Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Сещам се за всички модели на Дачия. Всичко по тази Дачия е направено да личи от един километър, че е евтино. Всеки детаил нарочно е направен по-грубо и от по-евтина пластмаса и то така, че да се забелязва. Отделно ако си поръчаш някакъв модел, така е направен, че не можеш да го надградиш с някоя екстра на по-късен етап. Просто...(имаше една емотиконка за повръщане ама не мога да я намеря) като интериор е ебати кенефа.
- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ukelichko написа:Сещам се за всички модели на Дачия. Всичко по тази Дачия е направено да личи от един километър, че е евтино. Всеки детаил нарочно е направен по-грубо и от по-евтина пластмаса и то така, че да се забелязва. Отделно ако си поръчаш някакъв модел, така е направен, че не можеш да го надградиш с някоя екстра на по-късен етап. Просто...(имаше една емотиконка за повръщане ама не мога да я намеря) като интериор е ебати кенефа.





- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Имаме една служебна Дачия, вътре фабрично си мирише на обор
Никакви ароматизатори не помогнаха за близо 2 години, просто така си мирише 



- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Bavarcho написа:Като каза колегата горе форд се сетих и за Форд Фиеста от вторите 96 - 97г. мисля, на тях багажника им се отваря с копче отвътре, но това става само когато колата е угасена
От МК 3 (1989г.) багажника се отваря с бутон до скоростния лост или с ключа. И в двата случая си прав ,че това се случва само при изгасен двигател . Но от друга страна е най -полезното нещо при забравени ключове на контакта и заключена кола. Не ме питай от къде знам


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
взаимстването на логото на олимпийските игри като лого на известна марка автомобили 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Исузо Тропер дизел - дюзите са някакви уникални понеже през тях минава нафтата и маслото 


Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Тъпото изпълнение с джойстиците на БМВ Х5. Караш назад, отваряш вратата, за да видиш по-добре дистанцията отзад и встрани и .... колата забива на паркинг.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

на тия дараци задния капак им се отваря с ръчка намираща се под заключващия механизъм на задна лява врата. Когато ми се наложи за сефте да отварям на една такава капака беше бая чесане по врата


- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ситроен Берлинго мисля че е 96-та година, крика му е заврян на такова тъпо място че няма накъде и отделно че трябва да си изпочупи човек пръстите докато го вземе. Крика се намира зад шофьорската седалка. 

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Сега сменях на кенефа(Пежо406) на съпругата ми чистачките. За да стане тази работа трябва да се свали цялото рамо и то при отворен капак на двигателя.
Ама и производителите са си ебали майката. Вече и за смяна на чистачки трябва да се обърнеш към фирмен сервиз. Защото ако бях доктор едва ли щях да се справя. Следващият етап в развитието на автомобилната индустрия, ще е всяка кола да има нестандартен размер гуми, сложени на нестандартен размер джанти, с болтове с нестндартана глава. Така като спукаш гума се обаждаш на фирмения сервиз, той ти изпраща пътна помощ и само той може да ти продаде гуми за твоята кола. Така де, знаете ли колко милиони губят производителите от това, че не купуваме гуми от тях и не си сменяваме гумите в техни сервизи.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ukelichko написа:Сега сменях на кенефа(Пежо406) на съпругата ми чистачките. За да стане тази работа трябва да се свали цялото рамо и то при отворен капак на двигателя.
Ама и производителите са си ебали майката. Вече и за смяна на чистачки трябва да се обърнеш към фирмен сервиз. Защото ако бях доктор едва ли щях да се справя. Следващият етап в развитието на автомобилната индустрия, ще е всяка кола да има нестандартен размер гуми, сложени на нестандартен размер джанти, с болтове с нестндартана глава. Така като спукаш гума се обаждаш на фирмения сервиз, той ти изпраща пътна помощ и само той може да ти продаде гуми за твоята кола. Така де, знаете ли колко милиони губят производителите от това, че не купуваме гуми от тях и не си сменяваме гумите в техни сервизи.
По принцип е точно обратното - масово се вкарва унифицирането на детайли ... При БМВ например вече ще има един размер за цилиндър - 500кк и тн ...
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
На Е36 цата ме дразни ,че няма светодиоди на двете врътки на централния въздуховод.В тъмното се регулират на сляпо 

- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Не ме кефи къде са поставили бутоните за прозорците на Ауди А4 Б5.
Прекалено са назад спрямо нормалното положение на лявата ръка. За да ти е удобно, трябва да караш с максимално изместена назад седалка. Ама не всички са по 1,9 метра.
Прекалено са назад спрямо нормалното положение на лявата ръка. За да ти е удобно, трябва да караш с максимално изместена назад седалка. Ама не всички са по 1,9 метра.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
smg написа:Не ме кефи къде са поставили бутоните за прозорците на Ауди А4 Б5.
Прекалено са назад спрямо нормалното положение на лявата ръка. За да ти е удобно, трябва да караш с максимално изместена назад седалка. Ама не всички са по 1,9 метра.
А да не говорим, че като цяло е кофти (поне на мен) дето ги слагат копчетата за прозорците на кората на вратата. Много по удобно е да са на централната конзола до скоростния лост, като на Е36. Докато държиш волана с лявата ръка, всичко друго ти е на дясната.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Драгослав написа:На Е36 цата ме дразни ,че няма светодиоди на двете врътки на централния въздуховод.В тъмното се регулират на сляпо
то в Е36 няма нито един светодиод всъщност

пропуснахте някои слабости на модела - ако си миеш стъклото на отворен прозорец тече вода в купето ; фаровете са зле независимо с лещи или не ,хела бош или каквито модели има - зле са ; джантата има нечовешка склонност да заклинва на главината до степен да останеш на пътя ако спукаш гума ;
М40

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zAcK