Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Pe3a4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
- Мечтае да кара: М20-ката дълги години
- Детайли за колата: Необикновена
Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Колеги рових в търсачката известно време и нищо не намерих по въпроса който ме интересува. Питането ми е понеже имам само амортесьори , какви пружини мога да сложа на м-тех амортесьор т.е. колко ниски могат да бъдат и т.н. Интересува ме най-вече проблем ли ще е да бутна пружини които свалят 60/40 на М-тех амортесьор. Благодаря предварително , дано въпроса ми не издразни някой модератор!
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Проблем ще е да,макс до -40мм не повече.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Сложи си едни М-тех пружини и си готов.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Въпроса е дали амортисьорите ще "гасят" достатъчно бързо трептенията на пружината.Ако новите пружини са със същия коефицент на еластичност като на М-тех, може и да е ОК, ако свалят до 20-30мм. в сравнение от М-тех, но ако са "по-твъдички" ще има 1-2 къси полюшвания на купето след неравност и по-късите пружини изместват работната точка на амортисьора по-надолу и това неминуемо му съкращава живота независимо от това да са "еднакво твърди".Ако пък си намериш "еднакво твърди" се лишаваш от хода на окачването.

- Pe3a4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
- Мечтае да кара: М20-ката дълги години
- Детайли за колата: Необикновена
Re: Питане относно ниски пружини за М-тех амортесьори ...
Благодаря на колегите които се отзоваха да дадат по мнение , реших се да сложа апекс на 35/35 ще видим какво ще се получи




5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]