Масло в свеща. Кво ша праим ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Масло в свеща. Кво ша праим ?
отворих да видя свещите и гледам едната омъслена. Ама така влажно седи, не е малко масло ходило там ... Другите са сухи. Двигателя има тяга, но само на място леко трепери - предполагам е от тази свещ. Иначе като дадеш газ е спокоен и ускорява без прекъсване.
На каккво се дължи това? Гарнитура на главата? Може ли да е нещо на сегментите?
Двигател М44 е36
На каккво се дължи това? Гарнитура на главата? Може ли да е нещо на сегментите?
Двигател М44 е36
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
на капака .. тука поне не е скъпа .. към нея има и тези О-пръстени комплект .. и на моята се омасляваха така свещите преди да я сменя( говорим за външно омасляване а не в цилиндъра нали).
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Alexi написа:на капака .. тука поне не е скъпа .. към нея има и тези О-пръстени комплект .. и на моята се омасляваха така свещите преди да я сменя( говорим за външно омасляване а не в цилиндъра нали).
как външно?
значи като отворих пластмасовия капак не се загледах в свеща, просто вмъкнах ключа и я развих. Като я извадих, видях, че плува в масло и погледнах в "цефта" и видях, че има масло извън цилиндъра, тоест отстрани на резбата на свеща. Ама дали е имало вътре незнам, при всички положения влезе сега малко вътре


това под номер 7 ли имате впредвид са ринговете?

Последна промяна CheGevara на 17 Апр 2006, 18:28, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
от тия О-пръстени се получава външно омасляване на свеща - т.е. не може да се стече в цилиндъра масло ако не я развиеш и рядко пречи на работата на двг... вече ако са мазни самите електроди на свеща вътре в цилиндъра ,по които прескача искрата е съвсем друга работа...
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
гледам, че никой нищо не казва и затова потърсих из чуждите форуми за тия гарнитури на свещите.
Ето едно много добро описание на смяната на гарнитурата при М52:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=101051
ще го опитам и аз
Ето едно много добро описание на смяната на гарнитурата при М52:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=101051
ще го опитам и аз

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани