servisoil

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

servisoil

Мнение от ivo_cool » 17 Апр 2006, 22:40

здравеите имам проблем със индикатора за сервиз-оила смених си маслито и исках да го зачистя да си свети зелено но нещо не се получи попитах тук там от какво може да е тота и ми казаха че имало някакви батерии в таблото и било възможно да е от тех кажете ми възможно0 ли е дае от тях и как да си реша проблема
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Апр 2006, 23:15

Ти имаш 15 дупки в буксата за диагностика - с едно кабелче навъраш ако навътре и правиш контакт между 1 и 7 дупка, след което даваш контакт - за 9 секунди мисля трябва да ти изчезне oil service, а след 12-13 (изчакай 20-30 секунди за по-сигурно или просто гледай кога ще огаснат лампите) трябва да огасне и inspection-a, да стане зелен по-точно (гасне като запалиш). Ако не стане - провери да не си объркал дупките, които да окъсиш (макар, че на капачето си пише коя дупка кой номер е), провери дали си дал добър контакт с кабелчетата. АКо и тва не е проблема, значи батериите в таблото ти са заминали и трябва да ги смениш. Разглабя се самото табло, но след тва си приготви поялник, че са запоени. Ти си двоен стоп и батериите сигурно са продълговати, стандартни зареждащи се по 1.5 волта (там 600-700 милиампера), но при троен стоп са 2, наполовина дълги, 3 волтови батерии, които са по-шибани за намиране.
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

Мнение от ivo_cool » 17 Апр 2006, 23:28

да но при мен лошото е че нямам капаче от кадето да гледам номерата но все пак благодаря. А вярно лие че се разтичат и цялото табло отива по дяволите
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 17 Апр 2006, 23:34

номерата на дупките са на самата букса а не на капачката!
И внимавай че има разлика м/у 2ен стоп и 3ен!!! ;) :arrow:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Апр 2006, 23:54

Троен стоп 323? ;) Иначе си има разлика между двоен и троен! А числата са си точно на капачката, а не на самата букса. Средната дупка е 1, но 7-мицата е точно до нея. Опитай да намериш човек с друга Е30-ка и сравнете. Не, от батерии едва ли ще замине цялото табло, но е хубаво или да са здрави или да ги няма, защото не са знае дали киселината няма да прекъсне някоя писта!
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 18 Апр 2006, 15:04

А колко теми има изписани за oilservice ..., а за прословутите батерийки ... :roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 18 Апр 2006, 16:53

За диагностичната букса виж тук http://www.autoelectric.ru/auto/bmw/diag-connector.htm.

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 19 Апр 2006, 7:39

amd написа:Троен стоп 323? ;)


Ако е тази от аватара му нищо чудно да е 2.3 :mhihi: ама с 4 цилиндъра. Минал съм по тоя път четеш обява "Продавам БМВ 2.3, 1989г, 1500лв" и си мислиш "ааааа, 323 са само двоен стоп, тука има нещо гнило" ама за всеки случай звънкаш след седмица - колата продадена а продавача твърди че не била шестцилиндрова, а четири, а на тебе ти идва да си изядеш ГСМ-а.

Стига с офтопика. сега за батерийките - не е задължително да са акумулаторни, и най-обикновени стават.
Питане:
Някой знае ли какво означава ако изведнъж светне червения диод и надписа Inspection?
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Апр 2006, 10:16

Един написа:... за батерийките - не е задължително да са акумулаторни, и най-обикновени стават.
Акумулаторните няма да се разтекат от зарядния ток ("на контакт"). Ще изкарат доста повече време (>5години). ;)
Някой знае ли какво означава ако изведнъж светне червения диод и надписа Inspection?
По мое (непотвърдено :mhihi: ) мнение диодите са свързани само с ойлсървиса и гаснат според "десния педал". Инспекцията обаче си свети на точни километри/време.По-подробно. Май е на две години/24000 мили :dunno: :uups:. Знаещите да пишат 8)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 19 Апр 2006, 13:53

При мен инспекцията светка на всеки 11-11,5 месеца-следя я и си записвам кога съм я занулил(при изминати под 10 000 км. на година).

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook