Има ли проблем...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Има ли проблем...
.. ако двете части на кардана се разделят и после не се съберат по същия начин както са били






Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Няма проблем-направо го хвърляш
Другия вариант,е разглобяваш,превърташ шлиците и монтираш и пробваш,няма страшно,до 12 -тия път няма начин да не улучиш
А пък я най-добре си бележи 



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
аз знам един дет ги заварва и няма грижи





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Не съм разглабял кардан на БМВ (дано не ми се и налага);
Разглабял съм на Форд Сиера и там нямаше начин да объркаш нещо, защото имаше двоен шлиц и съответно само един начин за снаждане.
Това значи, че или
1. както казва Бавареца двете части са балансирани поотделно и (почти) няма значение как ще ги вържеш
или
2. т.нар. "баварски гноми" не са толко гениални колкото ги мислиме
Разглабял съм на Форд Сиера и там нямаше начин да объркаш нещо, защото имаше двоен шлиц и съответно само един начин за снаждане.
Това значи, че или
1. както казва Бавареца двете части са балансирани поотделно и (почти) няма значение как ще ги вържеш
или
2. т.нар. "баварски гноми" не са толко гениални колкото ги мислиме

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе проблема с кардана го реших криво ляво... ама сега излезна друг проблем
Всичко е ток по колата напрао е супер невероятна... само дето е за скрап... вече не и работи двигателя
Явно съм много уморен от дългите нощи под капака и под колата и нещо мое да пропускам ама не ще да запали, а пък всичко си има и ток на свещите и бензин и ток май отива към дюзите
Най-интерсното е че не и работи вентилатора на парното изобщо всеедно няма ток а пък всички бушони са здрави... не знам какво вентилатора има общо с двигателя ама имам чуството че нещата са свързани
Още малко да ме поядоса и я давам за скраб някъде

Всичко е ток по колата напрао е супер невероятна... само дето е за скрап... вече не и работи двигателя

Явно съм много уморен от дългите нощи под капака и под колата и нещо мое да пропускам ама не ще да запали, а пък всичко си има и ток на свещите и бензин и ток май отива към дюзите

Най-интерсното е че не и работи вентилатора на парното изобщо всеедно няма ток а пък всички бушони са здрави... не знам какво вентилатора има общо с двигателя ама имам чуството че нещата са свързани

Още малко да ме поядоса и я давам за скраб някъде


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
А душманин... ако знаеш как си се грижа за нея ... като любовница ми е, даже повече пари от жена ми гълта 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани