Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 23.08.2011
Местоположение: Варна
Кара: е36 1.8i
Мечтае да кара: z4/850i
Детайли за колата: коли без тавани, мани

Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от zonian » 09 Окт 2011, 21:28

Здравейте, нов съм от скоро имам е36 1.8i. Тая кола не върви, не съм очаквал такова нещо от BMW....аа това е за друга тема.
Поради чужда небрежност капака ми се отвори в движение счупи предния джам и задра малко в калниците. Имах само един спрей. (и един лак) Недостатъчно за двата калника. Реших че ще боядисвам до заводската сгъвка над пластмасата лайсната. След 3 слоя боя и 5 лак, когато махнах тиксото такъв ръб се получи между двете бои, че пешеходците които минават покрай колата се спъват в него. :shock:
Та въпросът ми е: с какво да го управя ? Четох по други теми във всякакви форуми. За една и съща паста едни казават, че кара по 4 месеца други по 3 седмици трети по 2-3 автомивки. Въобще пастирането ще оправи ли работата. Как стои въпросът с полирането ? Видях пасти за поправяне на дупки в лака, за постоянно. Вършат ли работа ? :dunno: Интересува ме единствено ефектът да е дълготраен.
Мерси предварително :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.11.2009
Пол: Мъж

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от DMS-D » 09 Окт 2011, 22:21

Значи :
1. Си подходил грешно с боядисването. Трябваше да ги пръснеш с пистолет ( 1 час работа ) ( айде може да си нямал )
2. Когато оправяш елементи без да ги пребоядисваш цялостно, при пръскането с лака се използва и преливачка. Тя размеква стария лак като дава възможност на новия да се слее плавно със стария. Майката му е също в облепването с хартиеното тиксо да го лепнеш с коремче ( тоест лепиш го и от страната, която ще боядисваш го отлепяш и го загъваш на другата страна без да му направиш ръб и на нея вече лепиш там вестника, найлона или там каквото ще облепяш ).
3. Вече пред свършен факт аз виждам един вариант : да тракнеш леко ръба с водно ( първо по-груба от сорта на 400, после 800, 1200 и може 2000 ако се заиграваш :mhihi: ) и после да се пастира с машина за да добие лака отново ефекта да лъска :) .
Ако имаш въпроси за по сериозни разяснения ЛС.
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от Борис_Малинов » 09 Окт 2011, 22:39

Това дет си го направил, с паста няма никакъв шанс да се управи. Никога не се отсича с тиксо. Варианта е отново да се пребоядисат детайлите, като се прелива.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от delas_328 » 09 Окт 2011, 22:40

Колега,като искаш да ''върви'' си купи 328 или М3 !
А според мен 318 си върви прилично,незнам ти какво си очаквал !

А относно пастирането ти си я оср@л със спрейове и лакове и ся ще пастираш :mhihi: ,нищо няма да стане !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 3.04.2011
Местоположение: София
Кара: каквото набара:)

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от taran » 09 Окт 2011, 23:23

Дълготраен ефект ще получиш срещ 300-тина лв.Приблизителната цена да ти пребоядисат двата калника.
Като си решил да си оправиш нещата сам,що не попита преди да почнеш,ако калниците са били ожулени само отгоре,от към капака,би могло да се пръснат до първият ръб.Той е обратен и грозотията с лепенката нямаше да изпъква толкова,сега станалото станало.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от b00st » 10 Окт 2011, 1:20

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от baitun » 10 Окт 2011, 9:00

Най-евтино ще ти излезе да вземеш калници втора ръка, стига да намериш твоя цвят-около 80 лева ще ти стигнат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 23.08.2011
Местоположение: Варна
Кара: е36 1.8i
Мечтае да кара: z4/850i
Детайли за колата: коли без тавани, мани

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от zonian » 10 Окт 2011, 11:40

искам да се науча сам да си я боядисвам. Защото досега все вадех късмет че щетите винаги са ми били по сленяеми детайли, които си купувах втора ръка и сам си боядисвах. Ако някой ден не дай си Боже имам щета по към задните калници. Трябва да ходя на майстори, пък аз тях малко не им се кефя. :conf:

П.С. Не че не чета темата просто направо нямам какво да отговоря. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от Борис_Малинов » 10 Окт 2011, 15:16

Поне питай, никой не се родил научен. Ако имаш желание и си достатачно схватлив ще се научиш да боядисваш.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 23.08.2011
Местоположение: Варна
Кара: е36 1.8i
Мечтае да кара: z4/850i
Детайли за колата: коли без тавани, мани

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от zonian » 11 Окт 2011, 11:44

Ето го всъщност мазалото.
Изображение
За друг път ще питам. (и май ще си купя компресор) Мерси все пак.
Темата е изчерпана и е за ключ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: Велинград/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW e36
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: Стара но лачена

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от MAFID » 11 Окт 2011, 12:03

Колега по принцип като правиш преливка тиксото с което книжиш се извива(примерно левия край се лепи за десния) за да не се получи такъв ръб и след това се лакира целия панел.Преди седмица боядисвах мойта по този начин и въпреки че боята се оказа малко различна,в крайния резултат нямаше никаква разлика. :yes:
Ако не живееш на ръба значи заемаш твърде много място

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от Борис_Малинов » 11 Окт 2011, 16:15

То това не е портокал, ми направо на шегрен ми мяза... Търакай наново и пръсни целите елементи, но в никакв случай не ползвай спрей.
За да ти е по-евтино, има вариант ти да си подготвиш старателно калниците за боя и след това да отидеш при бояджия само да ти ги пръсне, пък ако толкова имаш мерак ти да си правиш колата се обади да ти кажа, стъпка по стъпка , какво е необходимо за да се справиш по-задоволително.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от raduslaf » 11 Окт 2011, 17:22

zonian написа:Здравейте, нов съм от скоро имам е36 1.8i. Тая кола не върви, не съм очаквал такова нещо от BMW....аа това е за друга тема.

Малко офтопик, но не разбирам тази изненада у всеки, който казва за кола 1800 кубика и стотина коня: "Ама тя е БМВ пък не върви!".Това, че има емблемата на капака, не означава, че колата ще полети само заради този факт.БМВ винаги са правили за съответното време както бегачки, така и икономични градски/семейни автомобили - на всеки според нуждите.Е, ти си си избрал точно такава кола.Успех с ремонтите.


Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: каруца с два коня

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от VENI_E30 » 11 Окт 2011, 17:41

delas_328 написа:Колега,като искаш да ''върви'' си купи 328 или М3 !
А според мен 318 си върви прилично,незнам ти какво си очаквал !


Или както е казал колегата !
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблеми с боята по калниците (пастиране..полиране...)

Мнение от b00st » 11 Окт 2011, 19:54

незнам ама аз точно от 318 m40 е36 се запалих по bmw като бях в училище. кво не върви колега, малко са сродните коли от тоя клас с такива килограми и 1.8 къде вървят повече :kuku:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook