e28 520i kompressor :))

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 17 Апр 2006, 15:08

Чвстито Стефчо и много голфове и астри да размазваи и да те гледат така :shock: :shock: :shock:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 17 Апр 2006, 16:04

честито и от мен колицата наистина е внушителна


някои може ли да ми каже колко преблизително излиза тая глезотия с части и тнт ако не е таина .
може и на ЛС
Последна промяна LAST RIDE на 17 Апр 2006, 19:27, променена общо 1 път
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Апр 2006, 16:36

Честито.Още един наказателен ОЛДСКУУЛ :twisted:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 17 Апр 2006, 22:33

ЛУДНИЦААААааааа... Дрифтовете са възможни и от 1500 оборота на ВТОРА :shock: АУУУУУУпппп..ппп...пп...
Благодаря на всички за добрите думи!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Апр 2006, 23:27

И да я качиш на диното, задължително:) Сигурно има към 180 коня. Якото си е въртящия момент във всеки един момент:)
BMW only!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Апр 2006, 7:16

Ей такива работи като чета и гледам много се радвам , чак душата ми се стопля. Не че съм се съмнявал в Стефчо или Томи , ама ми е много драго че нещата малко по малко почват да се правят по цивилизован начин. Като изпълнение и като резултат. Айде много радости ,пък дет се казва :arrow: тая година компресор, догодина турбина :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 18 Апр 2006, 8:22

Браво на Томи и Стефчо. Под капака нещата изглеждат красиво. Това ще е един надежден автомобил.

Бихте ли споделили колко пари струваше проекта?
А и как по-конкретно се е променило поведението на колата? А разходът на гориво?
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Апр 2006, 9:18

Браво!
Адски красиво е под капака!

И аз да попитам нещо, голямо любопитство предизвикват подобни проекти в нас феновете :lol:

Колата преди беше с Jetronic, сега продължава ли да е с него? Гледам дебитомера си стои, а нали тъкмо той беше големия проблем с бууста, понеже като се надуе от един момент нататък показва само MAX или е с натегната пружина? запалването какво е? оригиналното с дистрибутора и вакуумния регулатор?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:26

b2 написа:Колата преди беше с Jetronic, сега продължава ли да е с него? Гледам дебитомера си стои, а нали тъкмо той беше големия проблем с бууста, понеже като се надуе от един момент нататък показва само MAX или е с натегната пружина? запалването какво е? оригиналното с дистрибутора и вакуумния регулатор?
И сега е с Jetronic, дебитомера е леко натегнат и е с по-големи дюзи. Наистина дебитомера прави таван на около 5000 об. Едно от решенията на проблема е дебитомер от М30 + пиджибек. Дистрибутора е оригиналния, но когато има налягане в колектора аванса намалява с около 5 градуса. И тук решението е пиджи или стендалоун.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:29

Babuna написа:Браво на Томи и Стефчо. Под капака нещата изглеждат красиво. Това ще е един надежден автомобил.

Бихте ли споделили колко пари струваше проекта?
А и как по-конкретно се е променило поведението на колата? А разходът на гориво?
За разхода да каже Стеф4о, може би е доволен. От Несебър до София му е изгоряла колкото и в атмосферен вариант.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:31

NeoPrint написа:ЛУДНИЦААААааааа... Дрифтовете са възможни и от 1500 оборота на ВТОРА :shock: АУУУУУУпппп..ппп...пп...
Благодаря на всички за добрите думи!
Хайде, хайде, не е толкоз бърза ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Апр 2006, 12:33

Само още едно въпросче, радвам се че ми отговаряш :lol:

има ли някъв специален регулатор на налягането на бензина, който го повишава в бууст или си е със стандартния?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:41

amd написа:И да я качиш на диното, задължително:) Сигурно има към 180 коня. Якото си е въртящия момент във всеки един момент:)
Не знам дали има 180 к.с. може би малко отдолу. Все пак буста е само 0.5-0.6, а и не забравяйте 4е компресора "гълта" коне. Този отнема около 15-20 к.с. при 14000 об. на вала на компр. Когато купим електроника и пипна аванса и горивото тогава ще е по добре :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:45

b2 написа:Само още едно въпросче, радвам се че ми отговаряш :lol:

има ли някъв специален регулатор на налягането на бензина, който го повишава в бууст или си е със стандартния?
Има, ама е при мен в сервиза :mhihi: защото бат Стефчо ми измъкна колата изпод ръцете. Ще си я кара по леки4ко докато го монтираме.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 12:48

[quote="b2"]Браво!
Адски красиво е под капака!

quote] На мен също ми хареса как се полу4и, надявам се и на останалите да им хареса. На големите снимки се вижда по-хубаво :D
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook