За триене!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
За триене!!!
Лесно ли става смяната им?Колата е 325ТД 91 година седан. 

Последна промяна Nasko_325TD на 09 Ное 2011, 10:10, променена общо 1 път
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Смяна маншони полуоски-как?
откачаш каретата и трябва да се извадат от полуоските на други марки коли съм свалял и има щифт който държи карето за тук незнам някой да каже
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна маншони полуоски-как?
А как се откачат каретата? 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Каретата се избиват. Трябва първо да махнеш скобата, която държи маншона. След това избутваш маншона, така че да ти се покаже карето отвътре. По принцип на полуоската има зегерка и тя държи карето да не излиза. Хващаш карето с едни хубав парцал, да не ти убива. Вземаш чук и с рязък удар удряш карето по посока на излизане от полуоската. За първи път ще ти е, така че сигурно няма да стане от първия път, но трябва да излезе. Сменяш маншона и после по обратен ред сглобяваш. В комплекта трябва да има маншон, скоби, зегерка, грес. Гресирай хубаво, дори да ти се види, че иде много греста. После стегни хубаво скобите, главно голямата, да не изплюе, щото все едно нищо няма да си направил. И това е
Не е сложно.

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Развиваш голямата гайка посредата на главината.По спомен е 30 или 32.Може да се наложи някой да ти държи спирачка ако не ти държи ръчната и тръба за по голяма упора.Развиваш я до някаде гайката и я оставяш.После лягаш от долу и развиваш 8-те болчето май толкова бяха абе ще ги видиш на вътрешните карета към диференциала.Като ги развиеш полуоската има каде да ходи на ляво на дясно за да можеш да я изкараш.След това с нещо като шило - по дебело примерно върха да е 1-2см в обиколка.И биеш с чука за да се отлепи от главината карето остави си гайката за всеки случай да не удариш някаде другаде по главината.Общо взето това е долу горе излизането на полуоската.След това хващаш я на менгеме или както ти е удобно.Карето трябва да е успоредно на пръта на полуоската.И ако имаш как чукни от 2-те страни на карето едновременно или поне по голяма площ от карето за да освободиш зегерката която е вътре.След като я освободиш сменяш маншона пълниш с грес обилно но не обикновенна а имаше специална за такива цели.После по обратния ред чукни карето към полуоската или го натисни ще усетиш кога щраква зегерката.И после зглобяваш и се кефиш, че бмв-тата рядко чупят карета не е като при колите с предно
кадето тая процедура много много често се прави 



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Само забравихте за най важното, а то е въпроса - лесно ли е?
Ако карето излезе от главината Да, ако не излизе дупе да ти е яко
. Моята е италианка и едното излезе след 1 час бой с 5кг чук. Другото направо ме е страх да го барам. За Германките да не говорим.
Ако карето излезе от главината Да, ако не излизе дупе да ти е яко

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна маншони полуоски-как?
maxpower написа:Само забравихте за най важното, а то е въпроса - лесно ли е?
Ако карето излезе от главината Да, ако не излизе дупе да ти е яко. Моята е италианка и едното излезе след 1 час бой с 5кг чук. Другото направо ме е страх да го барам. За Германките да не говорим.
Да



- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Смяна маншони полуоски-как?
И накрая като ти писне от млатене,изчерпал ти се е набора от псувни и не можеш да разглобиш карето си взимаш едни неопренови маншони ,един конус ,плюеш си на ръцете и воала 


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна маншони полуоски-как?
А тази гайка на главината не регулира ли лагерите на задните колела?И после как да знам колко да ги натегна!? 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Nasko_325TD написа:А тази гайка на главината не регулира ли лагерите на задните колела?И после как да знам колко да ги натегна!?
Когато лагера е конусен (при барабанни спирачки) тогава се натяга умерено. При нас лагерите са цели (сачмени) и се натяга на макс.
- MotorsportPower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1981 Corvette
Re: Смяна маншони полуоски-как?
А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Смяна маншони полуоски-как?
plradev написа:И накрая като ти писне от млатене,изчерпал ти се е набора от псувни и не можеш да разглобиш карето си взимаш едни неопренови маншони ,един конус ,плюеш си на ръцете и воала
По този начин как се омазах само аз си знам


БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна маншони полуоски-как?
MotorsportPower написа:А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.
А как става откачането само от дифа?

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Nasko_325TD написа:MotorsportPower написа:А принципно може и само като се откачи от към дифа.
Няма смисъл да се сваля полуоската, на моята така ги смених.
А как става откачането само от дифа?
Kaто развърти шестограмните болтове/спрямо чашките на дифа/ и полуоската висне надолу

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Смяна маншони полуоски-как?
Масло изтича ли от дифа или не дава фера?
Може ли да ми пкажеш кое се развива от схемата колега?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25


Може ли да ми пкажеш кое се развива от схемата колега?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани