Проблем с парното
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с парното
При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)
Re: Проблем с парното
vinio написа:При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)
Това е доста спорно , но е добро припомняне за капачката и важната й роля в охладителната система. Иначе имам парно доста преди да е достигнала работното си налягане системата . Сега съм на същата тема само че с Е36-цата където виждам същите ла.на по отношение на клапаните (както е описал колегата Zvetiko )и дори се чудих де ще ги търся тея гумички и как ще ги монтирам , но щом става и така май така ще бъде. Имам един въпрос по тея клапани , конусчетата са метални , но към тях са закрепени едни пръчици ( от някаква пластмаса) които влизат в цилиндричната куха ос на металната котва обаче свободно и имайки предвид че висят надолу като как запушват отворите за навлизането на антифриз към всяка от двете страни ей така от земното притегляне ли щото хода на тея котвички ( вярно са с пружинки ) е ограничен и не мисля по този начин да притискат конусите към отворите. И защо тея конусчета са свободни спрямо котвичките , а не захванати твърдо към тях и така да се движат заедно . А колкото до термостата оригиналния ми е 67лв , но пък е едно към едно със БЕР ( за М51 мотор ) и такъв в магазините повече от 35лв не струва та не мисля скъпо май пък и за пръв път чувам за два броя поне на Е34 .
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Проблем с парното
Да то това е ясно
Намерих една тема части нови с намаления момчето каза че за 25 кинта го дава и сега на края на месеца само да преведат заплатите ще си го поръчам.......

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем с парното
Какъв е мотора на колата, че нещо се зачудих, що ше прай 100 кинта тоз термостат?
Оригинален немски, от немция ми го донесоха за неколко евро. Тука, като да борим кризата ще е умножено поне по 5, но пак не мой да напрай 100,, та, сподели за кво иде реч.
Моя оригинален помня, че ми легна под 30 кинта. Със сигурност.
Оригинален немски, от немция ми го донесоха за неколко евро. Тука, като да борим кризата ще е умножено поне по 5, но пак не мой да напрай 100,, та, сподели за кво иде реч.
Моя оригинален помня, че ми легна под 30 кинта. Със сигурност.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Проблем с парното
_65536_kb_sec_ написа:PornoMANo написа:Е кво, без помпа не прегрява ли?Или зимата криво-лево се справя?
Не просто на място парното не духа така топло както в обороти.
С помпата духа еднакво добре зиме лете на място или в движение.
Помпата с преправяне на буксата става от какъвто и да било немски автомобил (че и не само немски).
Теми за ремонта и има достатъчно освен това.
ПС ако тествате помпата имайте в предвид че управлението я спира при определена позиция на врътката на парното
Цц, аз мисля за водна помпа говорите и се хванах за главата.



Re: Проблем с парното
vladobate написа:vinio написа:При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)
Това е доста спорно , но е добро припомняне за капачката и важната й роля в охладителната система. Иначе имам парно доста преди да е достигнала работното си налягане системата . Сега съм на същата тема само че с Е36-цата където виждам същите ла.на по отношение на клапаните (както е описал колегата Zvetiko )и дори се чудих де ще ги търся тея гумички и как ще ги монтирам , но щом става и така май така ще бъде. Имам един въпрос по тея клапани , конусчетата са метални , но към тях са закрепени едни пръчици ( от някаква пластмаса) които влизат в цилиндричната куха ос на металната котва обаче свободно и имайки предвид че висят надолу като как запушват отворите за навлизането на антифриз към всяка от двете страни ей така от земното притегляне ли щото хода на тея котвички ( вярно са с пружинки ) е ограничен и не мисля по този начин да притискат конусите към отворите. И защо тея конусчета са свободни спрямо котвичките , а не захванати твърдо към тях и така да се движат заедно . А колкото до термостата оригиналния ми е 67лв , но пък е едно към едно със БЕР ( за М51 мотор ) и такъв в магазините повече от 35лв не струва та не мисля скъпо май пък и за пръв път чувам за два броя поне на Е34 .
наистина е звучи невероятно,но при мен е факт.
само ми е интересно как със скапан темостат няма да има парно само на тихи обороти

- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Проблем с парното
Колега долей си антифриз, от ниското ниво е (поне при мен така беше). Ако не поема повече покарай на дълъг път и след това обезвъздуши ако има въздух и виж дали ще ти се реши проблема.
- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Проблем с парното
Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с парното
metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
Няма и да се изправи на цяло, тея коли стоят малко преди средата,така е нормално,и аз и се шашнах,ма ако всичко ти работи,не я пипай
Следи нивото на антифриз,дали няма бЕло по капачката на маслото и пръчката, парното дали работи...
За 1 месец 3 пъти я обезвъздушавахме, последно вчера да съм сигурна свалихме водна помпа, всичко е наред, но ще следя и аз, но моята не беше обезвъздушена както трябва


Много като тебе вече плакаха ...
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблем с парното
metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
оправи ли проблема с парното
King Regards, 0888 750 222
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Проблем с парното
metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта.

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблем с парното
biem_w написа:metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта.
Ако всичко е наред ... с охлаждането, мотора, маслото, без допълнително монтирани агрегати, веднъж като ти загрее трябва да ти държи на 12 +/- 1 мм не повече. Няма значение лете/зиме, баир/наклон
King Regards, 0888 750 222
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Проблем с парното
plboy написа:biem_w написа:metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...
не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта.
Ако всичко е наред ... с охлаждането, мотора, маслото, без допълнително монтирани агрегати, веднъж като ти загрее трябва да ти държи на 12 +/- 1 мм не повече. Няма значение лете/зиме, баир/наклон
При мене значи става преохлаждане


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: Проблем с парното
Ми те греят от зле поддържана охладителна система, не от глобалното затопляне.
biem_w, колега, смятам, че е излишно да ти казвам, че нещо не е наред, не може веднъж загряла да й пада температурата. За мен термостата не си върши работата и седи предимно отворен...



- metalium
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 7.06.2011
- Местоположение: Твърдица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
Re: Проблем с парното
plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани