Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ти виж педалите на алфа 33 да видиш какво значи близо 

only rear wheel drive
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Току що направих няколко кръгчета на Купър С ,на слатинската борса да видя колко не върви
Не бях карал никакво мини до преди това. Това като въведение ,че 5 минути търсих ръчката за отваряне на предния капак ,която се оказа ,че се намира отдясно под жабката





Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
michev написа:ти виж педалите на алфа 33 да видиш какво значи близо


www.bmwпрофесори-bg.net
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
benzin написа:michev написа:ти виж педалите на алфа 33 да видиш какво значи близо
първата ми кола беше такава, Алфа 33 1.7 16v, от тия педали направо се бях изкривил и ми беше странно като влизам в друга кола
и скоростите много гадно им влизаха на тия алфи, специално бензиновите
и аз имах 33-ка 1.4 обаче
за педалите освен, че са един до друг са и широки по 2 пръста

сядаш на земята, а тия зад теб са като в театър 20 см над теб

обаче имаше леки Порше отенъци - ключа за палене и боксера

тва е от малкото коли различни от БМВ, от които имам много приятни спомени

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
СААБ 9000 -свалянето на картера е ужас.
МЕРЦЕДЕС А класа- почти за всеки ремонт се сваля двигателя с предния мост.
АЛФА РОМЕО- не искам да коментирам
СААБ 900-93 смяна на воден радиатор -филм. особено ако е турбо с климатик
СААБ 95 -смяна на водна помпа
ОПЕЛ- тигра екотек 1.4 - неможе да му се смени ремъка на динамото , трябва да си фокусник.
последните пасати и някои рена - ръчната им е on-off копче като минават преглед на валовете не става.
ФОРД МОНДЕО -последното мондео -дизел ,как са го мислили ама след смяна на горивен филтър - няма палене защото не може да се напълни филтъра
МЕРЦЕДЕС А класа- почти за всеки ремонт се сваля двигателя с предния мост.
АЛФА РОМЕО- не искам да коментирам

СААБ 900-93 смяна на воден радиатор -филм. особено ако е турбо с климатик
СААБ 95 -смяна на водна помпа
ОПЕЛ- тигра екотек 1.4 - неможе да му се смени ремъка на динамото , трябва да си фокусник.
последните пасати и някои рена - ръчната им е on-off копче като минават преглед на валовете не става.
ФОРД МОНДЕО -последното мондео -дизел ,как са го мислили ама след смяна на горивен филтър - няма палене защото не може да се напълни филтъра
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аз редовно си го казвамивчо написа:liloff написа:Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
.
Вярваш ли че ако и Боби го прочете, ще те анатемосат от МБ клуб !?
И все пак да питам - кой бенц е моно, че ми стана интересно ! Да ме прощават колегите за!...

Не са само Мерцедес. VW също доста го ползват. Просто за мен е ненадеждна система. Карбураторите и моноинжекциите са прости и си работят. Пълните инжекции също... ама таа механичната просто... имаш ли лош късмет, побеляваш. Както и за всичко на тоя свят, си има хора, които могат да го настройват, но са като динозаврите

124ките масово са моноинжекции.
След това си стават нормални ECU-та от 96-97ма натам.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа:ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна![]()
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това
Ам чи то и при е38 е така ве мой

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
124ките масово са моноинжекции.
Я пак?
Я пак?

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
stambo_81dg написа:ФОРД МОНДЕО -последното мондео -дизел ,как са го мислили ама след смяна на горивен филтър - няма палене защото не може да се напълни филтъра
аа ,за точно това мондео има специален инструмент с който се напълва филтъра през една от тръбичките ,състои се от буркан от лютеница и прахосмукачка :

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:Аз редовно си го казвамивчо написа:liloff написа:Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
.
Вярваш ли че ако и Боби го прочете, ще те анатемосат от МБ клуб !?
И все пак да питам - кой бенц е моно, че ми стана интересно ! Да ме прощават колегите за!...
Нямам нищо против моноинжекциона като поведение. Проблемът е че нещо ако се сговни, няма центроване.
Не са само Мерцедес. VW също доста го ползват. Просто за мен е ненадеждна система. Карбураторите и моноинжекциите са прости и си работят. Пълните инжекции също... ама таа механичната просто... имаш ли лош късмет, побеляваш. Както и за всичко на тоя свят, си има хора, които могат да го настройват, но са като динозавритеИзчезващ вид.
124ките масово са моноинжекции.
След това си стават нормални ECU-та от 96-97ма натам.
Ама моно-инжекцион и механичен инжекцион са две различни неща ...



Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Исках да напиша, че 124-ките масово са механични инжекции. Извинявам се!
Прочетох си пак мнението, масово съм писал моно вместо механичен, my bad, но се разбира какво имам предвид!
Прочетох си пак мнението, масово съм писал моно вместо механичен, my bad, но се разбира какво имам предвид!
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
покрай дъжда се сетих , опел астра ф, първата генерация астри най-гниещите , та на тях филтъра за купето е така заврян под чистачките че винаги когато вали водата се стича в него и се сещате какво става в купето ,започва едно бърсане мазане на конденса.... незнам дали при всички е така ,2 съм карал в дъждовно време и двете са били с мокър филтър
6>4
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ти се шегуваш ,според мен филтъра за купето е открит от Опел много след като тази Астра не е в производство 

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
texudo написа:alpina-ma6inata написа:texudo написа:...Акумулатора на Е34 под задната седалка, на Е39 смяна на крушките за осветление на рег. номер
, на Форд гайки, вместо болтове ма гумите
, бусове с предно предаване
,
Това за гайките не е само при Форд, при японски, корейски и т.н. също го има. Аз лично не виждам кое му е лошото?За монтаж на джантата е по-удобно, особено ако е по-голяма и тежка.
Ръждатаа и това, че често излизат със шпилките....
Я ела да сложиш гумата на джипа 35-ца ако не е на шпилки.

пп Гледам са за форд си писал,там всичко е възможно.




- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
acho.rs написа:Бих казал , че щеше да е хубаво в БМВтаат да има и "часовник" да показва температурата на маслото , особено на високообортните бензинови мотори ... Хем ще знаеш кога можеш да пържиш ,примерно като качи на 80 градуса , хем ще знаеш кога да спреш - като мине 150 градуса примерно![]()
Но чак недомислица , не е .
Е как да няма...




и тн.
Има "часовник" на които има нужда да има

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg