите за тях да не говорим.Като ги наложихме за проба върху новите--се оказа че са с едно звено по-дълги.Разтежението е било голямо,оттам центровката се губи и колата като загрее пали трудно.
htt
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: e36 TD трудно пали топла
hristo_t написа:Моят проблем със топлият старт се реши със смяната на двете вериги (318 тдс),бананите и хидравличният обтегач.
Моята помпа също беше дадена на голямо предварение- а веригите за тях да не говорим.Като ги наложихме за проба върху новите--се оказа че са с едно звено по-дълги.Разтежението е било голямо,оттам центровката се губи и колата като загрее пали трудно.
Това е един от правилните отговори

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: e36 TD трудно пали топла
Не винаги колега,при мен се оказа и елемент на ГНП-то.
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: e36 TD трудно пали топла
колега проблема ти е в един датчик целта му е когато е топъл мотора да не прави връзка с релето на подгряващите свещи а когато е студен да прави тъй че няма как изведнъж така внезапно колата да спре да пали провери го много такива съм правил ма релето се сменя намира се под всмукателния колектор с четри пина сего той дава грешна информация на компа може да се направи колата винаги да подгрява ще ти пали от четвъртинка без значение дали ше е топла или студена късмет..



- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: e36 TD трудно пали топла
bavreca_94 написа:колега проблема ти е в един датчик целта му е когато е топъл мотора да не прави връзка с релето на подгряващите свещи а когато е студен да прави тъй че няма как изведнъж така внезапно колата да спре да пали провери го много такива съм правил ма релето се сменя намира се под всмукателния колектор с четри пина сего той дава грешна информация на компа може да се направи колата винаги да подгрява ще ти пали от четвъртинка без значение дали ше е топла или студена късмет..![]()


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: e36 TD трудно пали топла
vladobate написа:bavreca_94 написа:колега проблема ти е в един датчик целта му е когато е топъл мотора да не прави връзка с релето на подгряващите свещи а когато е студен да прави тъй че няма как изведнъж така внезапно колата да спре да пали провери го много такива съм правил ма релето се сменя намира се под всмукателния колектор с четри пина сего той дава грешна информация на компа може да се направи колата винаги да подгрява ще ти пали от четвъртинка без значение дали ше е топла или студена късмет..![]()
Колега ти майтап ли си правиш или и твойта колица така я тунингова. Не давай вредни идеи на чоляка щот той сигур не му се иска да си цака мотора пък и май имаш техническа грешка в изписването това под колекторите дет му викаш е датчика , а не релето. И тоя датчик дава онлайн инфо на ДДЕ за реалната темп. на охл. течност в мотора та то да си прави сметките , а не да го лъжем че сме на северния полюс . и кат му се скапят веригите съвсем как ли ще разбере , може би кат стане мазало . Написано е достатъчно какви са най-вероятните причини , все пак това не е Опел да подгрява винаги , нали.
ПС: Ето го инфото има от всичко viewtopic.php?f=8&t=25586&start=90.



Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- stanio_89
-
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 3.12.2010
- Местоположение: karlovo
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS На Въглища с турбо + hp
- Мечтае да кара: e39 530d
- Детайли за колата: на части за е36 и е34
Re: e36 TD трудно пали топла
колега мои тдс палиши трудно от вегирите смених ги двете вериги зъбни колела банан и маслен обтигач само частите 350 кинта и реглаж след това на гнп при колега от габрово и сега е добре паленето
Последна промяна stanio_89 на 30 Окт 2011, 16:51, променена общо 2 пъти
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: e36 TD трудно пали топла
bavreca_94 написа:колега проблема ти е в един датчик целта му е когато е топъл мотора да не прави връзка с релето на подгряващите свещи а когато е студен да прави тъй че няма как изведнъж така внезапно колата да спре да пали провери го много такива съм правил ма релето се сменя намира се под всмукателния колектор с четри пина сего той дава грешна информация на компа може да се направи колата винаги да подгрява ще ти пали от четвъртинка без значение дали ше е топла или студена късмет..![]()
Ти по добре не се изказвай по технически проблеми, много як съвет му даваш, като за враг N1


- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: e36 TD трудно пали топла
много разбирачи са се събрали тука на тая тема кат толкова много знаете що не помагате на колегата а пишете къде ми е грешката, и онова нещо което се намира под колектора знам че е датчик просто съм си объркал думите казвам при мене къв беше проблема и как го реших временно докато не си намерих датчик щото цената му беше доста сериозна в камор ауто и в м-кар
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: e36 TD трудно пали топла
Щото говориш глупости, на тия коли на топло свещите не им трябват
При топъл старт сменяш ангренажа и колата става нова
Всичко останало е от ден до пладне за кола която не се кара или е за продаване и тн.

При топъл старт сменяш ангренажа и колата става нова

Всичко останало е от ден до пладне за кола която не се кара или е за продаване и тн.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани