Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от saleen » 18 Окт 2011, 16:32

kemakozeE36 написа:Изображение
на тия дараци задния капак им се отваря с ръчка намираща се под заключващия механизъм на задна лява врата. Когато ми се наложи за сефте да отварям на една такава капака беше бая чесане по врата :mhihi:

На още по- терсене място е ръчката за предния капак - срещу пасажерското място, под жабката, резервната гума пък е под предния багажник и ако някой не ти покаже кое се издърпва нагоре за да се отвори капака отдолу....смукача пък е незнайно защо между седалките, за удобство...
Счита се, че тия шкоди и трабантите имат празник на 24-ти май, първите, понеже багажника се отваря настрани, като корица на книга, вторите- щото са от картон ;)
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от barty » 18 Окт 2011, 17:48

Чистачките на Е39 :twisted: Този размер и особенно захващането :twisted: Т.е. че само чистачки за Е39 трябва да се търсят :kuku:
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от deyan-enchev » 18 Окт 2011, 18:02

При е34 нямаше ли пак такъв някакъв филм с чистачките?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от kemakozeE36 » 18 Окт 2011, 20:03

deyan-enchev написа:При е34 нямаше ли пак такъв някакъв филм с чистачките?

Ми дясната си е нормална чистачка, лявата малко е с обърнат захват рамото към перото, но пък самото перо(гумения елемент) се сменя лесно и евтино :yes:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от jordanov » 18 Окт 2011, 20:35

Като заговорихте за чистачки при 307 едната е 71 см, другата 66 см. Трудно се намират, а оригиналните са 90 лева. Ако вземеш по-къси сензора за дъжд полудява. На мен 90 лева са ми множко за чистачки де - за пежо :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от blacksapphire » 18 Окт 2011, 23:01

Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от benzin » 18 Окт 2011, 23:08

blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

и на ситроен C5 са същите :conf: :bang:
www.bmwпрофесори-bg.net


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от kemakozeE36 » 18 Окт 2011, 23:24

benzin написа:
blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

и на ситроен C5 са същите :conf: :bang:

Що па трябва да са от чавдар. На Боинг 737 са същите :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 0:03

blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

Тойота Корола Версо - 20 години по-късно , същия подлакътник :mhihi: Но пък реално погледнато е доста удобен :roll:


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Хаос » 19 Окт 2011, 0:14

blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

ама имат 4 позиции...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от cod-cdbp » 19 Окт 2011, 0:20

acho.rs написа:
blacksapphire написа:Подлакътниците на предните седалки в Е34, като от Чавдар. :mhihi: Изображение

Тойота Корола Версо - 20 години по-късно , същия подлакътник :mhihi: Но пък реално погледнато е доста удобен :roll:


...И реално погледнато колкото и да е грозен, си е отделен за пасажера и за шофьора, така че всеки да си му е комфортно. Това нещо от Е38 нататък - забрави да го видиш....

В този ред на мисли - Тоуота (някаква модертна "98+, май корола) - подлакътника е НЕИЗПОЛЗВАЕМ, защото е на педя над пода, а аз въпреки, че не съм особено висок (1,7х някъде) го гледам като от небето.....
Освен това - кретенията с обърнатата посока на лоста за чистачките.
Даването на мигач понякога гаси фаровете и тн и тн.
Мнението ми е че явно трябва да съм японец - 1.45м, да съм много фин в използването на цялото оборудване и тн.
Иначе е чудесна кола, която въпреки че е "модерна" (да се чете пластмасова) това не ми се наби в съзнанието на прима виста, е ако изключим че след всяко слизане ме хваща статичното електричество :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Определено много по добре от Дачия лОгън и КО ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Jordana » 19 Окт 2011, 0:31

На е34 късите светлини с тях и без тях все тая добре че дългите са добре
Опел комбо -опира плюсовата клема на акумулатора в предния капак и светваш като крушка
Форд транзит тъпото парно не загрява на градско и караш с посинели от студ ръце
На е34 тъпите амортисорчета на предния и заден капак дето все не държат и бият по главата
На е34 бъгавото централно заключване и никога не знаеш хвана ли дикиш алармата или не
рено клио 1.9 дизел за да свалиш алтернатор демонтираш радиатора и после алтернатора за да е по удобно
Фиат темпра постоянно разбитите лагер тампони на задното окачване за да е задницата като на татра разкрачена
Рено рапид 1.6 дизел супер широкото място за шофьора който най вероятно трябва да е китаец лилипут за да му комфортно
................и още много знайни и незнайни изцепки на човешкия технически гениййй...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от cod-cdbp » 19 Окт 2011, 0:59

Jordana написа:На е34 късите светлини с тях и без тях все тая добре че дългите са добре
Форд транзит тъпото парно не загрява на градско и караш с посинели от студ ръце
На е34 тъпите амортисорчета на предния и заден капак дето все не държат и бият по главата
На е34 бъгавото централно заключване и никога не знаеш хвана ли дикиш алармата или не
...


E съжалявам ама горните повече клонят към неподдържане - и шкаф у вас да имаш с такива амортисьори, пак ще ги смениш след няколко години.
А за централното като го е ровил бай Бакър Жичкаджията, то си е направо събитие че работи.
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от K_Ilkov » 19 Окт 2011, 8:43

както казва един съфорумец
станат на по 20 години тия коли и почват да се развалят :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от VesoPesa » 19 Окт 2011, 9:00

Jordana написа:На е34 късите светлини с тях и без тях все тая добре че дългите са добре
Опел комбо -опира плюсовата клема на акумулатора в предния капак и светваш като крушка
Форд транзит тъпото парно не загрява на градско и караш с посинели от студ ръце
На е34 тъпите амортисорчета на предния и заден капак дето все не държат и бият по главата
На е34 бъгавото централно заключване и никога не знаеш хвана ли дикиш алармата или не
рено клио 1.9 дизел за да свалиш алтернатор демонтираш радиатора и после алтернатора за да е по удобно
Фиат темпра постоянно разбитите лагер тампони на задното окачване за да е задницата като на татра разкрачена
Рено рапид 1.6 дизел супер широкото място за шофьора който най вероятно трябва да е китаец лилипут за да му комфортно
................и още много знайни и незнайни изцепки на човешкия технически гениййй...


Тука ще се намеся вече

Фаровете на е34-та си светят и то перфектно, само трябва да са регулирани правилно. А пък с едно разглобяване и почистване на лупата и стъклото отвътре става бял ден отпред ;)
Амортисьорчетата на предния капак са си перфе измислени, ама не са вечени както и ерекцията ;)
А за ценралното само ще кажа че проблема идва от пишман майстори ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook