Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
Най тъпите решения при производството на автомобили
Колеги като зачетох одеве една тема за Е38 725TDS и се сетих да пусна тази тема
Та кажете кое ви е изумило в даден автомобил как може толкова тъпо да е направено от прозводителя. Аз ще дам пример с Мерцедес 124, ами това да монтират двигател 2.0 дизел 75 коня на това тежко купе просто не го разбирам и никога няма да го разбера
А 2000 бензин върви като лада 7ца на 4 зъба от ръчната спирачка и 5та скорост не е ясно защо са му я сложили след като нищо не се случва на нея...... И от климатроника на 124ката съм впечатлен, който представлява това,някой ако помни едно време на икарусите как се сменяха скоростите на автоматика, то горе долу изглежда 1:1





www.bmwпрофесори-bg.net
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пежо 406. Съединител, който не се регулира по никакъв начин. Няма автоматично регулиране, няма и ръчно. Просто с течение на времето педала започва да отлепя все по-нагоре. И страшно много картон. Много детайли, които в другите коли са от пластмаса, в тази кола са от пресован картон!!!
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
RENAULT 11 - Как по devil-ите може височината на облегалката да се регулира в четири положения - крайно долу, някакво средно надуло, някакво средно нагоре и крайно горе, чрез някаква пръчица...
edit: На FORD MONDEO `94-`95 (поне за този имам наблюдения) - като си отвориш пепелника и включиш 1, 3 или 5 скорости, той се затваря, защото му удряш капака с лоста.
edit: На FORD MONDEO `94-`95 (поне за този имам наблюдения) - като си отвориш пепелника и включиш 1, 3 или 5 скорости, той се затваря, защото му удряш капака с лоста.
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Лада Самара! Цялото тва е ебати недомислицата! 

Si non confectus, non reficiat.
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Всички коли, които ключа за фаровете им е на мигача.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
smg написа:Всички коли, които ключа за фаровете им е на мигача.
а на Рено 5 и клаксона е там


- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа:smg написа:Всички коли, които ключа за фаровете им е на мигача.
а на Рено 5 и клаксона е там
Още по-зле

И некви фордове бяха подобни...ужас.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Flash написа:RENAULT 11 - Как по devil-ите може височината на облегалката да се регулира в четири положения - крайно долу, някакво средно надуло, някакво средно нагоре и крайно горе, чрез някаква пръчица...
edit: На FORD MONDEO `94-`95 (поне за този имам наблюдения) - като си отвориш пепелника и включиш 1, 3 или 5 скорости, той се затваря, защото му удряш капака с лоста.
Явно моята 11-ка е била някаква поръчкова, защото беше бъкана с екстри. Рекаро седалки, ел стъкла, облегалката си се регулираше като на кола, централно, трети стоп, плюш и разни други.
Относно Форда, моят Ескорт можеше да се заключи с всеки ключ от Форд а се отключваше естествено само с неговия си. Което е голяма глупост.
Сега се сещам и за Е46-цата ми. Системата за сигурност, дето като я заключиш с дистанционното на ключа и няма отваряне отвътре. Веднъж така по навик цъкнах децата вътре без изобщо да се усетя какво правя.
Последна промяна ukelichko на 11 Окт 2011, 23:38, променена общо 1 път
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Zagy написа:Лада Самара! Цялото тва е ебати недомислицата!
ама па има много хубаво парно


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
На тея Алфи 156 яко дразни дръжката за задната врата...
Много ме дразнят и тея коли, на които скоростния лост им е на таблото...
Много ме дразнят и тея коли, на които скоростния лост им е на таблото...

- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
В тая тема ще има доста бисери като гледам
На Голф 2 дръжките на вратите
почти всяка зима сменяхме дръжки



На Голф 2 дръжките на вратите





- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Фиат мултипла- дразни ме целия.Всъщност като марка ме дразнят много 


- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пежо 307 като я заключваш или отключваш с дистанционното и има други 307-ци наоколо им се включват алармите, иначе не се отключват. Не е тъпо според мен, яко е за бъзик, ама така некой мое да ти стопи акумулатора.
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Клапите в колекторите (пеперудките) - специално за BMW.



http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
малумните задни спирачни апарати на фв... дето трябва инструмент за да прибереш буталото за да сложиш новите (по-дебели) накладки.
малумното предно окачване на ауди където трябва специален дилърски инструмент за да разединиш двете горни щанги на главината дето са надянати на един дълъг болт...
малумните предни главини на ауди дето трябва да наместваш спирачните дискове на главината за да съвпаднат болтовете за гумата.. докато държиш въпросната гума за да не падне...
малоумните болтове на ауди дето са по окачването и тампоните дето са прекалено дълги и няма място да ги извадиш като сменяш щанги...
малоумното на фв.... ех...
а да не почвам с мерцедес че само ще се изнервя...
малумното предно окачване на ауди където трябва специален дилърски инструмент за да разединиш двете горни щанги на главината дето са надянати на един дълъг болт...
малумните предни главини на ауди дето трябва да наместваш спирачните дискове на главината за да съвпаднат болтовете за гумата.. докато държиш въпросната гума за да не падне...
малоумните болтове на ауди дето са по окачването и тампоните дето са прекалено дълги и няма място да ги извадиш като сменяш щанги...
малоумното на фв.... ех...

а да не почвам с мерцедес че само ще се изнервя...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани