проблем - не пали топла. - РЕШЕН!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
проблем - не пали топла. - РЕШЕН!
От известно време имам странен проблем. Колата е Е46д, 136к. Сутрин като е студена пали от раз. Когато загреее и ако я загася и непосредствено пак опитам да запаля двигателя - пали, но ако изчакам 10 - 15 минути - няма палене докато не истине двигателя.
Всичко на таблото си свети както си трябва, няма нищо необичайно. Давам на контак, изгасва лампата за грееене и когато завъртам ключа в положение за стартиране "нищо не става". Не се чува никакъв звук, нито цъкане, абе нищо.
Имам 4-ри оригинални ключа, няма разлика, не пали с нито един.
Пробвах, когато не може да запали, с въже на буксир като ме дръпнат пали, следователно изключвам имобилайзера.
Ако ще е клеморед, защо въднъж не ми го направи като е студена?
С чисто нов акумулатор съм.
Когато е студена, пали без никакви затруднени, няма и никакви по ралични шумове от стартера.
Ако някой има и най-малка представа какво може да е - нека сподели.
За сега съм се насочил към демонтаж и проверка на стартер, но ще съм доста учуден ако проблема не е оттам.
Всичко на таблото си свети както си трябва, няма нищо необичайно. Давам на контак, изгасва лампата за грееене и когато завъртам ключа в положение за стартиране "нищо не става". Не се чува никакъв звук, нито цъкане, абе нищо.
Имам 4-ри оригинални ключа, няма разлика, не пали с нито един.
Пробвах, когато не може да запали, с въже на буксир като ме дръпнат пали, следователно изключвам имобилайзера.
Ако ще е клеморед, защо въднъж не ми го направи като е студена?

С чисто нов акумулатор съм.
Когато е студена, пали без никакви затруднени, няма и никакви по ралични шумове от стартера.
Ако някой има и най-малка представа какво може да е - нека сподели.
За сега съм се насочил към демонтаж и проверка на стартер, но ще съм доста учуден ако проблема не е оттам.
Последна промяна BAHKATA_TDI на 26 Окт 2011, 21:40, променена общо 1 път
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем - не пали топла.
BAHKATA_TDI написа:От известно време имам странен проблем. Колата е Е46д, 136к. Сутрин като е студена пали от раз. Когато загреее и ако я загася и непосредствено пак опитам да запаля двигателя - пали, но ако изчакам 10 - 15 минути - няма палене докато не истине двигателя.
Всичко на таблото си свети както си трябва, няма нищо необичайно. Давам на контак, изгасва лампата за грееене и когато завъртам ключа в положение за стартиране "нищо не става". Не се чува никакъв звук, нито цъкане, абе нищо.
Имам 4-ри оригинални ключа, няма разлика, не пали с нито един.
Пробвах, когато не може да запали, с въже на буксир като ме дръпнат пали, следователно изключвам имобилайзера.
Ако ще е клеморед, защо въднъж не ми го направи като е студена?![]()
С чисто нов акумулатор съм.
Когато е студена, пали без никакви затруднени, няма и никакви по ралични шумове от стартера.
Ако някой има и най-малка представа какво може да е - нека сподели.
За сега съм се насочил към демонтаж и проверка на стартер, но ще съм доста учуден ако проблема не е оттам.
Ванка има логика да е в стартера проблема, но това без да се свали стартера и да се видят четките и колектора няма как да се установи, но не е лошо първо да се закачи на диагностика да не излезе нещо друго и да се окаже, че си дал излишни пари за сваляне на стартер, а ти свалиш ли го със сигурност ще му смениш втулките и четките и отиваш минимум на 100-тина лева и ако се окаже нещо друго

Мой съвет първо диагностика да си сигурен, че не е нещо друго и тогава стартера долу.
Re: проблем - не пали топла.
Колега, провери силовите токови връзки дали са здрави и имат добър допир. Нищо, че е нов акумулатора това прилича на проблем по токовете. Тръгваш баш от акуилатора и клемите, проверяваш всички силови кабели от отзад до отпред. Проверяващ минусте (масите), особено тази към стартера. Обърни внимание на всички маси изобщо - има няколко! Дори и тази, която е зад ЕКУто до АБСа. И когато се увериш, че всичко е ок - минаваш към стартера! Успех и дано лесно се намери проблема! Няколко пъти вече го виждам това на 136 коня и между другото на всички е бил проблема в кабелите и връзките. Не изключвам стартера разбира се, но почни със силовите кабели!
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: проблем - не пали топла.
Не само е само проблем при 136к.с. и при мен го имаше лятото същия проблем...мислех ,че е акумулатор, стартер, клеморед и какво ли още не.Един ден ми се наложи да сваялм клемите от акумулатора, след което уж ги бях затегнал.Всичко се оправи и не съм имал пробелм да чукам на дърво.Та искам да ти кажа провери си първо кабелите,както Slitter ти е казал и след това диагностика и стартер 

Последна промяна jbankov на 24 Окт 2011, 9:42, променена общо 1 път

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: проблем - не пали топла.
Според мен е лош контакт .При загрят двигател от топлото се губи контакта.Разхлабена окислена или нагоряла връзка по линията на контактното реле на стартера или около стартера по силовите кабели. Като дадеш да върти поне чукането на релето трябва да се чува дори и да не завърта стартера и ако го няма значи не стига ток до него.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: проблем - не пали топла.
Колеги, днес ми смениха четките и втулките на стартера и го почистиха. И се скъсва да върти
Цял ден няма никакви проблеми
Проблема е решен.
Благодаря на всички отзовали се колеги!

Цял ден няма никакви проблеми

Проблема е решен.
Благодаря на всички отзовали се колеги!
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: проблем - не пали топла.
BAHKATA_TDI написа:Колеги, днес ми смениха четките и втулките на стартера и го почистиха. И се скъсва да върти![]()
Цял ден няма никакви проблеми![]()
Проблема е решен.
Благодаря на всички отзовали се колеги!
И колко пари излезе цялото упражнение (четки, втулки и работа), защото ми мирише че ще го правя в скоро време?
Мерси предварително за инфото!
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: проблем - не пали топла.
vladobosh написа:BAHKATA_TDI написа:Колеги, днес ми смениха четките и втулките на стартера и го почистиха. И се скъсва да върти![]()
Цял ден няма никакви проблеми![]()
Проблема е решен.
Благодаря на всички отзовали се колеги!
И колко пари излезе цялото упражнение (четки, втулки и работа), защото ми мирише че ще го правя в скоро време?
Мерси предварително за инфото!
Точно 85 лева.
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: проблем - не пали топла.
BAHKATA_TDI написа:vladobosh написа:BAHKATA_TDI написа:Колеги, днес ми смениха четките и втулките на стартера и го почистиха. И се скъсва да върти![]()
Цял ден няма никакви проблеми![]()
Проблема е решен.
Благодаря на всички отзовали се колеги!
И колко пари излезе цялото упражнение (четки, втулки и работа), защото ми мирише че ще го правя в скоро време?
Мерси предварително за инфото!
Точно 85 лева.
Ако това е със свалянето и поставянето е супер цена

Благодаря за отговора!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани