Проблем с парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Проблем с парното

Мнение от vinio » 23 Окт 2011, 17:09

При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от vladobate » 23 Окт 2011, 17:44

vinio написа:При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)

Това е доста спорно , но е добро припомняне за капачката и важната й роля в охладителната система. Иначе имам парно доста преди да е достигнала работното си налягане системата . Сега съм на същата тема само че с Е36-цата където виждам същите ла.на по отношение на клапаните (както е описал колегата Zvetiko )и дори се чудих де ще ги търся тея гумички и как ще ги монтирам , но щом става и така май така ще бъде. Имам един въпрос по тея клапани , конусчетата са метални , но към тях са закрепени едни пръчици ( от някаква пластмаса) които влизат в цилиндричната куха ос на металната котва обаче свободно и имайки предвид че висят надолу като как запушват отворите за навлизането на антифриз към всяка от двете страни ей така от земното притегляне ли щото хода на тея котвички ( вярно са с пружинки ) е ограничен и не мисля по този начин да притискат конусите към отворите. И защо тея конусчета са свободни спрямо котвичките , а не захванати твърдо към тях и така да се движат заедно . А колкото до термостата оригиналния ми е 67лв , но пък е едно към едно със БЕР ( за М51 мотор ) и такъв в магазините повече от 35лв не струва та не мисля скъпо май пък и за пръв път чувам за два броя поне на Е34 .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Проблем с парното

Мнение от metalium » 23 Окт 2011, 19:11

Да то това е ясно :D Намерих една тема части нови с намаления момчето каза че за 25 кинта го дава и сега на края на месеца само да преведат заплатите ще си го поръчам.......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с парното

Мнение от Stoqnov_ » 24 Окт 2011, 22:45

Какъв е мотора на колата, че нещо се зачудих, що ше прай 100 кинта тоз термостат?

Оригинален немски, от немция ми го донесоха за неколко евро. Тука, като да борим кризата ще е умножено поне по 5, но пак не мой да напрай 100,, та, сподели за кво иде реч.
Моя оригинален помня, че ми легна под 30 кинта. Със сигурност.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от PornoMANo » 29 Окт 2011, 13:33

_65536_kb_sec_ написа:
PornoMANo написа:Е кво, без помпа не прегрява ли? :roll: Или зимата криво-лево се справя?


Не просто на място парното не духа така топло както в обороти.
С помпата духа еднакво добре зиме лете на място или в движение.
Помпата с преправяне на буксата става от какъвто и да било немски автомобил (че и не само немски).
Теми за ремонта и има достатъчно освен това. ;)

ПС ако тествате помпата имайте в предвид че управлението я спира при определена позиция на врътката на парното :winky:


Цц, аз мисля за водна помпа говорите и се хванах за главата. :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Проблем с парното

Мнение от vinio » 29 Окт 2011, 15:12

vladobate написа:
vinio написа:При мен проблема се реши с пилене на ръба на разширителният съд.Просто гумичката на капачката не уплътняваше добре и водната система е работила с по-ниско налягане.
П.С.благодарности на Иво Станчев(stanchev)

Това е доста спорно , но е добро припомняне за капачката и важната й роля в охладителната система. Иначе имам парно доста преди да е достигнала работното си налягане системата . Сега съм на същата тема само че с Е36-цата където виждам същите ла.на по отношение на клапаните (както е описал колегата Zvetiko )и дори се чудих де ще ги търся тея гумички и как ще ги монтирам , но щом става и така май така ще бъде. Имам един въпрос по тея клапани , конусчетата са метални , но към тях са закрепени едни пръчици ( от някаква пластмаса) които влизат в цилиндричната куха ос на металната котва обаче свободно и имайки предвид че висят надолу като как запушват отворите за навлизането на антифриз към всяка от двете страни ей така от земното притегляне ли щото хода на тея котвички ( вярно са с пружинки ) е ограничен и не мисля по този начин да притискат конусите към отворите. И защо тея конусчета са свободни спрямо котвичките , а не захванати твърдо към тях и така да се движат заедно . А колкото до термостата оригиналния ми е 67лв , но пък е едно към едно със БЕР ( за М51 мотор ) и такъв в магазините повече от 35лв не струва та не мисля скъпо май пък и за пръв път чувам за два броя поне на Е34 .

