M40 работи на 3 цилиндъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
M40 работи на 3 цилиндъра
Колеги,
според мен проблема е в дистрибуторната капачка, но кажете и вие мнението си:
колата работи зле - трепери на едно място и тръгва трудно все едно няма мощност и 100% работи на 3 цилиндъра. Пали много трудно след много въртене. До 1300-1400 оборота е зле, а после се оправя.
Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.
според мен проблема е в дистрибуторната капачка, но кажете и вие мнението си:
колата работи зле - трепери на едно място и тръгва трудно все едно няма мощност и 100% работи на 3 цилиндъра. Пали много трудно след много въртене. До 1300-1400 оборота е зле, а после се оправя.
Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.
Drift machine ....
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
Горе-долу сам си си отговорил на въпроса 
Това,че свещите са нови не е гаранция , че работят и при това добре(при толкова ментета). Моя съвет е, да се подсигуриш и след като установиш, кой цилиндър не работи, елиминирай със сигурност свещите и кабелите като причина и тогава се насочи към дистрибуторната капачка (делкото като цяло).
Не искам да те плаша, но в най-лошия случай може проблема да се окаже и доста по-сериозен, но това е краен вариант
Успех

Това,че свещите са нови не е гаранция , че работят и при това добре(при толкова ментета). Моя съвет е, да се подсигуриш и след като установиш, кой цилиндър не работи, елиминирай със сигурност свещите и кабелите като причина и тогава се насочи към дистрибуторната капачка (делкото като цяло).
Не искам да те плаша, но в най-лошия случай може проблема да се окаже и доста по-сериозен, но това е краен вариант

Успех

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
zorobg написа:Горе-долу сам си си отговорил на въпроса
Това,че свещите са нови не е гаранция , че работят и при това добре(при толкова ментета). Моя съвет е, да се подсигуриш и след като установиш, кой цилиндър не работи, елиминирай със сигурност свещите и кабелите като причина и тогава се насочи към дистрибуторната капачка (делкото като цяло).
Не искам да те плаша, но в най-лошия случай може проблема да се окаже и доста по-сериозен, но това е краен вариант
Успех
Как мога да проверя коя свещ не работи. Ако извадя кабела и сложа друга свещ ще стане ли или ще трябва и маса ?
Какъв по-сериозен проблем може да се окаже ?

Drift machine ....
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.

Само да уточня, че след извадиш кабела на дадения цилиндър, желателно е пак да го наденеш на свеща, че иначе ...


А иначе за сега се съсредоточи в/у свещи, кабели, капачки и палци и ако това не помогне, чак тогава можеш да започнеш да се притесняваш за по-сериозни проблеми

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.
Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?
Drift machine ....
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
аз ако съм бих взел от колега капачката да пробвам, или бих взел от форума втора ръка !! работеща !! за някаква символична сума да пробвам и ако се окаже това проблема да взема нова...
- bmw_318_iska
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 23.09.2011
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
а не може ли проблема да идва от дюза !!!
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
[quote="bmw_318_iska"]а не може ли проблема да идва от дюза !!!
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред[/quote
Колата се реже без роблем във високите незнам дали е дюза. По принцип ги смених моите дюзи с 4 други от кола, която не е виждала ГУ в живота си и промяна нямаше. В момента имам 4 резервни
иначе ако се съмняваш в свещите вземаш една хубава работеща и пробваш със смяна на всяка една твоя под ред[/quote
Колата се реже без роблем във високите незнам дали е дюза. По принцип ги смених моите дюзи с 4 други от кола, която не е виждала ГУ в живота си и промяна нямаше. В момента имам 4 резервни

Drift machine ....
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
grudev написа:Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.
Сам твърдиш че тя е зле, заеми се с този проблем на първо четене...
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
Cosworth написа:grudev написа:Дистр. е зле, вътре крачетата са изядени от ротора и не правят според мен добър контакт. Кабелите са ок, свещите са нови.
Сам твърдиш че тя е зле, заеми се с този проблем на първо четене...

Drift machine ....
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
grudev написа:bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.
Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?
Ти и на здрав двигател да извадиш свещ ще усетиш разлика.Просто нямаш рутина.Съвета ми е да викнеш някой с по -голям опит да слуша и гледа като вадиш кабелите.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: M40 работи на 3 цилиндъра
bavar4o.70 написа:grudev написа:bavar4o.70 написа:Оставяш мотора да работи на тихи обороти и почваш да вадиш кабелите един по един.При изваждане кабела на неработещия цилиндър,няма да има разлика в работата на мотора.При всички останали работата ще се влоши или ще гасне.
Колега, странното при мене е, че това го направих и нямаше промяна в работата на двигателя при всички свещи. В смисъл при тихи обороти извадих кабела на 1-ва свещ и нямаше промяна, върнах го, после извадих 2-ри кабели пак нямаше промяна, после 3-ти и 4-и и пак същото ?
Ти и на здрав двигател да извадиш свещ ще усетиш разлика.Просто нямаш рутина.Съвета ми е да викнеш някой с по -голям опит да слуша и гледа като вадиш кабелите.
Другата седмица е на доктор, но дотогава ще се опитам да си помогна сам.
Drift machine ....
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани