Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от vicho » 12 Окт 2011, 14:33

маневрирането със задна под 5-та е ОТВРАТ! Особено, ако трябва да направиш 10-на маневри :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Е.Димитров » 12 Окт 2011, 14:43

Сетих се за още нещо-ПЛЮЯ на идиота дето е измислил резервната гума да е под колата и да се държи на някаква гола ламарина,за да се свали/качи гумата се изискват ебаси и усилията а понеже всякакви ла*на дето газиш по пътя се лепят по гумата и с никаква автомивка не се измиват,при перфектно време ако си имал неблагоразумието да си спукал гума и решиш да извадиш резервната,може като един иследовател да разбереш в каква кал,гнас и ла*на си газил от последният път когато си ползвал резервната гума,а и ше я ползваш ако времето и атмосверните условия не са направили от резервната гума "напукана баница"... :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от GVT » 12 Окт 2011, 14:48

Huku написа:От една седмица имаме фирмен Шевролет Каптива 2011 и като трябва да направиш малко по-голям завой го правиш на два пъти :dunno:

Земи да смениш крушка на фар да видиш за какво става въпрос. :mhihi: :mhihi: Половината фейс барабар с фара вънка. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Царево
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от barabqga » 12 Окт 2011, 14:54

смяна крушка на стоповете на Фиат Пунто - в багажника при резервната гума има един инструмен (нещо като глух ключ) с който , като махнеш корите от колоната за към стопа с него тряя да развиеш фаровете да ги свалиш и тогава да сменяваш крушка баси акъла :mhihi:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Окт 2011, 15:00

SPEED_GABROVO написа:Ми аз съм нямал кола,ама имам похвално мнение за на бащата Пижото 306 :mhihi: ,те нали имат два фейслифта,нашето е първия. Гледам и други се кефят на 306ците,то май единственото хубаво е,че държат на ръжда. :mhihi:

OFF: 3 са фейслифтите на 306-ците. Иначе като изключим задния мост аз си бях доволен от количката. :) Но това е друга тема.

А това за резервната гума отдолу е наистина голяма глупост. И в много случаи ти е нужен още 1 човек за слагането обратно. На служебния форд транзит бях спукал гума веднъж и тя е там долу. С някакви зверски мъки я извадих, защото това нещо наподобяващо шайба, дето държи гумата едвам излиза през централния отвор. Абе сложно е за обяснение. На всичкото отгоре крика му беше от този тип, има го и при други модели:

http://shopix.bg/img/products/86/ps_fksch888.jpg

И предполагам всички знаят, че пръчката се мушка в тази халка отдясно. Да обаче като почнете да вдигате халката се усуква и се къса :shock: Та когато онзи път стана това нещо, първо едвам манах гумата и после вдигнах колата, но при вдигането ши*аната халкичка се скъса и добре че имах кой да викна с крокодил, та да свършиме работа. :evil: За въпросния транзит ще добавя това, което някой беше казал по-горе за капачката на резервоара и за отварянето на капака, като ключалката, която е на капака да я бяха направили надеждна поне. Последните два-три пъти като се опитвах не се получи нищо. Догодина като трябва да сменяме олиото (ако нещо не хвърли кости преди това :mhihi: ) ще трябва да вадиме козия крак сигурно. :mhihi:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от SPEED_GABROVO » 12 Окт 2011, 15:06

alpina-ma6inata написа:
SPEED_GABROVO написа:Ми аз съм нямал кола,ама имам похвално мнение за на бащата Пижото 306 :mhihi: ,те нали имат два фейслифта,нашето е първия. Гледам и други се кефят на 306ците,то май единственото хубаво е,че държат на ръжда. :mhihi:

OFF: 3 са фейслифтите на 306-ците. Иначе като изключим задния мост аз си бях доволен от количката. :) Но това е друга тема.


Как бре 3 вида са,нали първия модел и още 2 фейслифта. :dunno:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_306
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

E30 M3 Dreamer
Аватар
Мнения: 1153
Регистриран на: 4.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от bivola » 12 Окт 2011, 15:17

TNT написа:На тея Алфи 156 яко дразни дръжката за задната врата...

Много ме дразнят и тея коли, на които скоростния лост им е на таблото...

Страшен ташак е тва с 156-те. На моята зимата умирам от кеф като тръгна да возя някой и седи на -20 градуса отвън чакайки да му отворя :mhihi:
Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона :mhihi: :mhihi: :mhihi: И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК :mhihi:
:mhihi:

Автоморгаджията
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
Мечтае да кара: E60 ///M5

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Flash » 12 Окт 2011, 15:19

deyan-enchev написа:Заключването на предния капак на Форд е измислено с цел двигателя да не избяга от срам от коша :!:


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ahah: :ahah:
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 15:20

То като цяло трабанчето си е тъпо решение...

Аз не мога да се сетя за нещо в трабана , което да е измислено като хората . Вярно , че е на 60 години , но едно бегло сравнение с костенурката , прави нещата още по-горзни ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: усмихнат
Мечтае да кара: совалка

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от texudo » 12 Окт 2011, 15:21

...Акумулатора на Е34 под задната седалка :no: , на Е39 смяна на крушките за осветление на рег. номер :no: , на Форд гайки, вместо болтове ма гумите :no: , бусове с предно предаване :no: ,
Последна промяна texudo на 12 Окт 2011, 15:23, променена общо 1 път
"Наслаждавай се на малките неща,осбено на половия си орган.Големите проблеми тръгват от малките работи..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Kambe » 12 Окт 2011, 15:22

Форд Кугър - за да смениш крушка на късите трябва да се сваля целия фар :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Alexi » 12 Окт 2011, 15:25

като казахте трабант се сетих за варбуклука ,при него челетата са много но една от най ценните е че дръжките на вратите отвътре са хванати само за кората :mhihi: и след няколко години кората се издува навътре от дърпането при което ръчката за стъклото вече не може да се върти :mhihi: друга весела инженерна приумица е радиатора на мотора да се намира ЗАД него ,към купето :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от vicho » 12 Окт 2011, 15:26

Vra4anin написа:Е що за негодник ще е този, който ще прави 10 маневри :shock:


*някой, който са го оставили с по 5см от броните на паркинга
*някой, който си пази колата от драскотини и подпирания до колкото е възможно
*някой, който не познава габаритите на колата (считай жена ми се качва да кара)

и т.н. и т.н.

не е нужно да се заяждаме за такива работи, И ДА, КОНСТРУКТИВНО ТЪПО Е ЗАДНА ДА Е ПОД ПЕТА!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Окт 2011, 15:34

texudo написа:...Акумулатора на Е34 под задната седалка :no: , на Е39 смяна на крушките за осветление на рег. номер :no: , на Форд гайки, вместо болтове ма гумите :no: , бусове с предно предаване :no: ,

Това за гайките не е само при Форд, при японски, корейски и т.н. също го има. Аз лично не виждам кое му е лошото? :roll: За монтаж на джантата е по-удобно, особено ако е по-голяма и тежка.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от deyan-enchev » 12 Окт 2011, 15:37

@vicho човек в грешка си след пета като си се набрал на магисталата и отвърте ти идва да набиеш следващата скорост R-> rally !!!

Vra4anin Стана ми интересно кои модели на Пасат В3 имат проблеми с охлаждането, аз имам впечатления от 1.6ТД 1990та комби.
Един ден го съдрах от каране 2 пъти Стара Загора - София с ремаркето си носих частите на коша е30 у нас, и ни 1 път не загря а си го карах арабия на 5та по нагорнищата с 80км/ч.
Освен от разход на масло 1 литър на 1000км не мога да се оплача от работния кон.
Който с един резервоар 95 литра изминава разстоянието от тук до Венеция, и малко екскурзия на Плитвичките езера :mhihi:
Последна промяна deyan-enchev на 12 Окт 2011, 15:40, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: peshehodetz

Последни теми
Facebook