наистина е звучи невероятно,но при мен е факт.
само ми е интересно как със скапан темостат няма да има парно само на тихи обороти :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

Re: Проблем с парното

Мнение от cherrypopper » 12 Ное 2011, 18:34

Колега долей си антифриз, от ниското ниво е (поне при мен така беше). Ако не поема повече покарай на дълъг път и след това обезвъздуши ако има въздух и виж дали ще ти се реши проблема.
Изображение Elegance is the key to success ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Проблем с парното

Мнение от metalium » 15 Яну 2012, 20:53

Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с парното

Мнение от Ronka » 15 Яну 2012, 21:00

metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...


Няма и да се изправи на цяло, тея коли стоят малко преди средата,така е нормално,и аз и се шашнах,ма ако всичко ти работи,не я пипай
Следи нивото на антифриз,дали няма бЕло по капачката на маслото и пръчката, парното дали работи...
За 1 месец 3 пъти я обезвъздушавахме, последно вчера да съм сигурна свалихме водна помпа, всичко е наред, но ще следя и аз, но моята не беше обезвъздушена както трябва :kuku:
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с парното

Мнение от plboy » 19 Яну 2012, 22:57

metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...


оправи ли проблема с парното
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Проблем с парното

Мнение от biem_w » 19 Яну 2012, 23:22

metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...

не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта. :yes:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Проблем с парното

Мнение от plboy » 22 Яну 2012, 20:05

biem_w написа:
metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...

не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта. :yes:


Ако всичко е наред ... с охлаждането, мотора, маслото, без допълнително монтирани агрегати, веднъж като ти загрее трябва да ти държи на 12 +/- 1 мм не повече. Няма значение лете/зиме, баир/наклон
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Проблем с парното

Мнение от biem_w » 22 Яну 2012, 22:22

plboy написа:
biem_w написа:
metalium написа:Колеги смених си термостата и тоя които извадих е немски и е на 80 градоса така пише на него дадоха ми френски които е на наи големи градоси и го дават на 88 да отваря и стрелката сега ми стои почти на 12 но все още неможе да се изправи на цяло.... Гаранция че е обезваздошена перфектно...

не ти трябва да ти е точно изправена! . аз през лятото ми е една идейка преди средата а зимата вмомента изобщо непомирисва средата. даже като карам по наклон и отива преди първата черта. :yes:


Ако всичко е наред ... с охлаждането, мотора, маслото, без допълнително монтирани агрегати, веднъж като ти загрее трябва да ти държи на 12 +/- 1 мм не повече. Няма значение лете/зиме, баир/наклон

При мене значи става преохлаждане :mhihi: ама аз съм спокоен.. до ся съм сменил непомня колко точно бмв-та и нито едно не ми е било преди средата. сичките са били малко след нея :mhihi:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното

Мнение от PornoMANo » 22 Яну 2012, 22:35

Ми те греят от зле поддържана охладителна система, не от глобалното затопляне. :lol: biem_w, колега, смятам, че е излишно да ти казвам, че нещо не е наред, не може веднъж загряла да й пада температурата. За мен термостата не си върши работата и седи предимно отворен...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.06.2011
Местоположение: Твърдица
Пол: Мъж
Кара: BMW E34

Re: Проблем с парното

Мнение от metalium » 31 Юли 2012, 23:47

plboy ne не колега не се опрви се една и саща нямам хубаво парно и това е и сега имам ядове стрелката пончкога ми стои след 12-си и като я огася и и сле малко пак дам контакт и стрелката отива чак на следващата чартичка и немога да разбера защо ?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook