730 дизел прекалено много въздух...

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от anzak » 14 Окт 2011, 20:29

пробвай разглоби старото и може и да я видиш :)
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от Alexi » 14 Окт 2011, 21:11

след като си махнал ЕГР-а няма как да не ти дава завишен поток въздух ,все пак ЕГР следва да отваря на празен ход .. не заради това не ти върви колата .. виж си в движение налягането на турбото ,огледай добре турбо пътищата за пропуски ,интеркулера също ... огледай и маркучите за клапана на турбото ( ако е вакумен че не го познавам 3.0 добре ) .. колата пуши ли

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от vladobate » 14 Окт 2011, 21:29

Първо колегата го е сменил тоя ЕГР вместо да го затапи ама негова си работа , второ не отваря на празен ход а на средни обороти ( доколкото знам ) и трето той кат отвори и тогава пуска част от изгорелите газове пак във всмукателните колектори та тогава се отчита евентуално повечко въздух . Ама нали колегата е писал че го е сменил с чисто нов та трябва да работи освен нещо компа да му казва кога не трябва да отвори или постоянно отворен и затва да има повечко въздух и най-вече е възможно спъването на двигателя с тея бедни на кислород въздуси :mhihi: .Това може да се провери кат махне буксата на ЕГР ( за да не получава сигнал за отваряне на клапана) и така да види дали ще живне колицата . Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от Alexi » 14 Окт 2011, 21:55

писал е че няма ЕГР вече а е сложил заместител .. как действа той сега няма да си преподаваме ,чети повечко .. точно факта че той не отваря генерира тази грешка - вместо да отвори и да пусне изгорели газове ,целия поток минава през МАФ-а и ЕКУ-то вижда това - не е повод колата да не върви ,тъй като ЕГР затваря постепенно при подаване на газ и от 2000 оборота нагоре е напълно затворил т.е. не се подават изгорели газове в цилиндрите .

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.08.2009
Местоположение: Bulgaria
Кара: e65 745i
Мечтае да кара: B7

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от CapTaiN » 16 Окт 2011, 17:10

Благодаря за отговорите,
Пообмислих идеята с ЕГР-а и се обадих на един приятел с Е39 същия мотор като моя ,сложих неговия ЕГР и пробвах магистралата ма същата работа докато неговата кола според него върви по-добре с моя заместител.Колкото до заместителя това е просто тръба с блокаж на входа на изгорелите газове и малко блокче към което се слага вакума от регулатора на егр-а тоест просто изключва достъпа на газове към колекторите.Тази седмица ще пробвам да сваля кулера и колекторите и ще търся пукнатини или нещо.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.08.2009
Местоположение: Bulgaria
Кара: e65 745i
Мечтае да кара: B7

Re: 730 дизел прекалено много въздух...

Мнение от CapTaiN » 12 Яну 2012, 15:10

Здравейте отново,

Съжалявам че неможах да пиша по-рано нооо работата си е работа :) .От край време забелязах че Webasto-то ми се включва когато си иска ,та реших да му махна бушона .След това направих един спорт-режим тест и открих че определено има разлика ,колата дърпа доста по-добре на високите и след 1 седмица каране вече забелязах ,че разхода падна с 2-3 литра на 100 градско.По това което намерих в интернет много хора се оплакват че им гори управляващата платка.

Дано да помогна на някой и да спестя част от нервите които вложих в тая простотия :bchug:

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook