шум в диференциала-помагайте

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.03.2006

шум в диференциала-помагайте

Мнение от PE4_O » 19 Мар 2006, 16:30

:(чувам щум в дефиринциала при ниски обороти се усеща повече особено при завоите. Не е от маслото защото съм го сменил.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 19 Мар 2006, 16:38

имам диф.80 лв.0885969393
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 20 Мар 2006, 0:14

карай на високи обороти ;) а щом се чува на завой да не се окаже лагер на полуоските :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.03.2006

Мнение от PE4_O » 09 Апр 2006, 20:26

:driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.03.2006

Мнение от PE4_O » 11 Апр 2006, 15:30

смених двата лагера на полуоските но шума си остана маи ще сменям дифа но нали4ният ми е отворен а снего нещата не са сащите :confused: :twisted: :roll: :confused:
Последна промяна PE4_O на 12 Апр 2006, 11:08, променена общо 1 път

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 11 Апр 2006, 15:36

Наистина няма какво да се направи по въпроса - при мен също има някакво потропване при ниски обороти и рязко отнемане на газта, може би защото центровката на мотора не ми е отлична, но щом си сменил маслото (като мен) няма какво друго. Аз давам рязко газ и гледам да не падам под 2000 оборота, за да не го мъча :mhihi: Действително не е добре за тия коли да се карат на 4-та с 40км/ч. Жалко, че в града рядко се отваря възможност да караш малко по-интензивно (поне във Видин). Или смени дифа, или карай с този докато може.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 19 Апр 2006, 0:39

Усилете музиката и шума в диференциала ще изчезне :twisted: :twisted: :twisted:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 19 Апр 2006, 0:41

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 19 Апр 2006, 10:12

да не е висящия лагер и той шума се предава на дифа провери ли хубава преди да сменяш какво и да е шото аз смених вече половината кола от моето невежество и от калпави майстори на които съм плащал.
Ще ти дам едни съвет
Ако някой не може да ти даде точната диагноза значи не е твоя човек, може да е много добър и съвестен, но на теб да неможе да ти помогне...иди при друг.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Апр 2006, 17:09

Да, не е гаранция, че е точно диференциал. Може да е от лагер шума. Макар, че на мен вече ми става странно - масло диф, масло скорости, центровката я нагодихме - мотора е чуден. Колкото и яко да я насилвам с газта нищо не съм чул до ден днешен (е, повече от 120км/ч не съм вдигал), а като я пусна на 3-та без газ примерно на около 1500 оборота, почва "чук-чучук, троп-тро-троп..." и така нататък - като натисня съединителя или подам повечко газ се оправя моментално. На четвърта като пусна пак газта на около 2000 оборота примерно се чува едно чегъртане такова... Но какво ме ебе - карам яко пък докато изкара. ИНаче надуе ли човек музиката нищо не се чува:)
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Апр 2006, 17:43

сигурно чуваш детонации, не карай така съсипваш мотора :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Апр 2006, 18:07

Хах, детонации :mhihi: Тва може ако съм с охлюв или карам в лютеницата, ама аз карам като пенсионер попринцип, супер спокойно. Някой път се изнервя и бам ограничител на втора :mhihi: И няма време да притропа. Абе тия коли не са за 1500-2000 оборота, определено!
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Апр 2006, 19:16

забрави за турбото... като караш по този начин, натоварваш много двигателя, температурата в горивната камера се покачва и се получават детонации (голямо натоварване/ниски обороти)... ма колата си е твоя.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Апр 2006, 19:45

Не, човек, аз не споря, по-скоро питам. Благодаря за инфото! НЕ съм подозирал за това явление. Притеснявам се да не я изпържа на високи обороти и затова карам до 2000-2300 оборота и сменям предавката. Мислиш ли, че е по-добре да се кара до 3000-3500 оборота? Просто мен ме притеснява звука на мотора като почне МММММГРРРР и за тва включвам следващата. Е, говоря в нормална ситуация, при изпреварване е ясно, че давам "жега". Иначе и на мен ми се струва, че потропването е от неравномерна работа на мотора.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

за дифа

Мнение от pepibmwe30 » 19 Апр 2006, 20:37

абе и моя диф не6то яко шуми усилвам музиката ама вече много ме дразни,тревожно ли е или всички така си виели както ми каза един майстор .Какво да правяяяяяяя :help: :help: 8) :bowdown:
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook