За триене!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

За триене!!!

Мнение от Nasko_325TD » 24 Окт 2011, 11:25

Лесно ли става смяната им?Колата е 325ТД 91 година седан. :oops:
Последна промяна Nasko_325TD на 09 Ное 2011, 10:10, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от anton mutafchiev » 24 Окт 2011, 14:16

откачаш каретата и трябва да се извадат от полуоските на други марки коли съм свалял и има щифт който държи карето за тук незнам някой да каже

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Nasko_325TD » 24 Окт 2011, 16:09

А как се откачат каретата? :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Окт 2011, 18:45

Каретата се избиват. Трябва първо да махнеш скобата, която държи маншона. След това избутваш маншона, така че да ти се покаже карето отвътре. По принцип на полуоската има зегерка и тя държи карето да не излиза. Хващаш карето с едни хубав парцал, да не ти убива. Вземаш чук и с рязък удар удряш карето по посока на излизане от полуоската. За първи път ще ти е, така че сигурно няма да стане от първия път, но трябва да излезе. Сменяш маншона и после по обратен ред сглобяваш. В комплекта трябва да има маншон, скоби, зегерка, грес. Гресирай хубаво, дори да ти се види, че иде много греста. После стегни хубаво скобите, главно голямата, да не изплюе, щото все едно нищо няма да си направил. И това е :) Не е сложно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от shengi » 24 Окт 2011, 18:58

Развиваш голямата гайка посредата на главината.По спомен е 30 или 32.Може да се наложи някой да ти държи спирачка ако не ти държи ръчната и тръба за по голяма упора.Развиваш я до някаде гайката и я оставяш.После лягаш от долу и развиваш 8-те болчето май толкова бяха абе ще ги видиш на вътрешните карета към диференциала.Като ги развиеш полуоската има каде да ходи на ляво на дясно за да можеш да я изкараш.След това с нещо като шило - по дебело примерно върха да е 1-2см в обиколка.И биеш с чука за да се отлепи от главината карето остави си гайката за всеки случай да не удариш някаде другаде по главината.Общо взето това е долу горе излизането на полуоската.След това хващаш я на менгеме или както ти е удобно.Карето трябва да е успоредно на пръта на полуоската.И ако имаш как чукни от 2-те страни на карето едновременно или поне по голяма площ от карето за да освободиш зегерката която е вътре.След като я освободиш сменяш маншона пълниш с грес обилно но не обикновенна а имаше специална за такива цели.После по обратния ред чукни карето към полуоската или го натисни ще усетиш кога щраква зегерката.И после зглобяваш и се кефиш, че бмв-тата рядко чупят карета не е като при колите с предно :winky: кадето тая процедура много много често се прави :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от maxpower » 24 Окт 2011, 23:39

Само забравихте за най важното, а то е въпроса - лесно ли е?
Ако карето излезе от главината Да, ако не излизе дупе да ти е яко :mhihi: . Моята е италианка и едното излезе след 1 час бой с 5кг чук. Другото направо ме е страх да го барам. За Германките да не говорим.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Окт 2011, 7:14

maxpower написа:Само забравихте за най важното, а то е въпроса - лесно ли е?
Ако карето излезе от главината Да, ако не излизе дупе да ти е яко :mhihi: . Моята е италианка и едното излезе след 1 час бой с 5кг чук. Другото направо ме е страх да го барам. За Германките да не говорим.


Да :yes: Прав си, че забравихме най-важното. Знам какво е когато каре не иска да излезе от главината... Един час сме го вадили :mhihi: То не бе нагряване, охлаждане, 5 чука по големина се изредиха :mhihi: Като цяло процедурата не е лесна, ако знаеш какво правиш. Но ако се закучи нещо ще ти се прииска да не си почвал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от plradev » 25 Окт 2011, 9:03

И накрая като ти писне от млатене,изчерпал ти се е набора от псувни и не можеш да разглобиш карето си взимаш едни неопренови маншони ,един конус ,плюеш си на ръцете и воала :wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Nasko_325TD » 25 Окт 2011, 13:07

А тази гайка на главината не регулира ли лагерите на задните колела?И после как да знам колко да ги натегна!? :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Окт 2011, 18:58

Nasko_325TD написа:А тази гайка на главината не регулира ли лагерите на задните колела?И после как да знам колко да ги натегна!? :conf:


Когато лагера е конусен (при барабанни спирачки) тогава се натяга умерено. При нас лагерите са цели (сачмени) и се натяга на макс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от MotorsportPower » 25 Окт 2011, 21:17

А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от vladi_a_i » 25 Окт 2011, 21:53

plradev написа:И накрая като ти писне от млатене,изчерпал ти се е набора от псувни и не можеш да разглобиш карето си взимаш едни неопренови маншони ,един конус ,плюеш си на ръцете и воала :wave:

По този начин как се омазах само аз си знам :D ,но свърших работа :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Nasko_325TD » 26 Окт 2011, 7:37

MotorsportPower написа:А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.

А как става откачането само от дифа? :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от vladi_a_i » 26 Окт 2011, 11:49

Nasko_325TD написа:
MotorsportPower написа:А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.

А как става откачането само от дифа? :roll:

Kaто развърти шестограмните болтове/спрямо чашките на дифа/ и полуоската висне надолу :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Смяна маншони полуоски-как?

Мнение от Nasko_325TD » 26 Окт 2011, 20:02

Масло изтича ли от дифа или не дава фера? :roll:
Може ли да ми пкажеш кое се развива от схемата колега?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25
:oops:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook