ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: добрич
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: колело
Детайли за колата: 525tds 98г.

ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат

Мнение от svtln » 17 Окт 2011, 12:26

Здравейте, имам следния проблем с е39tds 1997автомат.
При движение на автомобила се получава нещо, като спиране на горивото за стотна от секундата. Това се получава при скорост около 40, 60 и 90-95км/h, като се кара с една постоянна скорост при обороти 1550-1800 по мои наблюдения при движение по наклон нагоре.
При комп.диагностика не показва грешки.
На място съм я форсирал като задържам на 2000 и след това на 3000 оборота за около 8 минути, но прекъсване или глъхнене нямаше.
В БМВ сервиза във Варна ми казаха, че 99% е ГНП, но за съжаление предлагат само нови и не отремонтирали или поправяли стари като моята.
Незнам дали да търся втора употреба ГНП или майстор, който да я поправи, ако подлежи на ремонт.
Ако знаете за майстор на ГНП с опит върху е39тдс, който да може да се справи с тази част около Варна, моля да ми дадете неговите координати.
Благодаря Ви, колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат

Мнение от gentata » 17 Окт 2011, 22:04

В "Дизел сервиз" предлагат ремонт на ГНП също така и в Bosh. В дизела ми предлагаха плочката за 250 лв. без гаранция не се и знае колко работи но "уж работела". В Бош правели ремонт на такива за цени в порядъка на 600-700 лв. или нещо такова с гаранция някаква май 6 месеца. А ето тук може да видиш за какво взимат тези 700 лв.
:driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: добрич
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: колело
Детайли за колата: 525tds 98г.

Re: ПОМОЩ проблем с е39tds 1997автомат

Мнение от svtln » 26 Окт 2011, 9:48

Решение на проблема.
1. Последва смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат нямаше. Прекъсването си остана.
2. При поредната компютърна диагностика се забеляза, че датчикът за температурата на водата и маслото си мени стойностите.
В моят случай показваше:
temp Масло – 82 ºС temp Вода – от 82 ºС за стотна скача на 110 ºС и отново се връща на 82ºС.
3. Смяната на този температурен датчик с 4 пина, който се намира между последните дюзи на главата доведе до решението.

Равносметка:
1. Компютърна диагностика при познат Монтьор в Добрич – единствен проблем датчик за водата.
Смяна на датчика. Намира се точно над ГНП-то. Резултат – 0.
2. Диагностика в Варна Карс - сервиз на БМВ.
Резултат – 99% ГНП. Нищо не предприех там.
3. В сервиз в Добрич предприех смяна на плочката на ГНП-то.
Резултат – 0. Върнахме старата.
4. Компютърна диагностика - датчикът за температурата на водата и маслото дава аномалии. Смяна на датчика. Резултат – 100% решение.
ВСИЧКО ТОВА, ЗАРАДИ ДАТЧИК ОТ 25лв.
Благодарение на Илко.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook