Губене на антифриз + леко прегряване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
Dirty M5 driveR написа:Друго се чудя аз - може ли от това прегряване термостата да е заминал. Нещо ми се струва, че колата загрява по-бавно, а и като обезвъздушавах забелязах, че маркуча от термостата към радиатора стана топъл преди стрелката да е стигнала 12ч. На извънградско я пробвах - не изстива. Ако е заминал и е от прегряването - ок. Но ако не от това - уцелил съм еб@ти ментето - на 1500км е, закупен от Ауто +
Принципно е биметална пластина и се получава тъй наречената умора обаче не е проектирана за такова кратко време да сгъне кънките та остава другото ти предположение

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
Dirty M5 driveR написа:Друго се чудя аз - може ли от това прегряване термостата да е заминал. Нещо ми се струва, че колата загрява по-бавно, а и като обезвъздушавах забелязах, че маркуча от термостата към радиатора стана топъл преди стрелката да е стигнала 12ч. На извънградско я пробвах - не изстива. Ако е заминал и е от прегряването - ок. Но ако не от това - уцелил съм еб@ти ментето - на 1500км е, закупен от Ауто +
Нямам случай, маркуча да се е стоплил(дори леко) преди стрелката да удари 12. Дори минават 5-6 минути след като е на 12 и тогава започва да се затопля. Това при обезвъздушаване с нови и ползвани термостати, да кажем 5-6 пъти на мотори 1.8 и 2.0. 1.8-цата с 95 градусов термостат, 2-ката с 92 градуса.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
Еми при мен така стана. Ако термостата е останал (частично) отворен е нормално маркуча да се затопли. Именно това ме наведе на мисълта, че е заминал. Имам резервен, но няма да бързам да го сменям. Искам първо да се убедя.
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
Здравейте колеги,
Имам голям проблем с наскоро купената ми 320-ка Дизел. Проблема е че пие антифриз , и то доста! Имаше и бял пушек ! В БМВ измериха с нещо газовете от радиатора и ми казаха че колата гори антифриза. Ходих на сервиз , оказа се спукана глава! Целиндрите бяха пълни с вода . Купих нова глава “Втора рака“ смениха гарнитура,водна помпа! Извадих я от сервиза и като врътнах 200км ми светна отново ланпичката за течноста в охладителната система! Тенпературата на двигатела е на 12 часа, тоест не загрява !
След като истина малко и запалих видях че белия пушек си е останал! Та има ли си някой на представа какво може да е?
Имам голям проблем с наскоро купената ми 320-ка Дизел. Проблема е че пие антифриз , и то доста! Имаше и бял пушек ! В БМВ измериха с нещо газовете от радиатора и ми казаха че колата гори антифриза. Ходих на сервиз , оказа се спукана глава! Целиндрите бяха пълни с вода . Купих нова глава “Втора рака“ смениха гарнитура,водна помпа! Извадих я от сервиза и като врътнах 200км ми светна отново ланпичката за течноста в охладителната система! Тенпературата на двигатела е на 12 часа, тоест не загрява !
След като истина малко и запалих видях че белия пушек си е останал! Та има ли си някой на представа какво може да е?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
Ами следиш дали губи течност. Ако губи се връщаш обратно в сервиза да търсят причината.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Губене на антифриз + леко прегряване
go7in написа:Здравейте колеги,
Имам голям проблем с наскоро купената ми 320-ка Дизел. Проблема е че пие антифриз , и то доста! Имаше и бял пушек ! В БМВ измериха с нещо газовете от радиатора и ми казаха че колата гори антифриза. Ходих на сервиз , оказа се спукана глава! Целиндрите бяха пълни с вода . Купих нова глава “Втора рака“ смениха гарнитура,водна помпа! Извадих я от сервиза и като врътнах 200км ми светна отново ланпичката за течноста в охладителната система! Тенпературата на двигатела е на 12 часа, тоест не загрява !
След като истина малко и запалих видях че белия пушек си е останал! Та има ли си някой на представа какво може да е?
Бял пушек = антифриз в цилиндрите, т.е. най-вероятно е прегрявана и имаш спукана глава. Дано не съм прав, обаче се случва.
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани